VikiViljami 29.10.2011 17:06:41 | |
---|
Näin jälkeenpäin on alkanut vituttaan kun piti mennä myymään classic vibe strato, kun oli muka kolmen kitaran ongelma. Siinäpä ne tärkeimmät |
Jucciz 29.10.2011 18:11:49 (muokattu 29.10.2011 18:12:15) | |
---|
VikiViljami: kolmen kitaran ongelma. En ymmärrä termiä. Vai onko se se tilanne, kun on hankkimassa neljättä? Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Lancelot 29.10.2011 18:28:19 | |
---|
En tiedä mikä mua vaivaa, mutta jo toinenkin sähkis saa mut ahdistumaan. Parhaillaan niitä on kolme ollut ja tulee ressiä siitä ku ei "ehdi" soittaan niillä kaikilla tasapuolisesti. Nyt mulla on 1 sähkis ja 1 akustinen ja valehtelisin jos väittäisin että olen tyytyväinen:) |
Spike 29.10.2011 18:51:54 | |
---|
Lancelot: En tiedä mikä mua vaivaa, mutta jo toinenkin sähkis saa mut ahdistumaan. Parhaillaan niitä on kolme ollut ja tulee ressiä siitä ku ei "ehdi" soittaan niillä kaikilla tasapuolisesti. Nyt mulla on 1 sähkis ja 1 akustinen ja valehtelisin jos väittäisin että olen tyytyväinen:) Mulla ainakin "ykköskitara" vaihtelee vähän koko ajan fiiliksen mukaan :) |
HeavyMachinery 29.10.2011 19:00:11 | |
---|
Spike: Mulla ainakin "ykköskitara" vaihtelee vähän koko ajan fiiliksen mukaan :) Mulla on toi "ykkös kitara" termi hukassa kun melkein kaikki on "ykkös kitaroita" jossain suhteessa. Mulla on ainakin tarvetta usealle eri vireelle ja sitten kun haluaa etta "tatsi" ois tuttu pitää olla eri paksuisia kieliä... Nykyään on kyllä huomannut että hevistely touhustelussa ei tarvii enää 6 kielisiä kun ne jutut menee 7 kieliselläkin.... Varsinaiseen topicciin kohta kaduttaa paljon kun varastoimis ongelmien ja verottajan ihanan muistamisen seurauksena on pakko realisointia ilmassa... sama suomeksi nyt ois ostajan markkinat kitara rintamalla... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Alfons Åberg 29.10.2011 19:03:52 | |
---|
Lancelot: jo toinenkin sähkis saa mut ahdistumaan. Parhaillaan niitä on kolme ollut ja tulee ressiä siitä ku ei "ehdi" soittaan niillä kaikilla tasapuolisesti. ) Sama juttu. Mulla kuitenkin elämänfilosofia on sellanen etten tykkää haalia kauhesti sellaista tavaraa, mille ei ole juurikaan käyttöä. Siksi mulla ei esimerkiksi ole mittavaa levykokoelmaakaan, kun laitan sellaiset myyntiin mitä ei ole tullut pitkään aikaan kuunneltua. Joulukoristeitakaan en ole koskaan ostanut, kämppä näyttää samalta ympäri vuoden. Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: En ole. Kyllä kaikelle mitä olen pois myynyt on ollut joku fiilispohjainen syy myydä pois. "Joskus romanttisissakin elokuvissa pitäisi olla rehelliset trailerit. Esim Titanic: Leonardo Dicaprio yrittää nussia kaksi tuntia ketäsenytolia,sivussa titanic"
-LamaAjanElvis |
Spike 29.10.2011 19:09:39 | |
---|
HeavyMachinery: Mulla on toi "ykkös kitara" termi hukassa kun melkein kaikki on "ykkös kitaroita" jossain suhteessa. Mulla on ainakin tarvetta usealle eri vireelle ja sitten kun haluaa etta "tatsi" ois tuttu pitää olla eri paksuisia kieliä... Nykyään on kyllä huomannut että hevistely touhustelussa ei tarvii enää 6 kielisiä kun ne jutut menee 7 kieliselläkin.... Varsinaiseen topicciin kohta kaduttaa paljon kun varastoimis ongelmien ja verottajan ihanan muistamisen seurauksena on pakko realisointia ilmassa... sama suomeksi nyt ois ostajan markkinat kitara rintamalla... No eiks se oo se mihin tulee useimmiten tartuttua? Mulla ainaki vaihtelee sykleissä. Kolmes eri virees täälläki mennään ja nyt onki tullu soiteltuu aika tasaisesti. Mut noista "ykköskitaroista" jaksaa aina innostua uudestaan ja uudestaan tauon jälkeen. Sit pari käyttöluuttua. |
kiriminni 29.10.2011 19:36:10 | |
---|
80-luvulla ostin Hämeenlinnan TV-Sävelestä Roland GR-300 kitarasyntikan(siis kitara+syntikkaboxi). Nostalgiasyistä olis kiva omistaa se vielä. Ja tietysti ensimmäinen sähkökitara Höfner jossa oli kielet vähintään sentin korkeudella otelaudasta. |
P-man 29.10.2011 21:07:28 | |
---|
Kadun! Caparison Angelus24 Tom Holmesin mikeillä tuli tyhmyyksissäni myytyä.. oli vielä niin pirun nättikin.. |
Kunnallisjäte 30.10.2011 07:57:41 | |
---|
ProAnalog MKII ton myyminen kaduttaa. Paljon. "When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor |
Checy 30.10.2011 10:06:17 | |
---|
Miksi myin gibbonin sg:n pois :( ikävä |
jii.haanpaa 30.10.2011 10:37:56 | |
---|
Tapana ei ole pahemmin katua roinan kierrätystä, mutta Tokai LS-200 ja ESP GL-56 ovat pari sellaista tapausta, joihin tulee uusia tulokkaita edelleen verrattua. Tokai ehkäpä paras LP, joka mulla on ollut, mutta ei vaan sovi käteen kuten Gibsonit. ESPissä ei ollut oikeastaan mitään vikaa. Miksihän sekin tuli myytyä. https://lh4.googleusercontent.com/- … AAKS0/XLlYoHeSfX0/s800/IMG_5636.jpg https://lh5.googleusercontent.com/- … AAMUs/TEGRgtUw3wU/s800/IMG_1631.jpg Junnuna tuli päästettyä käsistä jubilee 2x12" combo, kuten myös 80-luvun Tokai LC ja kassillinen purkkeja, jotka tällä hetkellä ymmärtääkseni saavat osakseen jonkinlaista vintage-mitälie-arvostusta. Bossia, ibanezia ymsyms. Marsun myynti kaiveli siinä määrin, että sellainen onkin jo tullut hankittua takaisin. |
BondakeBunny 30.10.2011 11:27:18 | |
---|
Välillä on käyny mielessä että oisko sittenkään kannattanu myyä schecterin kiinteetallasta hellaraiseria. Personally, I prefer pain. |
juikkipuikki 30.10.2011 15:10:51 | |
---|
Ynkkästraton(07) myyminen harmittaa vieläkin. Siinä oli jotenki niin huvittava soundi, mut pakko oli saada vähä rahaa sillo. Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden, koska DTm... |
CountX 30.10.2011 21:29:14 | |
---|
Joskus tulee mieleen, että olis voinu säästää sen 70-luvun lawsuit Ibanez Flying-V:n. Mutta sitten muistan kuinka kapea kaula siinä oli, eikä enää harmita niin paljon. En mie sillä soittaa pystynyt näillä nakkisormilla. Nätti se kyllä oli. "You have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated, but they're all secretly hankering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor, men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
Exhausted 31.10.2011 11:09:45 | |
---|
Mulla oli joskus 12-vuotiaana Ibanez TS10 Tube Screamer, jonka ostin varmaa 200 markalla ja myin vielä halvemmalla pois, koska piti saada futsimpaa säröä. Nyt tuo TS10 olisi varmaan paitsi arvossaan, myös käyttökelpoinen peli boosterina. |
epeli 31.10.2011 12:13:18 | |
---|
Pari vuotta sitten myin Boss GT-Pron pois kun halusin siirtyä kokonaan putkivehkeisiin. Nyt harmittaa :/ Olis paljon tarvetta kunnon efektimuljuttimelle... "Squint your eyes to see clearly. Blur reality to make it real" |
Jaava 31.10.2011 13:58:47 | |
---|
Mulla oli ts808. Myin liian halvalla pois lopulta. Mulla oli sellanen ibanez artcore onttokoppanen kaunotar, jonka myin pois, kun piti olla hevimpi. Ne harmittaa. Silloin ymmärsin, että kansan suurin riemu on saada huutaa yhdessä eikä ole paljon väliä sillä, minkä vuoksi huudetaan, vaan huutaessaan muiden kanssa jokainen tuntee itsensä väkeväksi ja asian, jonka vuoksi huutaa, ainoaksi oikeaksi asiaksi. - M. Waltari |
horseface 31.10.2011 15:02:24 | |
---|
Exhausted: Mulla oli joskus 12-vuotiaana Ibanez TS10 Tube Screamer, jonka ostin varmaa 200 markalla ja myin vielä halvemmalla pois, koska piti saada futsimpaa säröä. Nyt tuo TS10 olisi varmaan paitsi arvossaan, myös käyttökelpoinen peli boosterina. Sama tarina täällä, paitsi että: ostin TS10:n parilla sadalla markalla ja myin satasella pois. Sitten ostaja alkoi himmailemaan soittoharrastustaan ja ostin sen satasella takaisin. Nyt kapine on ollut laudassa jo kohta 20 vuotta ja olen edelleen tyytyväinen. Oli miten oli, näin on! |
Ibanez Lonestar akustisen vaihto samickin sähkikseen (jota sitäkään ei ole enää olemassa) jurppii vieläkin, vaikka tästä on jo parikytä vuotta... |