Aihe: Hyviä soittajia?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Snowblind
08.04.2004 10:49:47

No kyllä ehottomasti Janne Warman ja Jordan Rudess...
Kylläkin vähän eri tyylisiä kun warmani on enemmänki näiätä tilumiehiä, mutta Rudessilla on enemmän ulottuvuutta...

Mä tilutan kovempaa, mutta Gaad on nopein. Siitä ei kiistellä.
Yllekirjoitus
Keskellekirjoitus
Allekirjoitus

Andrey Bolshakov on nopein ja komein.
Herra Rapu
08.04.2004 11:28:39

Mun pikkusisko vetää Mozartia tosi nopeesti. Sen takia se on paras.
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
Mikael
08.04.2004 13:48:02

Enpä tuosta puhallinosaamisesta tiedä!?
mutta soittaa bassoa myös jumalaisesti!

...ja myös rumpuja.
miten käy Kekkoselta rock'n'roll?
0406
14.04.2004 16:47:10
Suomen guru on ehdottomasti Seppo Kantonen.
Tyylitaju ja improvisointikyky maailmanluokkaa. Kuunnelkaa Pekka Pohjolan Pewit-levyltä Melkein-kappaleen keyboard-sooloilua!
Lisäksi soittanut UMOssa, Eero Koivistoisen, J.Karjalaisen, Remu Aaltosen, Manuel Dunkelin ym. ym. bändeissä.
Ja aina maukkaasti ja tyylitajulla!
Oma Klang-yhtye esittelee jazzpianon mahdollisuuksia monipuolisesti.
Herra Rapu
14.04.2004 16:55:30

Suomen guru on ehdottomasti Seppo Kantonen.

Tarkotat varmaan Seppo Hovia.
† FAT = MOTION †
Jabbe
15.04.2004 09:09:17
Ja aina maukkaasti ja tyylitajulla!

Hoho. Ei mitään, jatkakaa.
My name is Baron, Jabbe Baron. Mut kuitenkin ne hyvät biisit on niitä parhaita.
M.i.k.key
15.04.2004 09:09:58
Kantonen on kyllä kova, ei kysyttävää...
My name is Baron, M.i.k.key Baron
Tubeman
15.04.2004 11:36:37
Steve Nieve!

Soitti Elvis Costellon the Attractionsissa. Kuuntelen juuri Get Happy! -levyä. Kokeilkaa vaikka The Imposter -biisiä. Hulvatonta! Ei tilutusta.

Unohtamatta tupla-lp:tä "Master of Supermarkets" aivan sika upeeta unenomaista puuroutunuttta tausta kilkutusta epävireisellä Bechsteinilla..
Paljon olis kolvattavaa,vaan ei aikaa..
Tubeman
15.04.2004 11:38:43
Vieläkö Baron muistaa Lauantaitanssit-ohjelman ja Kaitsun loppusambat...? :)

Kaitsu on todellakin monipuolinen taitaja,satuin viime syksynä Espan lavan kohdalle kun Kaitsu takoi Veneskosken pumpun kanssa sointuja lavalla,on se basisti Veneskoskikin aika hupi ukko...
Paljon olis kolvattavaa,vaan ei aikaa..
Mikael
15.04.2004 11:43:46

JUMANKAVITA! Onko niin että Lasse Mårtensson on unohtunut tästä ketjusta ihan kokonaan? Miten voi olla???
miten käy Kekkoselta rock'n'roll?
kede
15.04.2004 14:41:57
Jos joku sanoo tosissaan HOHO kantoselle niin ei kyllä kulje hissi yläkertaan asti. Kantonen on ÄIJJÄ isolla Ä:llä. Piste.
M.i.k.key
15.04.2004 22:15:33
Jos joku sanoo tosissaan HOHO kantoselle niin ei kyllä kulje hissi yläkertaan asti. Kantonen on ÄIJJÄ isolla Ä:llä. Piste.

Jabbe on niin nuori vielä...
My name is Baron, M.i.k.key Baron
COB
16.04.2004 11:09:02

Mun mielest paras on kyl Jens Johansson ja kakkosena tulee Janne "Warmen" Wirman!!! Niitä parempia hevisoittajia saa hakea.

Tuomas Holopainen tekee kyl hyvää musaa mut ei se niin kova sooloilija kuitenkaan oo, mitä mieltä???
sienimies
16.04.2004 12:58:41
Mun mielest paras on kyl Jens Johansson ja kakkosena tulee Janne "Warmen" Wirman!!! Niitä parempia hevisoittajia saa hakea.

Tuomas Holopainen tekee kyl hyvää musaa mut ei se niin kova sooloilija kuitenkaan oo, mitä mieltä???

ainoa soolo jonka oon kuullu on siinä crownless:issä...fredrik hermansson on aika kurko (pain of salvation)
Xardan
17.04.2004 14:37:19 (muokattu 19.04.2004 13:13:09)
Siis kyllä minun mielestä kiippareista erottuu Jordan Rudess ehdottomasti! Ihan älytön ukkeli. Tykkään tosi paljon myös Richard Anderssonin soitosta. Kaikki muut mitä olen kuullut vaikuttavat varsin tavallisilta. Klassisen puolen jätän suosiolla sikseen sillä sieltä löytyy moneen lähtöön kaiken maailman virtuooseja. Parasta "jazz" -soittoa syntyy mielestäni Iiro Rantalan näpeistä.
Music is my life, if not, then hell with me!
Herra Rapu
17.04.2004 15:01:15

Siis kyllä minun mielestä kiippareista erottuu Jordan Rudess ehdottomasti! Ihan älytön ukkeli. Tykkään tosi paljon myös Richard Anderssonin soitosta. Kaikki muut mitä olen kuullut vaikuttavat varsin tavallisilta. Klassisen puolen jätän suosiolla sikseen sillä sieltä löytyy moneen lähtöön kaiken maailman virtuooseja. Parasta jazzsoittoa syntyy mielestäni Iiro Rantalan näpeistä.

Mä tykkään ihan ältsisti Richard Dean Andersonista.
† FAT = MOTION †
Snowblind
17.04.2004 15:02:35

Mä tykkään ihan ältsisti Richard Dean Andersonista.

Kyllä Seppo Hovi ja Onni Varis on kovimmat.
pianistityttö
18.04.2004 12:15:50
Apuva, mä en tiedä näistä ketään mitä ootte maininnu!! (paitsi Seppo Hovin ja Iiro Rantalan, of course..:)) Mut ihan tuntemattomia mulle.. :/
"Olen onnellisin tuntemani ihminen" -Arthur Rubinstein-
mr.muzak
18.04.2004 21:09:35
Parasta jazzsoittoa syntyy mielestäni Iiro Rantalan näpeistä.

Niin...mun mielestä Rantala ja jazz ei sovi samaan lauseeseen. Virtuoosimainen pianistihan Rantala on, mutta jos puhutaan jazz-musiikista, niin ehkä arvot on jossain muualla kuin siinä mitä Rantala soitollaan edustaa. Ja muistaakseni herra itsekin totesi olevansa jotain muuta kuin jazz-pianisti. Mutta kadunmiehelle jazzin määritelmä on melko häilyvä, joten siinä mielessä ymmärrän kyllä :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)