-J.- 18.10.2011 21:30:35 | |
---|
Akkoi tulee, akkoi menee mut Wrök änd wröll Föäövä! |
Estranged 18.10.2011 23:44:03 | |
---|
-J.-: Jotenkin tuli mieleen kommentini yllä. Mieki voisin toistaa itseäni: eihän se nyt oikein lähtenyt. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "Sua sais vaikka piestä pesarilla nii istuisit sohvalla ja joisit bissee. :D" -Traditional | "Tässon Esso moro. Painiksella on puoliksi syöty mäyrä peräaukossa. Onko syytä huoleen?" |
marg1ze 20.10.2011 23:33:23 | |
---|
|
Anire 21.10.2011 01:41:28 | |
---|
|
Dropped C 21.10.2011 01:48:00 | |
---|
-J.-: Jotenkin tuli mieleen kommentini yllä. Ihan hauskan kuulosta tavallaan, mutta ei tosta Arista Pattonia tai Cornellia silti tuu, vaikka kuinka yrittäis... |
pekka montin 21.10.2011 14:02:21 | |
---|
Dropped C: Ihan hauskan kuulosta tavallaan, mutta ei tosta Arista Pattonia tai Cornellia silti tuu, vaikka kuinka yrittäis... Asiaan voi vaikuttaa myös se että kontratenorista harvemin saadaan leivottua baritonia kun taas kehittyneestä baritonista saadaan oikealla tekniikalla myös kontratenori. Patton ja Cornell loistavia esimerkkejä = lauloivat kultaisina aikoinaan oikeastaan mistä huvitti ja vieläpä omalla tyylillään +++++++++ Ari on mielestäni myös ihan hyvä laulaja mutta toivoisin itse kuulevani häntä enemmän kevyessä musiikissa, koska hänen saundi on oikeasti todella kauniin kuuloinen sielä. Raskaammassa musassa Arin ääni ei toimi mielestäni niin hyvin. Toisaalta, makuja on monia ja ihmiset ovat erilaisia. Hyvää on se että mielipiteet jakautuu = Hyvän laulajan merkki. Peace |
TTV 24.10.2011 06:36:40 (muokattu 24.10.2011 19:42:51) | |
---|
Amoralin haastattelu ja musaa tulee tänään Ykkösen aamu-tv:ssä (noin klo 8:50); "mielenkiintoista bändissä on se että siinä laulaa Idolsista tuttu Ari Koivunen", sanoi toimittaja esitellessään päivän tulevia aiheita. Eli kohta varmaan toteutuu se "Ari and the Amorals" skenaario, jossa Arilla on "hyvä taustabändi" :-) No, toivottavasti sentään bändi on tuossa haastattelussa toimittajalle jotenkin tuttu ilman Ariakin ... Tässäpä juttu: http://areena.yle.fi/video/1319438427844"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
TTV 26.10.2011 18:47:19 | |
---|
Tuorein A-levy tuli tänään postista ja neitsytkuuntelu on takana. Vain yksi sana riittää kuvailemaan kokonaisuuden: pusukikkeli! Ei tullut paluuta eikä etenemistä mihinkään suuntaan tällä levyllä. Ari kuulostaa kakaralta edelleen vaikka välillä hieman korahteleekin. Kitarointi on tasapaksua samoin kuin biisien rakenteet. Hard Rock mielessä levy häviää samassa paketissa tulleelle Anvilin Juggernaut of Justicelle 100:0 ja metallimielessä muutama biisipätkä yltää just ja just Omnium Gatherumin tasolle, eli se siitä. Kolme ekaa levyä oli Amoralia, nää "post Niko" levyt on jotain mitä en ymmärrä. Kaikki levyt olen kuitenkin rahalla ostanut, joten tuki bändin toiminnalle on ollut toistaiseksi osaltani hoidettu ja samalla voin hyvällä omalla tunnolla moittia näitä kahta viime levyä :-) Tokihan bändi teki tietoisen valinnan suunnanmuutoksellaan ja laulajavalinnalla, kuten tuosta edellisen postaukseni aamu-TV:n haastattelusta voi havaita; "Ari toi mukanaan omia faneja ja samalla menetettiin osa vanhoista", mutta kyllä tässä heidän nykyrokissa bändin taidot menee harakoille ja Suomen metalliskeneen jäi Amoralin mentävä aukko. Ehkäpä seuraavalla levyllä . . . "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Anire 27.10.2011 01:07:01 | |
---|
|
Meadow 27.10.2011 15:20:35 | |
---|
Kyllähän levyltä tuntuisi Spotifyn samplerin perusteella löytyvän kosolti hienoja kitarajuttuja, mutta mulle ei vaan Koivusen pikkupoikamainen ulosanti nappaa yhtään, siis ei pätkääkään. |
-J.- 28.10.2011 08:49:20 (muokattu 28.10.2011 08:50:00) | |
---|
Akkoi tulee, akkoi menee mut Wrök änd wröll Föäövä! |
Jeszse 28.10.2011 08:56:24 | |
---|
-J.-: http://www.youtube.com/watch?v=K_B9sbFPM5M Ei säääääädd... Tällänenkö on Amoralin nyky live kunto? Ei hirveitä viboja herättäny meikäläisessä ainakaan. Joo, ei toi Koivunen oo saanu sitä lavakarismaa mistään. Aivan saatanan tylsää katottavaa toi oli ainaki ku joskus ite näin. Funkonaut: Hevi paskan uliulia! |
M!Xu 30.10.2011 20:17:13 | |
---|
-J.-: http://www.youtube.com/watch?v=K_B9sbFPM5M Ei säääääädd... Tällänenkö on Amoralin nyky live kunto? Ei hirveitä viboja herättäny meikäläisessä ainakaan. Bändi soittaa teknistä melodödöä kovalla paatoksella ja laulajalla on helvetin monipuolisesti hyviä saundeja, örinä ja säröiset kliinit. Totta on, että Koivusen lavaesiintyminen on melkoista koheltamista, eikä hän tunnu ottavan yleisöön minkäänlaista kontaktia, mutta ei tässä taidon tai lahjakkuuden puutteesta ole kyse. Suomalaismuusikolle tyypillinen nöyryys Koivuselta uupuu, ja lopulta se taitaa olla ainoa syy siihen, miten hän on pysynyt järjissään vanhojen asennevammaisten Amoral-fanien paskamyrskyn alla. Pari vuotta sitten Tuskassa oli surullista katsottavaa, kun bändillä oli lavalla kova meno, mutta yleisö keskittyi lähinnä nyrpistelemään nenäänsä vain koska niin kuuluu tehdä. Osoittelematta sen kummemmin ketään sormella, suosittelen kaikkia lopettamaan teennäisen skenevihaamisen ja kuuntelemaan musiikkia sellaisena kuin se on. Many hours of music / Many drops of blood |
Burn 30.10.2011 23:54:53 (muokattu 31.10.2011 00:24:29) | |
---|
M!Xu: Osoittelematta sen kummemmin ketään sormella, suosittelen kaikkia lopettamaan teennäisen skenevihaamisen ja kuuntelemaan musiikkia sellaisena kuin se on. No mutta onhan sekin vallan perseestä, että joidenkin mielestä ihmisten mielipiteet bändin musiikista eivät ole valideja vetoamalla aina vaan siihen, että "jengi vaan dissaa Aria!". Kuulematta paskaa-mentaliteettia oli ilmassa itse kullakin Arin juuri liityttyä bändiin, mutta monilla oli myös varsin hyvin tiedossa miltä Arin ulosanti kuulostaa. Halusi bändi muuttua ylipäätään ihan mihin suuntaan tahansa, niin en mä ainakaan ollut tippaakaan yllättynyt kun eka levy Arin kanssa tuli pihalle. Jonkun mielestä Kirk Hammett on huono kitaristi mm. sen takia, että hän käyttää liikaa erästä tiettyä pedaalia ja jonkun mielestä Koivusen Ari on huono laulaja mm. sen takia, että hän kuulostaa laulaessaan pieneltä pojalta tai että hänen örinänsä kuulostaa ponnettomammalta kuin edellisen laulajan. Ei siinä pitäs olla mitään epäselvää tai skenevihaamista. EDIT enemmän se vituttaa kun jollain on selvä mielipide itse musiikista niin silti siitä tarvis tykätä vaan koska "bändi haluaa muuttua ja tehdä semmosta musiikkia mistä ite tykkää." http://nereusprojekti.net/ |
