Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Jazz »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tampere Jazz Happening 2011
1
Hillboy
31.10.2011 09:10:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdys Ihmiset !
 
Tampereella tärähtää 3.- 6.11.2011.
 
http://www.tamperemusicfestivals.fi/jazz/
 
Ohjelmistossa mm. Dave Holland, Tomasz Stanko, Abdullah Ibrahim, Piirpauke, Raoul Björkenheim ja monia muita.
 
Kokeneemmat varmaan osaavat kertoa, mitä keikkoja allekirjoittaneen kaltaisten keltanokkien ei kannata missata.
 
- L
 
ps. Dave Hollandin, Tomasz Stankon ja Piirpauken ajattelin ainakin käydä tsekkaamassa.. lauantainakin mikäli on aikaa ja rahaa.
 
"Mun vasen käsi on vitun huono! Sama kun soittasin kullillani..." - Ville
madclass
31.10.2011 12:07:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tampereelle on matka! Tuollahan on niin niin monentyyppistä, että melkein kannattaa googlailla artisteja ja selvittää mikä kuulostaa mukavalta. Tai vielä parempaa, mennä ennalta suunnittelematta ja antaa yllättää. Itse suosittelen lauantailta Paavoa.
 
Funkånaut
31.10.2011 13:19:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon vähä funtsinut perjantain myöhäiskeikkaa Baba Zula & Mad Professor. Saattaa olla suhteellisen hapokasta menoa. Saattaa olla, että meen kans sunnuntain ilmaiskeikoille Klubille.
 
Vaan siinä vaiheessa kun Beethovenin 9. analysoitiin raiskauksena olin jo että slutwalking bass. - Epämuusikko
Epämuusikko
01.11.2011 19:37:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dave Holland! Pwerrrrrrkrle!
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
ville viaton
03.11.2011 19:00:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aina, perkele, sama juttu, kiinni koko saatanan viikonlopun!! Helvetti! Pistetään vielä yksi jumalauta!
 
Shut up the fuck!
juhist
05.11.2011 12:23:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkonaut: Oon vähä funtsinut perjantain myöhäiskeikkaa Baba Zula & Mad Professor. Saattaa olla suhteellisen hapokasta menoa. Saattaa olla, että meen kans sunnuntain ilmaiskeikoille Klubille.
 
Huh huh, olipahan setti!!!
 
Ihan mieletön bändi.
Harvoin sitä näkee sähköluuttua soitettavan klubin baaritiskillä.
 
Miinuksena ainoostaan, et Mad Professor näytti koko keikan ajan siltä, että se olis mielummin kotona. Tavallaan ymmärrettävää sikäli, et MP pyörii yleensä varmaan vähän isommissa (ja täysissä) saleissa, mutta vois ny vähä skarpata.
Hillboy
06.11.2011 11:42:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jooopa !
 
Torstai ja perjantai käyty osittain katselemassa. Nähdyistä Dave Holland & Pepe Habichuela sytytti. Gyro Baptistakin oli suht kreisin häpeilemätöntä menoa. :D
 
Odotukset on korkealla tätä päivää silmälläpitäen.
 
- L
 
"Mun vasen käsi on vitun huono! Sama kun soittasin kullillani..." - Ville
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «