moderndrummer88 01.11.2011 20:09:50 (muokattu 01.11.2011 20:13:51) | |
---|
ferodoz: Mutta ainakin menis. Eikä noi nyt mun mielestä ihan järkyttävän halvat olisi tolla hinnalla. No menis - menis sun Kumutkin jos pistäis hinnaksi tonnin. Kyllä ne vähän turhan halvalla tuohon 1300€ vaihtaisi omistajaa, tietenkin jos on kiire niin sit ei muuta kuin hintoja polkemaan. Signioiden hinta oli vissiin reilusti 20 000 markan paremmalla puolen, kun niitä markka-aikaan sai uutena. E: Eikun oikea hinta tolle satsille ois 200€, voin ostaa samantien lisärummuiksi. |
Hakki 01.11.2011 20:30:36 | |
---|
moderndrummer88: No menis - menis sun Kumutkin jos pistäis hinnaksi tonnin. Kyllä ne vähän turhan halvalla tuohon 1300€ vaihtaisi omistajaa, tietenkin jos on kiire niin sit ei muuta kuin hintoja polkemaan. Signioiden hinta oli vissiin reilusti 20 000 markan paremmalla puolen, kun niitä markka-aikaan sai uutena. E: Eikun oikea hinta tolle satsille ois 200€, voin ostaa samantien lisärummuiksi. Muistaakseni Laineen kuvastossa perus 12-13-16-22-14 Signia-kioskista köyhtyi sen 24 000 markkaa. About. Mä tarjoon 250, tuun hakee huomenna. ;) while(true) {play(metal);} |
VeKrio 01.11.2011 20:57:37 | |
---|
moderndrummer88: No menis - menis sun Kumutkin jos pistäis hinnaksi tonnin. Kyllä ne vähän turhan halvalla tuohon 1300€ vaihtaisi omistajaa, tietenkin jos on kiire niin sit ei muuta kuin hintoja polkemaan. Signioiden hinta oli vissiin reilusti 20 000 markan paremmalla puolen, kun niitä markka-aikaan sai uutena. Niin. Mun ehdotus on linjassaan just siitä vinkkelistä minkä kerroin. Mun mielestä on arvo sillä, myydäänkö joku setti viikossa vai kuukaudessa. Jos oikeasti on myymässä jotain, niin sillä on väliä. Jos myy vähänninkö että kahtellaan nyt, niin senkun panee muutaman satasen päälle. Kyllä niitä Torilla sit roikkuu, kun kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Tossa esimerkkejä seteistä jotka mun mielestä on viivalla syystä tai toisesta ton Signia-setin kanssa, ja en ihan hirveästi epäilis, etteikö varsinkin just noi Premierit lähtis 1300 eurolla. Yamaha Maple Custom 1650,- http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=572597 Wacco 1800,- http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=572127 Pearl MCX 1300,- http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=572105 Premier Series Gen-X 1600,- http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=570663 Premier Signia 1400,- http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=570025 Jos sun mieles on tyyni niinkuin keväinen sää, on helppo sinun silloin kitaraasi virittää |
moderndrummer88 01.11.2011 21:03:46 | |
---|
VeKrio: Tossa esimerkkejä seteistä jotka mun mielestä on viivalla syystä tai toisesta ton Signia-setin kanssa, ja en ihan hirveästi epäilis, etteikö varsinkin just noi Premierit lähtis 1300 eurolla.
Mutta tossa kysyjän setissä on yksi tomikin enemmän. |
Thomas Bleu 01.11.2011 21:16:58 | |
---|
Jees, pitää vaan itse päättää onko setin myymisellä kiire, vai haluaako siihen lisätä sen pari satasta päälle, jolloin myyntiaika voi luonnollisesti kasvaa. Jonkinlaista hintojen alaspäin menemistä olen kuitenkin itse huomannut m.netin torilla juuri kalliimpien settien suhteen. men det måste hända ikväll. |
moderndrummer88 01.11.2011 21:35:08 | |
---|
kaapuäijä: Jees, pitää vaan itse päättää onko setin myymisellä kiire, vai haluaako siihen lisätä sen pari satasta päälle, jolloin myyntiaika voi luonnollisesti kasvaa. Jonkinlaista hintojen alaspäin menemistä olen kuitenkin itse huomannut m.netin torilla juuri kalliimpien settien suhteen. Kyllähän tämä talouden taantuma vaikuttaa varmasti joka suhteessa. Kantsii odotella kuukaus tässä nyt, kohtahan on veronpalautusten aika ;) |
-Dr.DW- 01.11.2011 21:48:18 | |
---|
moderndrummer88: Kyllähän tämä talouden taantuma vaikuttaa varmasti joka suhteessa. Kantsii odotella kuukaus tässä nyt, kohtahan on veronpalautusten aika ;) Heh, kelle niistä mitään käteen jää... Noh, ei pidä valittaa, tänä vuonna hitusen plussalla, siinä kun kahtena edellisenä pakkasella=/ Kiitos, rakas valtioni! Viuna on viisaiden juoma, vaan nousee se tyhmäänkin päähän! |
passe 01.11.2011 22:17:46 | |
---|
kaapuäijä: Jees, pitää vaan itse päättää onko setin myymisellä kiire, vai haluaako siihen lisätä sen pari satasta päälle, jolloin myyntiaika voi luonnollisesti kasvaa. Jonkinlaista hintojen alaspäin menemistä olen kuitenkin itse huomannut m.netin torilla juuri kalliimpien settien suhteen. Esim. Ruotsissa tuntuu olevan vähän eri meininki. Siellä hinnoittelu on usein suoriltaan semmoista, että tavara liikkuu. Meidän kansanluonteeseemme tuntuu vähän kuuluvan se tiukkatiukkatiukan hinnan nyhtäminen ihan kaikesta. Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |
No mikä mahtaisi olla sopiva hinta siniselle lähes virheettömässä kunnossa olevalle Signia-setille, johon kuuluvat 8", 10", 12", 13" ja 14" tomit, 20" bassorumpu, 14"x5,5" virveli ja alkuperäiset telineet? Voi olla, että ne tulevat myyntiin pian. |
ferodoz 02.11.2011 08:47:27 | |
---|
Mä oon toiminu sillä periaatteella, että pyydän tavarasta sen verran mitä itse haluan siitä saada ja mihin olen tyytyväinen. Ja yleensä se menee niin että jos Ostajaehdokkaita on paljon, niin hinta on halpa. Handmade in Finland. #348 |
JanneO 02.11.2011 08:59:44 | |
---|
passe: Esim. Ruotsissa tuntuu olevan vähän eri meininki. Siellä hinnoittelu on usein suoriltaan semmoista, että tavara liikkuu. Meidän kansanluonteeseemme tuntuu vähän kuuluvan se tiukkatiukkatiukan hinnan nyhtäminen ihan kaikesta. Markkinat sielläkin sitä hintaa määrää, siellä sitä tavaraa liikkuu muutenkin paljon, niin se laskee hintoja väkisin. |
Kailis 02.11.2011 12:14:39 | |
---|
JanneO: Markkinat sielläkin sitä hintaa määrää, siellä sitä tavaraa liikkuu muutenkin paljon, niin se laskee hintoja väkisin. Eli siellä on paljon tavaraa mutta vähän ostajia? Kieroutunut kysyntä/tarjonta? Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
JanneO 02.11.2011 15:46:36 | |
---|
Kailis: Eli siellä on paljon tavaraa mutta vähän ostajia? Kieroutunut kysyntä/tarjonta? Voipi olla näinkin. Jos siellä on pyyntihinnat vielä korkeat heidän mielestään, mutta meidän suomalaisten mielestä ne on edulliset :D |
Zantso 05.11.2011 20:15:48 (muokattu 05.11.2011 20:16:46) | |
---|
Hei taas! Huomasin että (tai siis aloin välittää) tomini särisevät hiukan kun niitä soittaa, 12 tuumanen enemmänkin ja ajattelin että ne on viritetty persiillen, mutta särinä johtuikin virvelin matosta. Isommat tomit eivät särise, sillä ne ovat kauempana virvelistä, mutta enivei... voisiko virvelin jonkunlainen virittäminen auttaa? Vai pitäisikö taas tyytyä yhteen kolmen sijasta (ylätomeista puhutaan) Tai siis se virvelihän tuossa särisee eikä tomit... En saa selkeää ääntä kuin kovaa lyömällä ja tämä on erittäin ärsyttävää. Tomit eivät penkin päällä kuulosta ollenkaan siltä miltä pitäisi. Olen turhautunut... Miellyttävää illan jatkoa. Tama mies on rumpali. |
Einola 05.11.2011 21:43:02 | |
---|
Mikä on biisissä "Crooked X - Nightmare" käytettävä virveli? Tai mikä virveli olisi soundillisesti lähellä samaa? Elämä on! |
ferodoz 05.11.2011 21:52:02 | |
---|
Zantso: Hei taas! Huomasin että (tai siis aloin välittää) tomini särisevät hiukan kun niitä soittaa, 12 tuumanen enemmänkin ja ajattelin että ne on viritetty persiillen, mutta särinä johtuikin virvelin matosta. Isommat tomit eivät särise, sillä ne ovat kauempana virvelistä, mutta enivei... voisiko virvelin jonkunlainen virittäminen auttaa? Vai pitäisikö taas tyytyä yhteen kolmen sijasta (ylätomeista puhutaan) Tai siis se virvelihän tuossa särisee eikä tomit... En saa selkeää ääntä kuin kovaa lyömällä ja tämä on erittäin ärsyttävää. Tomit eivät penkin päällä kuulosta ollenkaan siltä miltä pitäisi. Olen turhautunut... Miellyttävää illan jatkoa. Jos virvelissäsi on mattosyvennys niin tsekkaa alakalvon vire ja että matto on keskellä. Jos ei ole mattosyvennystä, niin vaihtamalla paranee. :) Handmade in Finland. #348 |
Vallu-Veke 05.11.2011 22:10:27 | |
---|
Zantso: Hei taas! Huomasin että (tai siis aloin välittää) tomini särisevät hiukan kun niitä soittaa, 12 tuumanen enemmänkin ja ajattelin että ne on viritetty persiillen, mutta särinä johtuikin virvelin matosta. 12" ja virveli on viritetty samaan säveleen tai lähelle? |
Kailis 05.11.2011 22:35:28 | |
---|
Mulla särisee virvelistä riippuen aina kun lyö 10" tai 12" tomiin. En välitä. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
-Dr.DW- 05.11.2011 22:47:39 | |
---|
DrummerBoy13: Mikä on biisissä "Crooked X - Nightmare" käytettävä virveli? Tai mikä virveli olisi soundillisesti lähellä samaa? Jaa, itse en kyllä osaa sanoa, mutta musiikin puolesta tuo saa miulta sellaisen hiukan kateellisen -mutta hyväksyvän, nyökkäyksen! "fookkin aye!" Laulusta en voi sanoa, en kuullut, mutta eipä se yleensä aina ookkaan ihan niin just. ...Ei oo kukaan koskaan tullu kertomaan että kuuntele miten hyvät sanat Cannibal Corpsella on, Negrophagistilla saatikaan sitten Severe Torturella. Viuna on viisaiden juoma, vaan nousee se tyhmäänkin päähän! |
Weetoz 06.11.2011 00:09:17 | |
---|
Zantso: Hei taas! Huomasin että (tai siis aloin välittää) tomini särisevät hiukan kun niitä soittaa, 12 tuumanen enemmänkin ja ajattelin että ne on viritetty persiillen, mutta särinä johtuikin virvelin matosta. Isommat tomit eivät särise, sillä ne ovat kauempana virvelistä, mutta enivei... voisiko virvelin jonkunlainen virittäminen auttaa? Vai pitäisikö taas tyytyä yhteen kolmen sijasta (ylätomeista puhutaan) Tai siis se virvelihän tuossa särisee eikä tomit... En saa selkeää ääntä kuin kovaa lyömällä ja tämä on erittäin ärsyttävää. Tomit eivät penkin päällä kuulosta ollenkaan siltä miltä pitäisi. Olen turhautunut... Miellyttävää illan jatkoa. Tästä asiasta oli aika hyvä demonstraatio tässä videossa n. 37 min kohdalta eteenpäin: http://www.youtube.com/watch?v=GOqs … ZtM&feature=channel_video_title |