Metal Jewel 31.10.2011 01:05:46 (muokattu 31.10.2011 01:07:58) | |
---|
jaah mitäs perkelettä, en tiennyt että toi Koivunen harrastaa tuota örinää myös. En ole muutenkaan Amoralia ikinä oikeastaan edes kuunnellut. Murina kuulostaa itse asiassa aika hyvältä kun vaan pitää tuon matalana eikä lähde rääkymään. Saisi jättää ainakin tuon puhtaan laulun kokonaan pois. Mutta kyllähän tuo örinä on paljon parempaa kuin monella muulla melodeth bändillä. Timo Tolkki: "Mä en riko kieliä, mä rikon kitaroita." |
M!Xu: Bändi soittaa teknistä melodödöä kovalla paatoksella Hahah... Bändi SOITTI teknistä melodödöä. ja laulajalla on helvetin monipuolisesti hyviä saundeja, örinä ja säröiset kliinit. Ja uudestaan hahah, salli meikäläisen nauraa. Ja tuo säröiset kliinit... Paras kommentti ever :D Mie oon vaan basisti... |
Mohla 31.10.2011 23:57:44 | |
---|
janezki_: Hahah... Bändi SOITTI teknistä melodödöä. Ja uudestaan hahah, salli meikäläisen nauraa. Ja tuo säröiset kliinit... Paras kommentti ever :D Paras perustelu ever! "Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|
-J.- 05.11.2011 13:20:22 (muokattu 07.11.2011 09:58:04) | |
---|
M!Xu: Bändi soittaa teknistä melodödöä kovalla paatoksella ja laulajalla on helvetin monipuolisesti hyviä saundeja, örinä ja säröiset kliinit. Osoittelematta sen kummemmin ketään sormella, suosittelen kaikkia lopettamaan teennäisen skenevihaamisen ja kuuntelemaan musiikkia sellaisena kuin se on. Juuri tämä kommentti vahvistaa omaa, entuudestaan olemassa olevaa mielipidettäni edellämainitusta laulajasta. Laulu saa kuulua, mutta miestä ei tarvitsisi nähdä missään. E: Taidan tähän mainita vielä oman kommenttini (osa) levystä. Tuota spotifyssäkin saatavilla olevaa sampleria kuunnelleena on pakko todeta että kyllä se varoni osaa noita riffejä vaan vääntää. Kitarointi toimii mulle. Laulu suorituksista on puhuttu paljon vaan mulle ne jollain geekyllä tavalla vaan toimii. Pidän nykyisestä suunnasta. Avoimesti, minut bändi on voittanut puolelleen. Akkoi tulee, akkoi menee mut Wrök änd wröll Föäövä! |
Attew 15.11.2011 21:27:15 | |
---|
Mä aloin kuuntelee Amoralia Reptile riden aikoihin ja sitä edeltävät levyt potkivat pirun kovaa. Noh, Arin liityttyä bändii kyllä vähä mietitytti että mitäs sieltä nyt tulee, mut kyl nää 2 uusintaki plättyä on pirun kovia. Oma arvio Beneathista on se että melkeenpä kaikki rääkynä/örinä on aika ala-arvosta verrattuna siihen miten Koivunen on Amoralin vanhoja biisejä vetäny livenä ne kolme kertaa ku oon ne nähny. Kaiken kaikkiaan koko bändin tuotanto tiukkaa paskaa. |
Röntgen-Jeesus 15.11.2011 22:15:04 | |
---|
En oo koskaan suuremmin välittäny Amoralista ja kun tämä Hevi-Ari meni bändiin niin oishan se helppo kyllä lytätä koko homma ja toivottaa hyvät jatkot. Yllätyin kuitenkin tuosta Arin äänestä positiivisesti, vaikken musiikista välitä edelleenkään. Rob Halford on homo. |