Aihe: Metallica
1 2 3 4 579 80 81 82 83497 498 499 500 501
HaloOfFlies
09.11.2011 20:34:00 (muokattu 10.11.2011 17:26:33)

carnation: Kuuntele levy niin selviää.

Hit the Table, Tablebreath, Jump in the Table, Ride the Table, Trapped Under Table, Master of Tables, The Table That Should Not Be, Disposable Tables, The Shortest Table, Table of Sorrow, Enter Tableman, Sad but Table, Ain't My Table, The Table Jack Built, Poor Twisted Table, Some Kind of Table, That Was Just Your Table...

Sitä paitsi, miksi me Jamesia tästä kiusataan kun vanha sekopää Lou Reed on ne lyriikat kuitenkin kirjoittanut.

The Table That Never Comes, King Table, Table Of The Day, Low Man's Table, The Table That Failed, My Table Of Misery, Of Table And Man, Table Said, Wasting My Table, Holier Than Table, Creeping Table, For Whom The Table Tolls. Bleeding Table, Table Militia...

Toisaalta kolikon kääntöpuolella on se, että tämän levyn myyntiluvut saattoivat hyvinkin elvyttää Lou Reedin uran.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
Stradlin
09.11.2011 20:57:08 (muokattu 09.11.2011 21:06:20)
bedlam: No ei helvetti. Piti katsastaa teidän kommenttien innoittamana tuo linkki, että jos siitä irtois hyvät naurut... Mutta täähän kuulosti itse asiassa ihan hyvältä!

Sama, alussa vähän hymyilytti mutta eihän se nyt sit lopulta niin kammottavaa ollutkaan.

Rhapa: Miksi se haittaa niin kovasti, jos minä en diggaa?

Ei se haittaakaan, jos joku ei tykkää. Se vähän haittaa, jos jatkuvasti pitää tulla julistamaan jonkun artistin paskuutta ja vielä samoilla "perusteluilla". Lähinnä nyt siis thrasjonesin viesteihin viittaan tällä.
"Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori
ps3t
09.11.2011 21:08:42 (muokattu 09.11.2011 21:09:01)

Rhapa: Jos se loun epätoivoinen määkiminen ja metukan surkea myötäelo miellyttää, niin eipä tuo minua haittaa. Miksi se haittaa niin kovasti, jos minä en diggaa?

Ihme sakkia, toden totta.

Sori, mutta ei kai tässä nyt kyse sinusta ole...
no sense makes sense
bedlam
09.11.2011 21:11:18 (muokattu 09.11.2011 21:12:01)

Itse asiassa jos en olisi kuullut sitä levyltä ekana julkaistua biisiä, niin kävelisin tuon livevedon perusteella varmaan kauppaan ostamaan levyn.

Tää nyt pistää miettimään, että oiskohan projekti itse asiassa toiminut paremmin jonkinlaisena livevideojulkaisuna? Olisivat tehneet tarinasta kuvitetun elokuvan ja soittaneet livenä leffan pyöriessä taustakankaalla.
http://www.petrified-eye.net
Point
09.11.2011 21:22:30
Joudun perumaan edellisen sivun avautumiseni. Kuuntelin nimittäin ton livevedon kokonaan. Tämähän jopa potkii jollain tasolla! Levyversiona taas ei senkään vertaa. Soittohan tosa laahaa paikoittain, mutta laahatkoon.
itsy
09.11.2011 21:37:32
carnation: Mutta onko täällä nyt siis yhtään Lou Reed -näkökulmasta levyä kuuntelevia ihmisiä? Pitääkö tässä vielä rock pop -alueelle perustaa oma ketju Lulun Reed-puoliskon analysoimiselle, että miten levy toimii suhteessa Reedin aiempaan tuotantoon? Minun Lou Reed -tietoisuuteni on hyvinkin pinnallista, mutta sanokaa joku muu.

Tarrataan vanhempaan viestiin, mutta enemmän Reedin näkökulmasta levyä kuunnelleena toteaisin miehen tekstittelyn ja määkimisen kohtalaisen pliisuksi. Tosin 2000-luvun tuotokset mieheltä ovat ymmärtääkseni samalla lailla laimean huonoa tekstittämistä (kuten Edgar Allan Poe -mukailu Raven, en ole vaivautunut kuuntelemaan), jotka ovat kaatuneet omaan kirjalliseen yliyrittämiseensä.

Arviot ovat levystä olleet hauskaa luettavaa, eikä tuo Iced Honeyn live niin pahalta kuulostanut. Äärimmäisen virkistävää ja kiinnostavaa tämän seuraaminen on ollut, ja ehdottomasti artisteille itselleen jännittävintä pitkään aikaan.
Sad but table
aivokuolio
09.11.2011 21:51:44
Rhapa: Jos se loun epätoivoinen määkiminen ja metukan surkea myötäelo miellyttää, niin eipä tuo minua haittaa. Miksi se haittaa niin kovasti, jos minä en diggaa?

Ihme sakkia, toden totta.

Silti aika kumma että täälläkin eniten äänessä ne jotka ovat jo aikoja sitte ilmoittaneet että koko projekti on täyttä roskaa?
Saunatakki
09.11.2011 22:11:48
bedlam: Tää nyt pistää miettimään, että oiskohan projekti itse asiassa toiminut paremmin jonkinlaisena livevideojulkaisuna? Olisivat tehneet tarinasta kuvitetun elokuvan ja soittaneet livenä leffan pyöriessä taustakankaalla.

Mulle tuli samanlaiset ajatukset tuon esityksen katsottuani. Rupesi päässä mielikuvat laukkaamaan melko villisti. Piti jo yrittää hiilitä vähän :D

Nyt odottelen sitten sitä videota.
"Toivottavasti ei ole se sormi mikä siellä heiluu..." - Antero Mertaranta
El Coyote
09.11.2011 22:29:04
aivokuolio: Silti aika kumma että täälläkin eniten äänessä ne jotka ovat jo aikoja sitte ilmoittaneet että koko projekti on täyttä roskaa?

Todettakoon tähän, että oma näkemykseni levyn absoluuttisesta paskuudesta on ja pysyy. Niin kammottavan surkea rävellys kun sattuu olemaan kyseessä. Oli sitten ihan kenen tahansa tekele loppujen lopuksi.
Neponen
09.11.2011 23:01:08

Siis mitä pelleilyä tää nyt on tuon Lou Reedin kanssa?
Wahilla ei ilmeisesti keksitty enää mitään uutta yksistään?
meitu
10.11.2011 11:26:49 (muokattu 10.11.2011 11:27:50)

Eipä myynyt Lulu jenkeissä avausviikolla häävisti, muistaakseni jotain 13000 vain. Eli se siitä rahan tekemisestä.

e. tässä tilastoja http://www.roadrunnerrecords.com/bl … ?mode=Article&newsitemID=165858
"There are no good guns. There are no bad guns. Any gun in the hands of a bad man is a bad thing. Any gun in the hands of a decent person is no threat to anybody -- except bad people..." -Charlton Heston
apropoo
10.11.2011 12:00:41 (muokattu 10.11.2011 12:01:18)
meitu: Eipä myynyt Lulu jenkeissä avausviikolla häävisti, muistaakseni jotain 13000 vain. Eli se siitä rahan tekemisestä.

e. tässä tilastoja http://www.roadrunnerrecords.com/bl … ?mode=Article&newsitemID=165858

Ihan klassikko, 13000 myytyä unittia jenkeissä ja.. Megadethin uusi albumi (edit: jota muuten myytiin yli 40000) on nimeltään 13 :D Onneksi ovat väleissä nykyään.
LyraB
10.11.2011 14:05:40
meitu: Eipä myynyt Lulu jenkeissä avausviikolla häävisti, muistaakseni jotain 13000 vain. Eli se siitä rahan tekemisestä.

Jollain tapaa olen salaa onnelinen tästä
Artturi
10.11.2011 14:41:52

Kulttimusaa kulttiyleisölle! Vaikka itse tykkäänkin Lulusta, olen tyytyväinen, että pelkkä nimi Metallica ei saa massayleisöä liikkeelle! Se olis vähän liian helppoa, jos mikä tahansa yhtyeen nimen sisältävä julkaisu aina myisi miljuunia. Lulu ei todellakaan ole massojen musaa. Jotkut häröt ja hipit, kuten mä, siitä diggailevat, mutta that's probably it!

Ja luultavasti Lars edelleen nauraa matkalla pankkiin! Eiköhän siellä tilillä ihan mukavasti pätäkkää silti ole, vaikka tästä projektista ei tullutkaan kun vähän sulatejuustoa leivän päälle...
Lebowski
10.11.2011 15:04:20 (muokattu 10.11.2011 15:07:17)
Niin tokkopa nuo myyntiluvuista enää jaksaa välittää. Kovempi paikka on poijjjilla varmaan siinä, että tuli tuommonen torttu väännettyä ja se on nyt ikuistettu historian lehdille, tekemättömäksi ei saa. Ratkasee mitä mieltä tuosta itse rehellisesti ovat.. Tietty jos ovat totaalisen ylpeitä tekeleestään, niin mikäs siinä, sama varmaan vaikka myy 200 kpl, jos rehellisesti ovat tuon sieluistaan oksentaneet. Mutta jos jossain vaiheessa homma vääristyi väärille raiteille ja perääntyminen oli myöhäistä, voip viduttaapm..

Itellä ei kärsivällisyys ole tuohon tavaraan riittänyt. Ei vaan pidä mielenkiintoa yllä. Eikä tee mieli "antaa lisää aikaa" :) Tuota Jools Shown videotakaan ei vaan voinut kattoo loppuun asti. Hitto.
"Is this darkness in you too" -TM
JIRPPI
10.11.2011 15:36:11
Lebowski: Niin tokkopa nuo myyntiluvuista enää jaksaa välittää. Kovempi paikka on poijjjilla varmaan siinä, että tuli tuommonen torttu väännettyä ja se on nyt ikuistettu historian lehdille, tekemättömäksi ei saa. Ratkasee mitä mieltä tuosta itse rehellisesti ovat.. Tietty jos ovat totaalisen ylpeitä tekeleestään, niin mikäs siinä, sama varmaan vaikka myy 200 kpl, jos rehellisesti ovat tuon sieluistaan oksentaneet. Mutta jos jossain vaiheessa homma vääristyi väärille raiteille ja perääntyminen oli myöhäistä, voip viduttaapm..

Eihän tämä ole yhtään sen nolompaa kuin mikään muukaan, mitä Metallica on viimeisen 20 vuoden aikana tehnyt.
Röntgen-Jeesus
10.11.2011 16:39:07

bedlam:
Tää nyt pistää miettimään, että oiskohan projekti itse asiassa toiminut paremmin jonkinlaisena livevideojulkaisuna? Olisivat tehneet tarinasta kuvitetun elokuvan ja soittaneet livenä leffan pyöriessä taustakankaalla.

Tässä ois kyllä helvetin kova idea!
Rob Halford on homo.
Rhapa
10.11.2011 17:23:57
aivokuolio: Silti aika kumma että täälläkin eniten äänessä ne jotka ovat jo aikoja sitte ilmoittaneet että koko projekti on täyttä roskaa?

Jos joku julkaisee linkin, missä esiintyy lou ja metallica, niin en ole oikeutettu kommentoimaan sitä, koska olen ilmoittanut aiemmin, että mielestäni LULU on täyttä paskaa? Jännä juttu. Mun mielestä tällaset säännöt pitäis tehdä vähän selvemmiksi. Helpompi sitten noudattaa niitä.
Quru
10.11.2011 17:39:52
Rhapa: Jos joku julkaisee linkin, missä esiintyy lou ja metallica, niin en ole oikeutettu kommentoimaan sitä, koska olen ilmoittanut aiemmin, että mielestäni LULU on täyttä paskaa? Jännä juttu. Mun mielestä tällaset säännöt pitäis tehdä vähän selvemmiksi. Helpompi sitten noudattaa niitä.

Mustakin on siistii olla marttyyri.
Dipsetcityboy: Mitä jos Masse on tyttö? Onko hänen mistään viestistään käynyt varmuudella ilmi, että hän olisi mie... poika? Ite en muista.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)