Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: SAGA - Virgin Oilissa sunnuntaina!
1
anapena
01.11.2011 10:38:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.tiketti.fi/tapahtuma/12124
 
Tää on mulle aivan ehdoton tapahtuma!
 
G-Zus
02.11.2011 00:58:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

anapena:Tää on mulle aivan ehdoton tapahtuma!
 
Nahkurin orsilla tavataan. :) Hommasin juuri kaksi lippua vaikka minulla ei ole hajuakaan kenet ottaisin sinne mukaan, kun kaikki tuntemani ihmiset ovat joko alaikäisiä tai niin main-streamia etteivät tuommoiseen hapatukseen lähde mukaan.
 
Vittu, minä menen vaikka kaksi kertaa sisälle jos en keksi kaveria tuonne.
 

 
Don't be late...
 
Winston Churchill: I may be drunk, Miss, but in the morning I will be sober and you will still be ugly.
Artturi
02.11.2011 09:12:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Don't be late...
 
Showtime klo 21.00
 
:-)
 
Osteri
04.11.2011 12:53:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehdoton MUST tapahtuma. Olin varmaan eka lipun ostaja.
Kyllä tässä on kuuntelijoille soittajan hauskaa ihan 100 % Makuasioita kaikki, mutta minulle SAGA aina ollut se nr 1 bändi tällä pallolla :)
Ihmeen vähän mainostusta ollut? No mitäs siitä, alan miehet tietää.
 
Kirjoitan...siis ehkä en just nyt soita....
G-Zus
05.11.2011 00:18:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osteri: Ihmeen vähän mainostusta ollut? No mitäs siitä, alan miehet tietää.
 
Juu, tuota mainostusta - tai sen puuttumista minäkin ihmettelin. No, jos paikalla ei ole kuin me neljä ja minun musiikillisesti vinksahtanut kaveri niin huudetaan sitten vähän kovempaa.
 
Pitäsisiköhän viskoa kalsareita lavalle...? :P
 
Winston Churchill: I may be drunk, Miss, but in the morning I will be sober and you will still be ugly.
anapena
05.11.2011 13:50:27 (muokattu 05.11.2011 13:51:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

G-Zus: Juu, tuota mainostusta - tai sen puuttumista minäkin ihmettelin. No, jos paikalla ei ole kuin me neljä ja minun musiikillisesti vinksahtanut kaveri niin huudetaan sitten vähän kovempaa.
 
Pitäsisiköhän viskoa kalsareita lavalle...? :P

 
Mun pari vanhaa bändikaveria tulee Turusta, toinen hemmoista aikanaan anto lainaan Heads Or Talesin...siitä se lähti! Eli on meitä ainakin kuusi...
 
Jokapaikanapina
09.11.2011 00:10:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No olikos hyvä?
 
kanisteri
09.11.2011 22:12:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokapaikanapina: No olikos hyvä?
 
Itse ainakin yritän pyyhkiä mielikuvat tästä keikasta kun seuraavan kerran joskus Sagaa kuuntelen. Olihan se keikka yhdistelmä huonolla tavalla pompöösiä kasarisointia ja tahattoman koomista ilvehdintää. Toisaalta - tätä kai Saga aina on ollut?
 
Sinänsä soitot ja laulut toimi ihan hyvin, mitä nyt soundi oli kohtuuttoman metallinen ja luja kitaristin puolella yleisöä tulppien kerakin kuultuna. Ihan hyvä ja kattavan tuntuinen biisisetti saatiin ainakin tällaisen 3-4 levyä omistavan semidiggarin makuun. Yleisö oli aika liekeissä, mikä on ymmärrettävää pitkän linjan kulttinimen ekalla vierailulla maassamme.
 
anapena
17.11.2011 00:06:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekin jäin miettimään soundipuolta. Olin enimmäkseen siinä kitaristinpuolella permannolla, ja soundi oli aika murolla ainakin mun päässäni. Taisi tulla liian lujaa mun kuupan tresholdille...joitakin pätkiä tuli kuvattua kännykällä, ja tallennus melkeinpä kuulostaa paremmalta kuin itse keikka! Käväisin lavan toisellakin reunalla ja parvella. Erilaista, mutta paskaa kuitenkin. Sinänsä sääli, kun mun mielestä orkka soitti kuitenkin hyvin. Voi olla, että mun kannattais ostaa hyvät valetut tulpat ittelleni. Taannoisella Kentin telttakeikalla muutama vuosi sitten kävi vähän samalla tavalla, korvat ei tykänny yhtään. Kuukausi sitten UDOn keikalla taas jytisi sopivasti. Voihan olla, että meikäläisen kuulovälineet on vähän meluherkät...
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «