Aihe: Viimeisin ostos part II
1 2 3 4 568 69 70 71 72414 415 416 417 418
Ruutikallo
31.10.2011 15:32:22
Kyl rahaa o!
[kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46 www.tukalaband.com
ferodoz
31.10.2011 16:29:08

henydrum: Kyl rahaa o!

Ihan näin meidän kesken, niin ei sitä kyllä liikaa oo. :)
Handmade in Finland. #348
ostany
31.10.2011 17:10:56
Bobana: Anteeksi vaan nyt Sir mutta kepit näyttävätkin jo sellaisilta todella köykäsiltä hötöiltä joihin ei saa mitään balanssia ja resonanssin takia näpit puutuu soittaessa. Ei siis mitään vihapuhetta.
Rauhaa...?

Mie eppäilen että nuo kepukat on Vaterin b-laatua, mut voihan ne olla olemattakii.
Kailis
31.10.2011 17:32:52

Postissa tuli Quick Torque Cam. Erittäin hieno kapine ja hyvä työnjälki. Paketissa mukana asennus DVD. Huomenna asennan vanhaan 5000:een. Saas nähdä.
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
Kailis
31.10.2011 17:39:52 (muokattu 31.10.2011 17:40:19)

Bobana: Anteeksi vaan nyt Sir mutta kepit näyttävätkin jo sellaisilta todella köykäsiltä hötöiltä joihin ei saa mitään balanssia ja resonanssin takia näpit puutuu soittaessa. Ei siis mitään vihapuhetta.
Rauhaa...?

Miten muuten pystyt tuosta kuvasta päättelemään yhtikäs mitään? Itse suurensin kuvaa Ctrl ja + painikkeilla ja silti en pystynyt sanomaan juuta tai jaata. Selvänäkijä?
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
OPJ1974
01.11.2011 00:09:12

Kailis: Postissa tuli Quick Torque Cam. Erittäin hieno kapine ja hyvä työnjälki. Paketissa mukana asennus DVD. Huomenna asennan vanhaan 5000:een. Saas nähdä.

Raporttia hetisittenkansniin!
Bobana
01.11.2011 22:13:41
Kailis: Miten muuten pystyt tuosta kuvasta päättelemään yhtikäs mitään? Itse suurensin kuvaa Ctrl ja + painikkeilla ja silti en pystynyt sanomaan juuta tai jaata. Selvänäkijä?

No, ne nyt vaan tossa lähentely kuvassa näyttävät samanlaisilta kun itse aikoinaan kokeilin. Semmoset tyyliin 4 grammaa kipale painavat. Hiukan sumeahan se kuva on mutta ei siinä kyllä mitään puun syitä erotu. Mutta toivottavasti olen väärässä ja sait kasan hyviä tikkuja pitkäksi aikaa. Mutta pahoin pelkään.
Ai nyvvai??!
Jarmando
03.11.2011 16:52:48
Torilta tarttui 70-luvun Mayaa: 12, 16 ja 20". Halpaa oli ja sidehole on jo bassossa. Enää ei puutu, kuin keikka. Ei kellään ois tupareita tms?
OPJ1974
03.11.2011 18:54:38

Aquarianin Texture Coated -kalvo virveliin. Pitää testata, millainen ero on Ambassadoriin.

Tilauksessa parisen viikkoa ollut 14" K Custom Dark -haitsut, niitä odotellessa... Meinlit meni kaupaksi tänään.
ferodoz
03.11.2011 21:53:00

Varmaan johtuu tästä kuumeesta, mutta ostin kirkkaat Emperorit tomeihin. En tykänny, ärsyttävä yläpääkilahdus. Muuten oli aika jees kuuloiset mutta sitä kilinää tuli just siinä vireessä missä mä oon normaalisti pitäny tomeja. Pitää ruuvata vähän alemmas, ja huominen keikka saa luvan mennä kyllä noilla, jos ei äänimies lyö mua. Voin kuvitella sen ilmeen ku yhdistää ton kilahduksen ja lattiatomien ylipitkät sustainit. :)
markkuliini
03.11.2011 21:55:27

ferodoz: Varmaan johtuu tästä kuumeesta, mutta ostin kirkkaat Emperorit tomeihin. En tykänny, ärsyttävä yläpääkilahdus. Muuten oli aika jees kuuloiset mutta sitä kilinää tuli just siinä vireessä missä mä oon normaalisti pitäny tomeja. Pitää ruuvata vähän alemmas, ja huominen keikka saa luvan mennä kyllä noilla, jos ei äänimies lyö mua. Voin kuvitella sen ilmeen ku yhdistää ton kilahduksen ja lattiatomien ylipitkät sustainit. :)

Soititko muiden soittajien kanssa? Vai vain yksinäs?
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
ferodoz
03.11.2011 22:20:07

markkuliini: Soititko muiden soittajien kanssa? Vai vain yksinäs?

Sekä että. Muiden kanssa se kuulosti just siltä että joku voi tykätä siitä leikkaavuudesta, mutta mun korvaan se ei oikein toiminut. Yksinsoittaessa se korostuis satakertaisesti. En siis huonoksi sitä väittänyt, mutta ruuvaan g2:set kiinni kunnes löydän jotain parempaa.

Mitenkähän tilanne muuttuis coated emperoreilla?
OPJ1974
03.11.2011 22:28:53

ferodoz: Sekä että. Muiden kanssa se kuulosti just siltä että joku voi tykätä siitä leikkaavuudesta, mutta mun korvaan se ei oikein toiminut. Yksinsoittaessa se korostuis satakertaisesti. En siis huonoksi sitä väittänyt, mutta ruuvaan g2:set kiinni kunnes löydän jotain parempaa.

Mullekaan toi kirkas emperor ei toiminut, mutta vaihdoin coatediin. On minusta ainakin oikein hyvä tomarisoundi setissäni nyt.
jazzmies
03.11.2011 22:36:04
ferodoz: Sekä että. Muiden kanssa se kuulosti just siltä että joku voi tykätä siitä leikkaavuudesta, mutta mun korvaan se ei oikein toiminut. Yksinsoittaessa se korostuis satakertaisesti. En siis huonoksi sitä väittänyt, mutta ruuvaan g2:set kiinni kunnes löydän jotain parempaa.

Kokeileppa Aquarianeita, sillä niissä on tulevaisuuden soundi ollen samalla mehukas ja särmikäs. Evansit kuulostavat muovilta ja Remo on heikkolaatuista.
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
markkuliini
03.11.2011 22:39:12

jazzmies: Kokeileppa Aquarianeita, sillä niissä on tulevaisuuden soundi ollen samalla mehukas ja särmikäs. Evansit kuulostavat muovilta ja Remo on heikkolaatuista.

Tulevaisuuden soundi.... :D
Kailis
03.11.2011 22:50:44

markkuliini: Tulevaisuuden soundi.... :D

No, tän mä tiesin kauan sitten =D
markkuliini
03.11.2011 22:59:29

Kailis: No, tän mä tiesin kauan sitten =D

No ei se sit voi enää olla tulevaisuuden soundi. :)
Kailis
03.11.2011 23:03:25 (muokattu 03.11.2011 23:13:15)

markkuliini: No ei se sit voi enää olla tulevaisuuden soundi. :)

Jakkarainen on musta aukko jonka läpi kulkien käsitteet muuttuvat (ja menettävät) merkityksensä.
Speedy
03.11.2011 23:33:08 (muokattu 03.11.2011 23:35:14)

markkuliini: Tulevaisuuden soundi.... :D

Voikohan nykyaikaisiin rumpuihin laittaa tulevaisuuden saundiset kalvot, tai siis lähinnä mietin että miltä se kuullostaa.. Tai jos tulevaisuuden saundisiin rumpuihin laittaa tulevaisuuden saundiset kalvot, kumoutuuko tulevaisuus ja saundi onkin nykyaikainen...=I

E: ja asiaan, postista tuli wrappeja ja vanteita.. Itselläkin olis kyllä kirkkaat emperorit tuossa odottamassa "tilaa" napin painallusta.. Vistaliteissä ne toimii musta hyvin, coated versiot Genistoissa on vähän liian tuhdit.. Mitkähän ois hyvät kalvot Phonic settiin, vaikka onkin pienet koot, saundin pitäs olla iso..
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)