Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Miksi pojat vihaavat hiljaisuutta?
1 2
milcoin
22.09.2011 02:36:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BOYS HATE SILENCE JULKAISEE ENSIMMÄISEN SINGLENSÄ FACEBOOKISSA
 
Kotimainen Boys Hate Silence julkaisee esikoissinglensä 'How Love Feels' yhteisöpalvelu Facebookissa tiistaina 25.10.2011. Yhtye mainitsee vaikuttajikseen mm. Foo Fightersin, The Carsin ja Killersin. Ensimmäinen singlejulkaisu on laulaja Kim Kronmanin käsialaa.
 
Boys Hate Silence on vuonna 2009 Helsingissä perustettu nelihenkinen yhtye joka soittaa englanninkielistä kitarapoppia. Boys Hate Silencen vahvoja puolia ovat bändin kansainvälinen soundi ja Kim Kronmanin vaikuttava lauluääni.
 
Yhtyeen kotisivut:
 
http://boyshatesilence.com/
 
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
HaloOfFlies
22.09.2011 18:10:13
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuuntelin tuon klipin ja on kyllä kansainvälisen kuuloista menoa. Vaikea silti tuosta sanoa, että oliko tuo kappale hyvä vai huono. Ihan ok.
 
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
DoorisD
23.09.2011 09:45:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä vaikuttaa todella lupaavalta? Missä voi kuunnella lisää?
 
milcoin
23.09.2011 13:57:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosiaan 25.10 on koko biisi kuultavissa tuolla bändin facebooksivuilla. Ja varmaan sit muuallakin.
 
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
Sergei Fallinen
23.09.2011 14:08:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

DoorisD: Tämä vaikuttaa todella lupaavalta? Missä voi kuunnella lisää?
 
Luulis sun jos jonkun tietävän kun bändissä kerran soitat.
 
milcoin
23.09.2011 14:14:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sergei Fallinen: Luulis sun jos jonkun tietävän kun bändissä kerran soitat.
 
Eiks tää ollutkin enemmän niinku retorinen kysymys?
 
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
elsewhere
23.09.2011 14:24:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulostipa kivan haikealta ja eteeriseltä kasarilta kunnes kertsi iski. Miksi kaikki pitää nykyään miksata, masteroida ja tunkea tukkoon?
 
~ Love broke out and I forgot it's war.
Funkånaut
23.09.2011 14:26:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

elsewhere: Miksi kaikki pitää nykyään miksata, masteroida ja tunkea tukkoon?
 
Koska se on sitä "kansainvälistä soundia."
 
Vaan siinä vaiheessa kun Beethovenin 9. analysoitiin raiskauksena olin jo että slutwalking bass. - Epämuusikko
xfrankx
23.09.2011 18:18:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulostaa just siltä, ettei tätä bändiä muisteta enää ensi vuonna.
 
HS
23.09.2011 19:47:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve
 
Tykkäsin tykkäsin, kyllä!
 
"Soita sillain... sillain... silleen niinku... sillain... ... ... ... hyvin".
Stiff
24.09.2011 00:13:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mieleen tuli lähinnä Sunrise Avenue, ei millään hyvällä tavalla siis.
 
Rock in peach
Juhani
24.09.2011 01:01:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stiff: Mieleen tuli lähinnä Sunrise Avenue, ei millään hyvällä tavalla siis.
 
Mulla tuli mieleen Manboy ja White Lies.
 
Ihan pontentiaalista. Keep up the good work.
milcoin
26.09.2011 19:05:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

elsewhere: Kuulostipa kivan haikealta ja eteeriseltä kasarilta kunnes kertsi iski. Miksi kaikki pitää nykyään miksata, masteroida ja tunkea tukkoon?
 
Tuo kasarijuttu on just se mihin ite oon tossa tykästyny. Ja laulaja Kimi kuulostaa musta modernilta Richard Marxilta.
 
http://www.youtube.com/watch?v=gdmHHoI9beM
 
Ei tollasia laulusoundeja ja tyylejä oo hirveesti tavannu. Joku The Script tai Gavin Degraw vois kans ehkä olla hyviä vertailukohtia.
 
Tuo Manboy referenssikin on ihan osuva.
 
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
milcoin
29.10.2011 22:15:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin, koko biisi nyt kuunneltavissa.
 
http://www.youtube.com/watch?v=WOgZrZHGpJA
 
Jee!
 
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
maelstorm
30.10.2011 14:45:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sinällään voin nostaa hattua että jälki on huisin viimeisteltyä ja biisi tasaisen varmasti kuullostaa heti tutulta persoonattomalta radiohutulta, vaikka vasta ekaa kertaa biisin kuulee. Jos musaa katselee samalla tavalla kuin sadan metrin pika-aitoja niin tässä on ihan kelpo kandidaatti finaalieriin asti. jos taas haluaa että musassa on edes vähän mitään taiteellista yrittämistä ja omaa, niin tää menee roskikseen jo ennen ekaa kertsiä.
 
tykkään kyllä siitä että laulajasta ei heti arvaisi suomijutuksi. sanat on kyllä jotenkin vähän köpöt enkä ole varma pystyykö tollaseen saamaan autenttista tunnetta mukaan vaikka kuinka lontoota vääntäisikin muuten. toisaalta ei tässä menossa ehkä mitään tunteita tarvitakaan mihinkään.
 
ten points ja papukaijja. oliko laiton mielipide m.nettiin?
 
Stiff
03.11.2011 17:11:54 (muokattu 03.11.2011 17:12:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei niin omaperäistä, miksi helvetissä kaikki musiikki pitää nykyään tehdä madollisimman tunteettomaksi, tasapaksuksi ja tylsäksi? Ylempänä hyviä pointteja ja samaa mieltä asiasta. Tulee biisistä mieleen eniten The Vaccines, eli "turhaa" musiikkia, tosin sillä erolla että Vaccines on "vitun hyvä"
 
Rock in peach
Meadow
03.11.2011 17:14:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Your love dies when your heart lies"-laini nostatti kurkkuun pari grammaa oksennusta.
 
milcoin
03.11.2011 21:18:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tossa ois uus biisi, Miracle (jolla bändi kilpailee Uuden Musiikin Kilpailussa).
 
http://www.youtube.com/watch?v=h_mQfgV1OWc
 
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
sticky fingers
03.11.2011 21:38:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meadow: "Your love dies when your heart lies"-laini nostatti kurkkuun pari grammaa oksennusta.
 
No oli kyllä... Ja muutenkin laulu melkoista tekotuskallista ähkinää.
 
Kansainvälistä soundia joo, mutta eiks tän ole tehneet carpark northit sun muut jo pariin kertaan?
 
Ei jatkoon, pojat.
 
...
Johnny Buzz
03.11.2011 21:54:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sticky fingers: No oli kyllä... Ja muutenkin laulu melkoista tekotuskallista ähkinää.
 
Kansainvälistä soundia joo, mutta eiks tän ole tehneet carpark northit sun muut jo pariin kertaan?
 
Ei jatkoon, pojat.

 
Mahtavaa tää Mnetin kannustava ilmapiiri!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «