PJS: Danny Careyhän on nyt jo viiskybännen... Eiku puhuin itestäni! :D |
Hazen 07.11.2011 22:22:37 | |
---|
Hoh, jotenkin uudelleen innostuin tästä bändistä. Tai no, aina välillä tulee semmosia pitempiä kausia kun Tool ei soi, mutta sitten yhtäkkiä playlistissä tulee joku tiukka ralli. Harmittaa vaan että ekan kerran kuulin bändistä vasta 2008, uutta levyä saanut odotella jo jonkun tovin, mutta Toolin nopeudella levyä saa odotella vielä pari hetkeä. |
arsu 13.11.2011 17:29:45 | |
---|
http://www.rumba.fi/onko-toolin-teksteissa-mitaan-jarkea-28627/ Mitäs tästä nyt sitten sanois? Tottakai niissä on, harvinaisen paljon järkeä. Eivät vaan ole aina ihan selkokielellä heti. Mä oon diggaillut bändin tästä puolesta paljonkin. Lyriikat ovat yleensä loistavia, mut niitä ei ole laitettu edes levyjen vihkoihin ja vaativat vähän kuuntelua ja ajatusta. Tykkään kovasti esim. Right In Two - biisin lyriikoista. Vaikka eivät "mysteeri" olekkaan. Ja loistava biisi muutenkin. All the rebel souls in the land of the free... Ain't never gonna be a slave 'cause it's rock 'n roll they bleed. -Brant Bjork |
Jyrken 13.11.2011 22:29:34 | |
---|
arsu: http://www.rumba.fi/onko-toolin-teksteissa-mitaan-jarkea-28627/ Mitäs tästä nyt sitten sanois? Tottakai niissä on, harvinaisen paljon järkeä. Eivät vaan ole aina ihan selkokielellä heti. Mä oon diggaillut bändin tästä puolesta paljonkin. Lyriikat ovat yleensä loistavia, mut niitä ei ole laitettu edes levyjen vihkoihin ja vaativat vähän kuuntelua ja ajatusta. Tykkään kovasti esim. Right In Two - biisin lyriikoista. Vaikka eivät "mysteeri" olekkaan. Ja loistava biisi muutenkin. Hyvä artikkeli, mutta pitää olla eri mieltä kirjoittajan kanssa siitä, ettäkö Maynard olisi parempi sanoittaja kuin laulaja. Molemmissa taitava kyllä, mutta lauluääni vie voiton. if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal |
MrQuin 16.12.2011 12:33:46 | |
---|
Eihän toi Pusciferin uus levy oo yhtään hullumpi, jotenki ennakkon oli käsitys, että tämä on joku tongue-in-cheek huumorisivuprojekti sen Vagina-levyn perusteella. |
Herrah 16.12.2011 22:17:23 | |
---|
MrQuin: Eihän toi Pusciferin uus levy oo yhtään hullumpi, jotenki ennakkon oli käsitys, että tämä on joku tongue-in-cheek huumorisivuprojekti sen Vagina-levyn perusteella. Todella vähän oon Pusciferia kuullut, mutta ainakin kappaleet The Mission ja Potions on helvetin kovia ja kaukana hassuudesta. |
aleksiv1 17.02.2012 20:18:42 | |
---|
|
EvilDead 18.03.2012 19:34:49 | |
---|
Morjensta vaan tännekkin. Hähää! Eipä ole mitää uutta kerrottavaa mulla, mutta tulinpa vain yleisesti bändistä keskustelemaan. Sori. :) Kuis Undertow ei ole oikein huomiota saanut? Justiisa perjantaina hankin kyseisen lätyskän ja onpa tullut myös Opiateaki kuunneltua. Undertow on iskenyt täysillä. Erittäin mielenkiintoista ja erillaista settiä, mutta innolla nyt odottelen tilauksesta Ænimaa. Onha siitäki tullu yksittäisiä biisiä kuunneltua ja bändi vaikuttaisi tuovan aina jotain uutta ja kehittynyttä levyilläänsä. |
BoNey 18.03.2012 20:11:15 | |
---|
Joka kerta, kun huomaa että tämä ketju on nostettu, odottaa jotakin suuria uutisia :D No, ehkä se uusi levy sieltä vielä joku päivä tulee.. |
Ziggy Bubba 18.03.2012 21:13:03 | |
---|
|
EvilDead 19.03.2012 11:14:57 | |
---|
Hähäää. Kylläpäs tuli syntinen olo, kun säikyttelin ihmisiä ihan turhaa. Nohh jospa sitä kohta kuuluiski jotai mainitsemisen arvoista Toolista. Tuo kirja on kyllä ollu ihan viihdyttävää lukemista, joskin ehkä liian paljon keskittyy Keenaniin toilailuihin. |
Exhausted 19.03.2012 11:53:03 (muokattu 19.03.2012 11:53:51) | |
---|
pitäis ehkä kans tilata playstä. E: Miksihän tuossa lukee että Pre-Order, Due for release on 14 March 2012. |
Emplate 20.03.2012 07:37:17 | |
---|
|
bedlam 20.03.2012 07:53:52 | |
---|
Exhausted: E: Miksihän tuossa lukee että Pre-Order, Due for release on 14 March 2012. Amazonista kirjan saa vähän halvemmalla, toki tulee postikulut päälle jos ei muuta tilaa. http://www.petrilampela.net |
Exhausted 20.03.2012 11:02:43 | |
---|
Tilasinpa kirjan kuitenkin play.comista |
Exhausted 05.04.2012 12:37:11 (muokattu 05.04.2012 12:37:54) | |
---|
Kirjan innoittamana piti kuunnella Undertow ja Aenima. Undertowin kolme ekaa biisiä kuulostivat virkistävältä, mutta loppulevy yhtä kurjalta kuin aina ennenkin. Aenima sen sijaan kolisee taas pienen tauon jälkeen kunnolla. Itse kirja sen sijaan ei ole vielä tarjoillut juuri mitään uutta tietoa. Sen sijaan on tullut vastaan monia tuttuja lainauksia haastatteluista, joita on lukenut amerikkalaisista lehdistä tai netistä jo 10-15 vuotta sitten |
Terry Pantheras 05.04.2012 12:46:21 | |
---|
Exhausted: Kirjan innoittamana piti kuunnella Undertow ja Aenima. Undertowin kolme ekaa biisiä kuulostivat virkistävältä, mutta loppulevy yhtä kurjalta kuin aina ennenkin. Aenima sen sijaan kolisee taas pienen tauon jälkeen kunnolla. Samaa mieltä Undertowsta; tylsähkö ja kuivasaundinen kokonaisuus alkua lukuunottamatta. Se on vähän kuin maratoonari tai kärpässarjan nyrkkeilijä. Anima on taas sumopainija tai raskaansarjan betoninyrkki. Kaikkia ärsyttää kaikki |
Exhausted 05.04.2012 12:51:10 | |
---|
Sen verran voitaisiin vielä Undertowin mainetta paikata, että Flood on ihan kelpo kappale, ja nimibiisissäkin on hyviä juttuja. Tai melkein joka biisissä jotain hyvää, mutta silti muuten vähän keskenkasvuista matskua vielä. Opiatella taas jotenkin ne lyhyemmät biisit kantaa vielä. |
crestfall 05.04.2012 13:00:41 | |
---|
Exhausted: Kirjan innoittamana piti kuunnella Undertow ja Aenima. Undertowin kolme ekaa biisiä kuulostivat virkistävältä, mutta loppulevy yhtä kurjalta kuin aina ennenkin. Aenima sen sijaan kolisee taas pienen tauon jälkeen kunnolla. Itse kirja sen sijaan ei ole vielä tarjoillut juuri mitään uutta tietoa. Sen sijaan on tullut vastaan monia tuttuja lainauksia haastatteluista, joita on lukenut amerikkalaisista lehdistä tai netistä jo 10-15 vuotta sitten Aenimahan kolisee aina, kellonajasta ja juhlapyhistä riippumatta! Mutta mites, oliko kirja kuitenkaan lukemisen arvoinen yllätyksettömästä sisällöstään huolimatta? "Tuntuu siltä, että oli aiheena vaikka pyöräkuormaajat niin pian tulee crestfall ja kertoo, että pyöräkuormaajalla ajelu on mukavaa, mutta ei millään bulkkivolvolla vaan kyllä Komatsulla nousee hiekan kuskailukin ihan uusiin sfääreihin." -Quru |
Exhausted 05.04.2012 13:07:14 | |
---|
crestfall: Aenimahan kolisee aina, kellonajasta ja juhlapyhistä riippumatta! Mutta mites, oliko kirja kuitenkaan lukemisen arvoinen yllätyksettömästä sisällöstään huolimatta? Kyllähän sen fani nyt aina lukee, mutta tosiaan bändi itse ei ole antanut kirjan kirjoittajalle lausuntoja, vaan lähteinä on käytetty vanhoja lehtijuttuja. Lisäksi musavideoiden yksityiskohtainen kuvailu tekstissä on vähän hohhoijaa-osastoa. |