Ruoste 25.01.2011 00:38:23 | |
---|
Joskus olen ollut kaksikin kertaa tällaisessa wall of deathissa (tunnetaan myös nimellä "braveheart") aivan etulinjassa hyökkäämässä eikä pahempaa hittiä ole tullut, tarkoitushan ei ole tuossakaan satuttaa ketään vaikka aina siltä ei voi välttyä kun isot massat liikkuu. Kyllä se vaan niin on että jos musiikki on tarpeeksi raivokasta ja meininki on hyvä niin ei sielä kädet puuskassa seisoskella vaan kyllä se meno tempaa mukaansa. Vaikka aina se ei jaksa innostaa niin paljon että itse pittiin hyppäisi, niin en itse ainakaan katso tätä pittikulttuuria tuomittavana, kunhan se on oikeassa paikassa. Kaikilla ei ole aina tilannetajua. Olen esimerkiksi nähnyt kun: - Vaikkapa blackmetal keikalla jotkut ovat alkaneet rakentamaan pittiä ja isommat pojat ovat sitten taluttaneet korvasta syrjempään. - Pittiä kasataan miksauskopin läheisyyteen, eli kauas sieltä oikeasta "pittipaikasta" ja koko perheen voimin tulleet tai he jotkat ovat tulleet vain nauttimaan silmällä ja korvalla musiikista jäävät jalkoihin ja taas pitää taluttaa pittaajat korvasta oikeaan paikkaansa. Better to die on your feet than to live on your knees
So never bow to any gods
Tame wolves are nothing but dogs |
TKT 20.02.2011 17:22:13 | |
---|
Tullut tutustuttua nyttemmin bändiin ja täytyy sanoa, että kovia biisejä jannut vääntäneet. Jos sitä lähtisi kesällä Provinssiin tsekkaamaan. See, you can win the rat race but your still nothing but a fucking rat. |
Epipaul 10.05.2011 23:08:00 | |
---|
Tutustuin bändin levyihin järjestyksessä City of evil, Avenged Sevenfold, Nightmare, Waking the fallen. Ensimmäinen biisi, jonka heiltä kuulin oli Blinded in chains NFS Most wantedin soundtrakiltä, toinen oli beast and harlot GH kakkosessa ja sen jälkeen hankin levyt. Nyt osaan jo ison tukun bändin biisejä kitaralla ja soittelen niitä päivittäin. |
Hugezlica 27.06.2011 18:40:07 | |
---|
Muuten provinssissa olleet, mitä piditte keikasta? Ja on muuten minulle nykymetallin paras bändi! |
Hazen 27.06.2011 22:14:17 | |
---|
Hugezlica: Muuten provinssissa olleet, mitä piditte keikasta? Ja on muuten minulle nykymetallin paras bändi! Basso aika järkyttävän isolla, mutta menoa nyt ainakin riitti. Ihan jees keikka omasta mielestä! tässä uusin black metalli biisi tää on aika lailla 100% black metallia mutta on tässä kyllä vähän dead metalliakin |
JohnJ 29.06.2011 11:45:42 | |
---|
Hazen: Basso aika järkyttävän isolla, mutta menoa nyt ainakin riitti. Ihan jees keikka omasta mielestä! Sama ongelmahan oli SOAD:in kanssa, jossa kitara jäi täysin kuulumattomiin :/ Sevenfoldilla sentään kaksi kitaraa, joten ongelma ei ihan niin paha ollut. Puuroa joka tapauksessa. Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
pitk 29.06.2011 13:11:52 | |
---|
JohnJ: Sama ongelmahan oli SOAD:in kanssa, jossa kitara jäi täysin kuulumattomiin :/ Sevenfoldilla sentään kaksi kitaraa, joten ongelma ei ihan niin paha ollut. Puuroa joka tapauksessa. Sä olet sattunut seisomaan bassosummassa. Mun tontille SOAD tuli helvetin hyvässä balanssissa. |
teme123 07.11.2011 22:08:07 | |
---|
Onkohan sevenfoldi kopioinut logonsa, jossa on pääkallo lepakon siipien kanssa, Overkill - nimiseltä bändiltä, joka on käyttänyt samantapaista logon pitempään? "Born with insight and a raised fist" |
aivokuolio 08.11.2011 10:55:21 (muokattu 08.11.2011 10:55:43) | |
---|
teme123: Onkohan sevenfoldi kopioinut logonsa, jossa on pääkallo lepakon siipien kanssa, Overkill - nimiseltä bändiltä, joka on käyttänyt samantapaista logon pitempään? Aika selevä keissi. |
Sacrificed son 08.11.2011 21:58:19 | |
---|
teme123: Onkohan sevenfoldi kopioinut logonsa, jossa on pääkallo lepakon siipien kanssa, Overkill - nimiseltä bändiltä, joka on käyttänyt samantapaista logon pitempään? vasta viime sivulla tästäkin juttua. |
jerepih 08.11.2011 22:11:43 | |
---|
Avenged Sevenfoldin livenä soittama Walk cover on kyllä täyttä p@sk@@! Nobody is perfect... my name is nobody |
Hazen 08.11.2011 22:58:32 | |
---|
pitk: Sä olet sattunut seisomaan bassosummassa. Mun tontille SOAD tuli helvetin hyvässä balanssissa. Offtopic/ Miksauskopin vasemmalla puolella aika edessä ainakin itselleni kuulu kitarat ja muutkin soittimet. A7X aikana seisoin lähes samassa paikassa ja aika jytinäähän se oli, Shadowin ääni peitty jonnekin bassojen sekaan. |
jerepih: Avenged Sevenfoldin livenä soittama Walk cover on kyllä täyttä p@sk@@! Makuasia, meikän mielestä vetävät paremmin kuin moni muu bändi ko. biisin. |
Narcosynthesis 09.11.2011 20:56:48 | |
---|
Hugezlica: Makuasia, meikän mielestä vetävät paremmin kuin moni muu bändi ko. biisin. Samaa mieltä. Ei se tietenkään lähimainkaan alkuperäisen tasoa oo, mutta munkin mielestä hyvin asiallinen coveri legendaarisesta stygestä. Vaikea on vauvankakkaa mieltää kermatoffeeksi, vaikka pehmeää, kellertävää ja lämmintä sekin on. |
bushwack 10.11.2012 16:15:37 | |
---|
|
timnicebutdim 13.11.2012 09:43:24 | |
---|
bushwack: http://www.youtube.com/watch?v=0Hvv6BXdQiU Uutukainen A7X:ltä Tykkään kyl bändistä, mutta tää on niin pahasti kierrätyskamaa että ei pysty kuunteleen. Alkaaki lähes samalla tavalla ku esim. Nightmare Musta tuntuu että Revin poisnukkumisen jälkeen tuosta bändistä katosi "se jokin". Ainaki sävellysten osalta... Yrittänyttä ei laiteta, eikä laitettua yritetä. |
-HP- 13.11.2012 10:52:30 | |
---|
timnicebutdim: Tykkään kyl bändistä, mutta tää on niin pahasti kierrätyskamaa että ei pysty kuunteleen. Alkaaki lähes samalla tavalla ku esim. Nightmare Musta tuntuu että Revin poisnukkumisen jälkeen tuosta bändistä katosi "se jokin". Ainaki sävellysten osalta... Aika samoilla linjoilla olisin. Tois uus biisi vähän alleviivaakin sitä, vanhat ideat vaan yhditetty uudella tapaa. Ei voittoa tällä kertaa. Immature asshole |
doktorkoo 15.11.2012 10:07:34 | |
---|
timnicebutdim: Tykkään kyl bändistä, mutta tää on niin pahasti kierrätyskamaa että ei pysty kuunteleen. Alkaaki lähes samalla tavalla ku esim. Nightmare Musta tuntuu että Revin poisnukkumisen jälkeen tuosta bändistä katosi "se jokin". Ainaki sävellysten osalta... en bändin muuta tuotantoa tunne, mutta täähän on aivan selvää Helloweeniä. Erityisesti tulee mieleen B-osasta Eagle fly freen kertsi, mutta esim biisin aloitus soundaa kyllä ihan teutoneilta Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank
http://www.myspace.com/themisbeats |
T-Stag 11.12.2012 15:05:13 | |
---|
timnicebutdim: Musta tuntuu että Revin poisnukkumisen jälkeen tuosta bändistä katosi "se jokin". Ainaki sävellysten osalta... Aika paksu linjanveto yhden biisin perusteella. Rev oli kuitenkin mukana kirjoittamassa Nightmaren biisit. |
arppah8 11.12.2012 15:17:56 | |
---|
doktorkoo: en bändin muuta tuotantoa tunne, mutta täähän on aivan selvää Helloweeniä. Erityisesti tulee mieleen B-osasta Eagle fly freen kertsi, mutta esim biisin aloitus soundaa kyllä ihan teutoneilta Ihan samat ajatukset, Shadows jopa kuulostaa Kiskeltä parin ekan sanan aikana laulun lähtiessä :D Ja samantapainen rumpusoolopätkäkin biisiin ympätty kuin Eaglessa. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |