Germaniac 03.11.2011 21:31:51 | |
---|
Cartmanin sekoilut oli ihan jees, mistään yhteiskunnallisista asioista en ymmärrä mitään. Towelien Oprah jakso oli paskin, muuten se on ihan symppis. |
fuzz 03.11.2011 21:53:45 | |
---|
Tää jakso lässähti kieltämättä hieman, ei mennyt tarpeeksi överiks. Vaikka se nukke ois oikeesti puhunu eikä ollut vain Cartmanin mielikuvitusta tai jotain... elämän tarkoitus on 42 |
Raimo Luksusjahti 04.11.2011 10:25:52 | |
---|
Ultimaalinen repeäminen Michael Mooren astuessa ruutuun:) On se vaan luuseri.. Tuopillinen linnunmaitoa ja öljytty sipuli! |
Ei kyllä tosiaan tullut hirveästi naurettua mutta ihan kiva jakso kuitenkin. Prosenttiläppä hymäytti kun on tullut seurattua tota Occupy Wall Street -meisinkiä. Cartmanin juoni oli alusta asti liian ilmeinen... Olisi kaivannut jotain yllättävämpää twistiä siihen loppuun. |
Rhesus 04.11.2011 14:00:18 | |
---|
Mitämitä. Mulla on pahemman kerran mennyt ohitse jakson pointit. Saisko pähkinänkuoressa sen mistä pitäisi olla huvittunut. |
Meadow 04.11.2011 14:18:09 | |
---|
Rhesus: Mitämitä. Mulla on pahemman kerran mennyt ohitse jakson pointit. Saisko pähkinänkuoressa sen mistä pitäisi olla huvittunut. Koko jakso oli vähemmän hienovaraista satiiria Yhdysvalloissa käynnissä olevasta Occupy Wall Street-liikkeestä. Sinänsä huvittavaa, jos et ole vielä tähän mennessä kuullut asiasta. |
juuso a 04.11.2011 14:23:47 | |
---|
Meadow: Koko jakso oli vähemmän hienovaraista satiiria Yhdysvalloissa käynnissä olevasta Occupy Wall Street-liikkeestä. Sinänsä huvittavaa, jos et ole vielä tähän mennessä kuullut asiasta. Niin ja aika selkeetä kuittailua sille, ettei joillain ihmisillä siellä ole yhtään mitään hajua mitä vastaan ollaan edes protestoimassa. "Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |
reino 04.11.2011 15:01:09 | |
---|
Itselle kyllä on tuo Occupy Wall Street ainakin pintapuolin (myönnettäköön, että en kauhen tarkasti ole jaksanut seurata tapahtumien kulkua) ja hiffasin kyllä noi vittuilut (jenkkien)protestoinikulttuuria kohtaan, mutta silti jäi erittäin laimea maku jaksosta suuhun. Toisaalta voisihan sitä vähän perehtyä aiheeseen vielä tarkemmin ja antaa jaksolle uusi mahdollisuus jos sieltä jotain hauskaa sit löytäisi. Edelleen häiritsee muuten Cartmanin äänen muutos, ei ole läheskään niin "terävä" ja vittumainen mitä vielä 5 vuotta sitten. ding-dong |
Rhesus 04.11.2011 15:51:22 | |
---|
Meadow: Koko jakso oli vähemmän hienovaraista satiiria Yhdysvalloissa käynnissä olevasta Occupy Wall Street-liikkeestä. Sinänsä huvittavaa, jos et ole vielä tähän mennessä kuullut asiasta. itseasiassa en ole kuullut. Mutta jokin sisälläni sanoo että eipä taitaisi ns. vittuakaan kiinnostaa vaikka artikkeli aiheesta olisi nenän edessä niin ei mua mikään politiikka tai talous pahemmin nappaa. |
dipshit 05.11.2011 14:05:15 | |
---|
Outoa, mun mielestä tää jakso oli ihan vitun hauska. Righty-o! Hat tip to your magnificence! May a squadron of beautiful vaginas find their way to your crotch by day's end. |
sakked 05.11.2011 16:32:55 | |
---|
Dipsetcityboy: Outoa, mun mielestä tää jakso oli ihan vitun hauska. Samaa mieltä. Ihme assburger menoa täällä. Repesin kyllä totaalisesti loppukohtaukselle ku Cartmanin lelut kuoli :D "When you're pushed, killin's as easy as breathing." -John Rambo |
Knight Rider 06.11.2011 15:03:19 | |
---|
juuso a: Niin ja aika selkeetä kuittailua sille, ettei joillain ihmisillä siellä ole yhtään mitään hajua mitä vastaan ollaan edes protestoimassa. Ei siinä jaksosta mun tietääkseni kuittailtu ollenkaan niille mielenosoittajille vaan niiden väitteelle, että ne edustaa 99% kansasta. Siihen se jakson nimikin viittaa. Mulle on muutenkin tullut semmonen kuva, että ne protestoijat on ihan tietoisia mitä vastaan protestoivat. Ei amerikkalaisia tarvitse aina aliarvoida. Kyllä siinä taidettiin myös vähän tehdä pilaa siitä niiden tavasta protestoida "valtaamalla" jokin paikka. Hyvä jakso mun mielestä. Satiiri ja Cartmanin lelut nauratti. |
Peoplez 06.11.2011 20:54:06 | |
---|
Hommahan meni niin että Wall Streetillä protestoijat kantoivat kylttejä "We are the 99%" protestiksi sille, että rikkain 1% on lisännyt suhteellista varallisuuttaan viime vuosikymmeninä, mikä onkin ihan totta. Noh tästä sitten tuli sellainen vastareaktio kuin "We are the 53%" joka tarkoitttaa että vain 53% ihmisistä amerikassa maksaa tuloveroja liittovaltiolle, ja heidän mielestään protestoijien pitäisi mennä töihin ja pitää turpansa kiinni. Tästä politiikasta nyt voi olla mitä mieltä vain, mutta South Parkin nerokkuus on siinä että he irvailevat aina molemmille puolille. Vaikka kyllähän South Parkissa selvä libertaristinen tunnelma on, ja Matt Stone ja Trey Parker lienevät asian joskus jossain haastattelussa myöntäneetkin, siis että ovat libertaareja, mutta eivät halua tehdä asiasta numeroa eivätkä halua leimaantua poliittisesti. |
Meadow 06.11.2011 20:56:15 | |
---|
"I hate conservatives but I really fucking hate liberals." - Matt Stone |
juuso a 06.11.2011 21:39:49 (muokattu 06.11.2011 21:41:08) | |
---|
Peoplez: Hommahan meni niin että Wall Streetillä protestoijat kantoivat kylttejä "We are the 99%" protestiksi sille, että rikkain 1% on lisännyt suhteellista varallisuuttaan viime vuosikymmeninä, mikä onkin ihan totta. Noh tästä sitten tuli sellainen vastareaktio kuin "We are the 53%" joka tarkoitttaa että vain 53% ihmisistä amerikassa maksaa tuloveroja liittovaltiolle, ja heidän mielestään protestoijien pitäisi mennä töihin ja pitää turpansa kiinni. Meikäläisellä ei tosta 99% jutusta olekaan ollut mitään hajua, että siinä mielessä oon täällä puhunut läpiä päähäni. Mutta kumminkin, tossa mun mielestä oli se keskeinen pointti, ettei siellä kaikki edes tajua miksi siellä protestoidaan. Aina on sitä porukkaa, joka menee pelkän niskuroinnin takia mukaan näihin. Ja valtamedian haastatteluosuudet, mitä siis itse olen niitä katsonut tyyliin CNN, on sellaisia, että haastatelijat vetää haastateltavia ihan 6-0. Niistä ketkä siellä on annetaan näin ollen typerä kuva kaikille niille ketkä siellä eivät ole ja joilla asiat on paremmin. Toisaalta sehän niiden toimittajien tehtävä onkin, kun varmaan rahamiesten töissä ovat. Tästä politiikasta nyt voi olla mitä mieltä vain, mutta South Parkin nerokkuus on siinä että he irvailevat aina molemmille puolille. Vaikka kyllähän South Parkissa selvä libertaristinen tunnelma on, ja Matt Stone ja Trey Parker lienevät asian joskus jossain haastattelussa myöntäneetkin, siis että ovat libertaareja, mutta eivät halua tehdä asiasta numeroa eivätkä halua leimaantua poliittisesti. Jup. Tän kuvan minäkin olen saanut, että tasapuolisesti vittuillaan ihan kaikille olematta silti liian puolueellisia. Kyllä tässä sarjassa aika hyvin on onnistuttukin tältä osin. Joo.. Meni taas offariksi tämäkin, sori. "Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |
Jormaz 08.11.2011 16:58:22 | |
---|
A History Channel Thanksgiving After watching a Thanksgiving special on The History Channel, the boys believe that aliens were involved in the original feast. But, questions remain... was the first Thanksgiving haunted? Is alien technology responsible for stuffing? The truth could change Thanksgiving for everyone. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Meadow 08.11.2011 16:59:51 | |
---|
Kuulostaa aivan paskalta. |
dipshit 08.11.2011 17:02:39 | |
---|
Jormaz: A History Channel Thanksgiving After watching a Thanksgiving special on The History Channel, the boys believe that aliens were involved in the original feast. But, questions remain... was the first Thanksgiving haunted? Is alien technology responsible for stuffing? The truth could change Thanksgiving for everyone. Kuulostaa helvetin hyvältä! Righty-o! Hat tip to your magnificence! May a squadron of beautiful vaginas find their way to your crotch by day's end. |
Bluesmies 08.11.2011 20:37:35 | |
---|
Jormaz: A History Channel Thanksgiving After watching a Thanksgiving special on The History Channel, the boys believe that aliens were involved in the original feast. But, questions remain... was the first Thanksgiving haunted? Is alien technology responsible for stuffing? The truth could change Thanksgiving for everyone. Nyt kyllä kuulostaa helvetin paskalta. |
Ronttimus 08.11.2011 20:41:28 | |
---|
Mikäs tällä hetkellä on parsa sivusto katsoa Etelä Puistoa? En jaksa selata koko ketjua läpi. "Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis |