arppah8 06.11.2011 22:46:17 | |
---|
Mua gasittaa ihan vähän Bossin LS-3 -loopperi. En mä kyl tiedä olisko mulla sille oikeasti käyttöä, suuria suunnitelmia kyllä piisaa. Saas nähä. Niin ja mulle 3Nainen on kovin suomirock-bändi ikinä. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
jniska 07.11.2011 10:04:44 | |
---|
vvaltsu: Mie taas puolessa tunnissa kehitin semmoisen Laney-GASin, että enpä muista vähään aikaan tämmöstä kohtausta olleen. :D VH100R pitäis saada ja äkkiä. Kaikista pahinta on se, että kaikki turhakkeet myymällä saattas rahat riittää, mutta ei uskalla ruveta näillä tuloilla (lue: kesään asti pitäis pärjätä näillä rahoilla) tekemään noin isoja temppuja. Vielä ois joulu ja muian synttärit eessä ennen seuraavaa tiliä.. Osta muialle lahjaks Laney VH100R "ideahymiö" Kai sitä saa kunnon kitarakamat omistaa sentään !! |
jniska 07.11.2011 10:06:19 | |
---|
Jucciz: Mää hukkasin tänään oman 2203:ni. Onko näkyny? Se Paskanhajua-biisin eka sointu oli kyllä kieltämättä erehdyttävän autenttinen: "Joo, tässähän se soundi on". Jäiköhän se vahingossa meille, unohdin kantaa sen sun autoon hehe. Mä ostan sen pois vaikka väkisin . THD rauhottaa sitä kummasti, mutta heleys jää. Kai sitä saa kunnon kitarakamat omistaa sentään !! |
Tawsky 07.11.2011 11:14:02 | |
---|
Ynkkämarsu maksaa thomannilla vaan reilut 1500e. No onhan se silti kallis joo, mutta olisin olettanut että lähemmäs kahta tonnia menis hinnat. Signature-statuksestaan huolimatta vaikuttaisi olevan soundeiltaan ja ominaisuuksiltaan aikas pirun rautainen vehje! http://www.youtube.com/watch?v=QPH2svhfJ-4 Kun nyt mies soittais vähän jotain muutakin kun tuota Ynkän uliulia. Reverbi vaikuttaa kans olevan hyvälaatunen tässä pelissä. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Jucciz 07.11.2011 11:37:48 | |
---|
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Meadow 07.11.2011 14:41:49 | |
---|
SG-mallinen pitäisi saada, kenties Tokai. |
novo 07.11.2011 15:32:48 | |
---|
Meadow: SG-mallinen pitäisi saada, kenties Tokai. Miksei vaikka Gibsonin SG standard? voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
elsewhere 07.11.2011 15:34:53 | |
---|
arppah8: Mua gasittaa ihan vähän Bossin LS-3 -loopperi. En mä kyl tiedä olisko mulla sille oikeasti käyttöä, suuria suunnitelmia kyllä piisaa. Saas nähä. Se on RC-3 se loopperi. Ja ajattelin tehdä sun elämästä tukalamman ja sanoa, että se on oikeasti pirun mainio peli. Aivan mahtava, suorastaan. Itse hankin kyseisen vehkeen treenikaveriksi, ja mm. oma time on parantunut huomattavasti, mutta sen lisäksi olen innostunut rakentelemaan delaylla ja reverbillä loputtomia äänivalleja. Aivan mahtava peli, olen pohtinut jo vieläkin paremman loopperin hankkimista... ~ Love broke out and I forgot it's war. |
Meadow 07.11.2011 16:10:37 | |
---|
novo: Miksei vaikka Gibsonin SG standard? Totta. Muutin mieleni. |
vvaltsu 07.11.2011 16:11:36 | |
---|
jniska: Osta muialle lahjaks Laney VH100R "ideahymiö" Aivan! Olohuoneeseen sisustuselementiksi tai yöpöydäksi sängyn viereen. I remember singing To Be With You in a Karaoke Revolution game, on Playstation. And I won. - Eric Martin |
artal 07.11.2011 22:12:58 | |
---|
Kun yhdestä alkaa päästä eroon niin toinen jo pukkaa. Nyt kiinnostaisi tuollainen Pignose 7-100. Myyköhän noita Suomessa kukaan, että voisi testata? Ebaysta saisi satkulla + postit. |
novo 07.11.2011 22:23:00 | |
---|
Meadow: Totta. Muutin mieleni. Osta sit meikältä cherry. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
vvaltsu 07.11.2011 22:58:43 | |
---|
novo: Osta sit meikältä cherry. Gibson Tero Danger signature SG? I remember singing To Be With You in a Karaoke Revolution game, on Playstation. And I won. - Eric Martin |
novo 07.11.2011 23:11:32 | |
---|
vvaltsu: Gibson Tero Danger signature SG? Aika lailla juurikin semmonen. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
arppah8 08.11.2011 09:58:29 | |
---|
elsewhere: Se on RC-3 se loopperi. Ja ajattelin tehdä sun elämästä tukalamman ja sanoa, että se on oikeasti pirun mainio peli. Aivan mahtava, suorastaan. Itse hankin kyseisen vehkeen treenikaveriksi, ja mm. oma time on parantunut huomattavasti, mutta sen lisäksi olen innostunut rakentelemaan delaylla ja reverbillä loputtomia äänivalleja. Aivan mahtava peli, olen pohtinut jo vieläkin paremman loopperin hankkimista... Oho, mikähän typo mulle oli tullut tuohon :D RC tietennii. Oishan tossa hyllyssä mokoma tyrkyllä, en oo uskaltanut ees testata vielä ettei käy köpelösti tässä rahatilanteessa. Katotaas joulukuussa kun on tullut tehtyä muutama keikkakin ja on vähän enämpi rahaa käytössä. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
jniska: Jäiköhän se vahingossa meille, unohdin kantaa sen sun autoon hehe. Mä ostan sen pois vaikka väkisin . THD rauhottaa sitä kummasti, mutta heleys jää. www.muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=575573 Ei tarvii väkisellä ostaa, kun näkyy ihan omasta tahdostaan porukka myyvän. =) I remember singing To Be With You in a Karaoke Revolution game, on Playstation. And I won. - Eric Martin |
oiva tumpeloinen 09.11.2011 20:02:34 | |
---|
|
vvaltsu 09.11.2011 20:49:15 | |
---|
oiva tumpeloinen: Näin nopealta vilaisulta tämä voisi olla himppasen paree ostos: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=572373 Vaakainputit, ei ole tr00. Eipä tuossa munkaan linkittämässä ole kuvaa, mut 80-luvun alun vekottimissa luulis olevan pystyinputit, kun vaakainputit tuli vuonna '83. I remember singing To Be With You in a Karaoke Revolution game, on Playstation. And I won. - Eric Martin |
Checy 10.11.2011 12:21:14 (muokattu 10.11.2011 13:02:17) | |
---|
ESP-LTD phx-200 kaasuttelis kovasti. Tonninen muuten, muttei rahatilanne ole se parhain. |
Tuomoo 11.11.2011 08:15:16 | |
---|
Pitkään, liian pitkään mua on kaasuttanut jonkinlainen pitch shifter. Kauan sitten hylkäsin idean, että en tuota osta. En ole kyseistä vermettä kaasutuksissani edes katsonut, mutta nyt huomasin, että aijaijaijai, PS-6 kuulostaa kivalta. Eihän sille mitään käyttöä olisi, eikä edes välttämättä tarvetta, mutta tykkään vaan leikkiä noilla. "IntriguingMan: Siittimen läpsyttelyn todistajamieeeesss" |