Aihe: Metallica
1 2 3 4 576 77 78 79 80497 498 499 500 501
Dropped C
05.11.2011 22:08:26
No, Loadit on siis aivan vitun hengettömiä kopioita noista kahdesta levystä. Ja siis noi COC:n levyt on ihan vitun kovia.
Karipiirto
05.11.2011 22:14:43

Dropped C: No, Loadit on siis aivan vitun hengettömiä kopioita noista kahdesta levystä. Ja siis noi COC:n levyt on ihan vitun kovia.

En ota tähän asiaan kantaa pätkääkään mutta kiitän parista ihan loistoalbumista, joita en ollut ennen kuullutkaan. :)
"Hän oli rakastettava kuin mies, mutta silti teki mieli lyödä häntä turpaan aivan kuin naista." Jaskan isä.
Arkka
05.11.2011 22:19:47

Dropped C: No, Loadit on siis aivan vitun hengettömiä kopioita noista kahdesta levystä.

Perustele :) Loadeilla on niin paljon isompiakin vaikutteita kuultavissa että en ihan noin kehtais sanoa.
FatSam
05.11.2011 22:39:20

Dropped C: No, Loadit on siis aivan vitun hengettömiä kopioita noista kahdesta levystä. Ja siis noi COC:n levyt on ihan vitun kovia.

Vittu, pakko kuunnella noi kyl vittu. Load on ainaki niin hyvä, että jos se on hengetön vitun kopio noista ni noitten on pakko olla suurinpiirtein vittu parhaita koskaan tehtyjä levyjä.
FatSam
05.11.2011 22:43:02

Arkka: COC kannattaa kyl tsekata jos ysärimetallica iskee. Muutki ku mainitut levyt.

Haha! On se tsekattu!
Arkka
05.11.2011 22:45:06

FatSam: Haha! On se tsekattu!

:D vidu en enää osaa internettiä lukea
Börje
06.11.2011 01:44:41 (muokattu 06.11.2011 02:07:29)
Nyt jaksan kirjoittaa, kun olen muutaman lonkeron juonut. Olen silti täysin samaa mieltä selvinpäin. Tällä palstalla on kovin haukuttu Death Magnetic- levyä ja minä olen hieman eri mieltä asiasta.

Yllätyksekseni juuri kukaan ei ole kehunut levyn avausraitaa, That Was Just Your Lifeä, joka on oikeasti parasta Metallicaa vuosikymmeniin. Okei, soitto ei ole aivan yhtä timmiä kuin vaikka justicella, mutta esim. intro on jäätävän pelottavan oloinen. Biisin pääriffi on yhtä nerokas kuin bändin vanhojen aikojen hittien riffit. Säkeistön laulu täkittää hienolla rytmillä mielestäni ja jokainen kohta biisissä on melko napakymppi. Tämä ehkä kuulostaa fanipojan höpinältä, mutta ei, tykkään kyllä Metallicasta, mutta osaan kyllä kritisoida, jos jotkut asiat eivät mielestäni toimi, esim. The Day That Never Comes kuulostaa kuin 9-vuotiaat mongoloidit olisivat koittaneet soittaa Three Doors Downia.

Joku on myös maininnut, ettei levyllä ole yhtään hyvää riffiä. Jos ei linkissä 4:27 alkava ole sellainen niin en oikeasti tiedä mikä on. Muista biiseistä en jaksa tarkempaa analysoida, mutta siis minun mielestä kolme ekaa ja viimeinen raita on levyltä oikein hienoa kamaa, muitakin hienoja kohtia levyltä toki löytyy. Eli hieman kaksijakoinen levy on kyseessä mielestäni. Ja tämä oli vain minun mielipiteeni.
http://www.youtube.com/watch?v=O2ebXSddHq0
You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään!
Arkka
06.11.2011 03:15:30

Börje: Tämä ehkä kuulostaa fanipojan höpinältä, mutta ei, tykkään kyllä Metallicasta, mutta osaan kyllä kritisoida, jos jotkut asiat eivät mielestäni toimi, esim. The Day That Never Comes kuulostaa kuin 9-vuotiaat mongoloidit olisivat koittaneet soittaa Three Doors Downia.

Joku on myös maininnut, ettei levyllä ole yhtään hyvää riffiä.

Meikä tykkää The Day That Never Comesin rihevistä joka tulee siinä neljän minsan perään. Fanitan vähän tollasia turn aroundeja jokka menee tahdin yli tai miten tuon ny selittäis. Eniveis, samalla tavalla ku Carpe Diem Babyn Zeppelin-henkinen välirihevi, joka myösen on kultaa.
Saunatakki
06.11.2011 04:11:09 (muokattu 06.11.2011 04:42:28)
That Was Just Your Life on kova ralli, levyn paras biisi. Jokunen aika sitten kuuntelin levyn pitkästä aikaa ja kyllähän niitä hienoja/erinomaisia hetkiä on muissakin kappaleissa. Tiivistäminen ja ns. löysien poistaminen olisi tehnyt Death Magneticille hyvää.
"Toivottavasti ei ole se sormi mikä siellä heiluu..." - Antero Mertaranta
bedlam
06.11.2011 08:46:38 (muokattu 06.11.2011 11:28:32)

Börje: Biisin pääriffi on yhtä nerokas kuin bändin vanhojen aikojen hittien riffit. Säkeistön laulu täkittää hienolla rytmillä mielestäni ja jokainen kohta biisissä on melko napakymppi.

No jaa, vähän sellanen köyhän miehen Jump in the Fire ;)

Börje: Jos ei linkissä 4:27 alkava ole sellainen niin en oikeasti tiedä mikä on.

No toi on kieltämättä ihan hyvä riffi, myönnetään.
http://www.petrified-eye.net
Vestu
06.11.2011 10:56:03 (muokattu 06.11.2011 10:56:19)
Börje: Nyt jaksan kirjoittaa, kun olen muutaman lonkeron juonut. Olen silti täysin samaa mieltä selvinpäin. Tällä palstalla on kovin haukuttu Death Magnetic- levyä ja minä olen hieman eri mieltä asiasta.

Levy on kyllä hyvä. Avausraita on tosiaan mainio, mutta vielä parempia riffejä kuullaan mielestäni kappaleen All Nightmare Long alussa. Harmi että kyseinen biisi hyvästä kertsistäkin huolimatta jatkuu vähän liian pitkään.

Joka tapauksessa olen samaa mieltä, että levy on hyvä.
Like father like scum
Askr
06.11.2011 11:19:12
carnation: Kuuntele levy niin selviää.

Hit the Table, Tablebreath, Jump in the Table, Ride the Table, Trapped Under Table, Master of Tables, The Table That Should Not Be, Disposable Tables, The Shortest Table, Table of Sorrow, Enter Tableman, Sad but Table, Ain't My Table, The Table Jack Built, Poor Twisted Table, Some Kind of Table, That Was Just Your Table...

Sitä paitsi, miksi me Jamesia tästä kiusataan kun vanha sekopää Lou Reed on ne lyriikat kuitenkin kirjoittanut.

Eikö ne lyriikat, tai siis koko juttu, perustu saksalaisen maailmansotien väliseen näytelmään tms? Siihen aikaanhan oli kaikenlaista avantgardea ja ekspressionistia ja muuta dadaa liikenteessä.

Varsin epäkoherenttihan tämä Lulu on, mutta voisi tätä sanoa mielenkiintoiseksi. Ellei itsessään, niin vähintään tämä megalomaaninen, yksimielisyydestään vakuuttunut itku sen sellaiseksi kohottaa. Näköjään on edelleen mahdollista saada häpnaadia ihan pelkällä musiikillisella työllä aikaiseksi.
Kampela77
06.11.2011 11:37:25
Vestu: Levy on kyllä hyvä. Avausraita on tosiaan mainio, mutta vielä parempia riffejä kuullaan mielestäni kappaleen All Nightmare Long alussa. Harmi että kyseinen biisi hyvästä kertsistäkin huolimatta jatkuu vähän liian pitkään.

Eka demo oli paras http://www.youtube.com/watch?v=jdYW93poJsE
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Wild String Of Voodoo Strat
06.11.2011 12:50:59

carnation: Kuuntele levy niin selviää.

Hit the Table, Tablebreath, Jump in the Table, Ride the Table, Trapped Under Table, Master of Tables, The Table That Should Not Be, Disposable Tables, The Shortest Table, Table of Sorrow, Enter Tableman, Sad but Table, Ain't My Table, The Table Jack Built, Poor Twisted Table, Some Kind of Table, That Was Just Your Table...

Sitä paitsi, miksi me Jamesia tästä kiusataan kun vanha sekopää Lou Reed on ne lyriikat kuitenkin kirjoittanut.

Älä unohda The Viewtä edeltänyt metafyysisen pohdiskeleva coveria biisistä Am I Table?
"Music must serve a purpose; it must be part of something larger than itself, a part of humanity." - Pablo Caslas
fuzz
06.11.2011 13:08:38
Kampela77: Eka demo oli paras http://www.youtube.com/watch?v=jdYW93poJsE

Harmi kun ei tässä muodossa päätynyt levylle.
elämän tarkoitus on 42
radilapsi
06.11.2011 14:03:27
Dropped C: Loadit vituttaa henkilökohtasesti näistä syistä:

http://en.wikipedia.org/wiki/Delive … %28Corrosion_of_Conformity_album%29

http://en.wikipedia.org/wiki/Wiseblood_%28album%29

Noi pitää kuunnella tosin ensiks, sit ymmärtää.

Plussaa sulle. Noihan kuulostaa aivan helvatan kovalta. Jotenkin mennyt koko bändi aikaisemmin ohitse.
Point
06.11.2011 14:04:30 (muokattu 06.11.2011 14:07:43)
Börje: Nyt jaksan kirjoittaa, kun olen muutaman lonkeron juonut. Olen silti täysin samaa mieltä selvinpäin. Tällä palstalla on kovin haukuttu Death Magnetic- levyä ja minä olen hieman eri
Mun makuun DM on yksi Metallican parhaista levyistä. Pitääkin kuunnella läpi jossain vaiheessa taas. TWJYL on ehottomasti paras biisi, potki livenäkin ihan kiitettävästi. Judas Kiss on myös hieno tekele. On jäänyt metalli(ca)n kuuntelu tosi vähälle, kai sitä vois lyödä levyä koneeseen ja kuunnella pitkästä aikaa.
Morri
06.11.2011 15:15:39
fuzz: Harmi kun ei tässä muodossa päätynyt levylle.

Jep, varsinkin tuosta 0.51 kuulostaa hyvältä. Ja soundit hakkaa itse levyn vastaavat 100-0.
Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it. André Gide
J.Nikkanen
06.11.2011 15:48:03
Börje: Nyt jaksan kirjoittaa, kun olen muutaman lonkeron juonut. Olen silti täysin samaa mieltä selvinpäin. Tällä palstalla on kovin haukuttu Death Magnetic- levyä ja minä olen hieman eri mieltä asiasta.

Halitaan!

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)