Aihe: cressida
1
olazabal
28.04.2006 10:58:07
Löytyykö täältä tämän hienon yhtyeen ystäviä? Itse löysin bändin jokin aika sitten. Cressida oli brittiläinen "sinffoninen" proge-bändi ja teki 70-luvun alussa kaksi hienoa levyä, Cressida ja Asylum.

Erityisesti täytyy mainita Asylumilta raita Munich, joka sisältää niin hienoja melodioita että meinaa tukka lähteä joka kerta kun sen kuuntelee.
hansakemanelius
14.03.2009 20:44:06 (muokattu 15.03.2009 18:39:23)

olazabal: Löytyykö täältä tämän hienon yhtyeen ystäviä? Itse löysin bändin jokin aika sitten. Cressida oli brittiläinen "sinffoninen" proge-bändi ja teki 70-luvun alussa kaksi hienoa levyä, Cressida ja Asylum.

Erityisesti täytyy mainita Asylumilta raita Munich, joka sisältää niin hienoja melodioita että meinaa tukka lähteä joka kerta kun sen kuuntelee.

Molempien levyjen alkuperäiset Vertigo-painokset löytyy hyllystä. Paljon tuli niitä kuunneltua aikoinaan. Hyvää urkupainotteista jazzahtavaa progea.
Twistkompilla pärjää pitkälle...
antnis
17.03.2009 18:41:23
hansakemanelius: Molempien levyjen alkuperäiset Vertigo-painokset löytyy hyllystä. Paljon tuli niitä kuunneltua aikoinaan. Hyvää urkupainotteista jazzahtavaa progea.

Meikälläkin oli orggikset noista aikoinaan, Asylum etenkin on todella hyvä levy.
arsu
05.11.2011 11:22:50
Mikael Åkerfeldt on toiminut mulle tienviittana ja oon löytänyt jo useita loistavia bändejä hänen sanomisiensa perusteella. Viimeisimpänä Cressida. Vaikuttaa kyllä hienolta bändiltä. Tilasin tuon tuplacd:n jossa on nuo molemmat levyt sekä tämän pian julkaistavan "trapped in time - the lost tapes"- vinyylin:

http://www.recordcollectormag.com/show-product.php?product_id=35

Lontoossa ois tarjolla myös reunion show:

http://www.opeth.com/home/news/item/98-cressida

Oi jospa pääsis paikalle. No en pääse.
All the rebel souls in the land of the free... Ain't never gonna be a slave 'cause it's rock 'n roll they bleed. -Brant Bjork
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)