Poseurpete 08.04.2004 14:13:59 | |
---|
Turhalta kuulostaa että random jampat osta 130€ skeitti kenkiä eikä edes skeittaa. Turhaa kaikki ollie padit sun muut härpäkkeet. Ite pitäsin bootseja jos en skeittais. Vanssillahan on muuten supertylikkäät Slayer skeittikengät. I´m with stupid ---v |
Vans tekee tosi siistejä monoja ja etnies. itellä on ollu kahdet etniesit ja seuraavaks ehkä sellaset retropumat ja vansit.. "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki |
Heissi 08.04.2004 21:53:56 | |
---|
Vanssillahan on muuten supertylikkäät Slayer skeittikengät. Juu. Ostaisin heti jos Suomesta saisi.
"I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö. |
Jammy 09.04.2004 14:15:09 | |
---|
Koska niillä on hyvä skeitata? Itse omistan Lakain liian pienet skeittikengät. |
Kassu 09.04.2004 23:06:49 | |
---|
Niin siis juttuhan on näin että kaikki, joilla on skeittikengät ovat varmasti teinixxxxx muotipellejä ja tosi ihqqqqq!!1 Sun elämä on varmaan tosi vaikeeta, jos sua noin paljon vituttaa se että jotkut tykkäävät käyttää sellaisia kenkiä, joista sinä et tykkää. Ilmeisesti moni on todennu kengät hyviksi ja siksi käyttää niitä. Naurettavaa valittamista ihmisten pukeutumisesta. Tälläiset ajatukset voisit pitää omana tietonas. Haista sä paska. Erottukaa ihmiset joukosta, ihan naurettavaa kulkea massan mukana ja olla näköispainos jostain saatanan skeittaajasta. |
M1kk0 10.04.2004 11:32:47 (muokattu 10.04.2004 11:33:06) | |
---|
Tota... jjjoooop |
dictatorsh*t 10.04.2004 11:57:25 | |
---|
Haista sä paska. Oho, kova jätkä. |
Mirrinsane 10.04.2004 12:42:12 | |
---|
mulla oli alakoulussa sellaiset kiplingin(?) tummansiniset skedet... käytin niitä vuoden ympäri pari vuotta, kunnes äitikkä osti mulle talvisaappaat ja addun vaaleanpunaiset superstarit... c'mon baby light my fire |
Keppis 10.04.2004 14:33:20 | |
---|
Haista sä paska. Erottukaa ihmiset joukosta, ihan naurettavaa kulkea massan mukana ja olla näköispainos jostain saatanan skeittaajasta. Hoho. Hyvää läppää. Voi hitto taidan käydää polttaan housuni. Koska monella muulla tyypillä on myös mustat farkut ja kaikki varmasti nauraa mulle, kun mun housut ei erotu massasta. "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
Keppis 10.04.2004 14:34:16 | |
---|
Oho, kova jätkä. Hiljaa. Sä et tunne sitä. Se tulee ja hakkaa kaikki! Hui! "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
dictatorsh*t 10.04.2004 21:24:25 | |
---|
Hiljaa. Sä et tunne sitä. Se tulee ja hakkaa kaikki! Hui! Joo...vissiin. Pitänee olla varuillaan. |
Kassu 11.04.2004 15:53:05 | |
---|
Hoho. Hyvää läppää. Voi hitto taidan käydää polttaan housuni. Koska monella muulla tyypillä on myös mustat farkut ja kaikki varmasti nauraa mulle, kun mun housut ei erotu massasta. Itseasiassa semmoset olis tosi jees. Mikmäkitkö sulla oli? Voi kulta pieni ne menee huonoksi jos polttaa. (Lähde: www.demi.fi) |
Keppis 11.04.2004 17:27:25 | |
---|
Itseasiassa semmoset olis tosi jees. Mikmäkitkö sulla oli? Voi kulta pieni ne menee huonoksi jos polttaa. (Lähde: www.demi.fi) Älä paskaa puhu. Ei kaikkee kannata uskoo, mitä sää tuolla demi foorumilla luet. "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
se_julle 11.04.2004 17:29:41 | |
---|
Sanokaas nyt mitä vitun hienoa näissä on? Ku kaikilla pitää olla semmoset ja ollaan niin TrueihQGoottihhh. No enpä ole ennen kuullut että minkään näköiset gootit käyttäisi skeittikenkiä...oli sitten feikki gootteja tai ei. Mun mielipide on että kukin taaplatkoon tavallaan, turha siitä on hiiltyä. Tuuli on kiireistä ilmaa. |
Ahti Tuumiainen 12.03.2016 08:21:18 | |
---|
Jackson Dinky: Vans footwear. Since 1969. Edit. kattokaa mun skeittikenkiä ne on tossa omakuvassa.:) Ei ollut. Oli vaan Ynkkä. |
SuurSmurffi 30.05.2016 17:44:22 | |
---|
Ahti Tuumiainen: Ei ollut. Oli vaan Ynkkä. Juu ei ollu. Saatto toki olla tuolloin 12 vuotta sitten. Mutta hieno nosto kyllä. |