hemmo 29.10.2011 21:27:49 | |
---|
AlaE: Tuon uskon. Remuhan ei osaa edes suomea kunnolla, lähes luku- ja kirjoitustaidoton hemmo. Saati englantia. jumatsuigula! täällä morkataan hemmoja kehenkään yli 30-vuotiaaseen ei voi luottaa |
rheinone 29.10.2011 22:32:42 | |
---|
hemmo: jumatsuigula! täällä morkataan hemmoja Hemmo on semmonen äijjä nääs, että se vetää sidugat ja longgrinkit samala huikalla tosta noin vaa, tsuidappaduidaa... |
hollmi-5 30.10.2011 09:31:27 (muokattu 30.10.2011 09:31:46) | |
---|
Eiks olekin kiva, kun on lauantai-ilta, netti auki ja kaljaa ;) Ite oli harmillisesti keikalla kuumimpaan aikaan... Ganes on melkoisen herkkä aihe. Eipä siinä mitään. Oma musiikillinen heräämiseni tapahtui bändin kanssa/kautta. Pannaas väliin kunnon laittoa itse Hurriganesilta ;) http://www.youtube.com/watch?v=Szzp1PULeOA Tuon kun coveroitte yhtä uskottavasti, niin nostan hattua! Soundit, piuhat ja kajarit. |
Rämppy 30.10.2011 12:26:14 | |
---|
AlaE: Remuhan ei osaa edes suomea kunnolla, lähes luku- ja kirjoitustaidoton hemmo. Saati englantia. Remu hoilaakin rock-esperantoa. Mun mielestä Remu vaikuttaa verbaalisesti lahjakkaalta rumpalilta. Sitäpaitsi ganesilla on J.Pembrokenkin rustaamia tekstejä, joten on lyriikkapuolella välillä ihan tarinaakin eikä pelkkää houlamaa. Tosin ei houlamassa ole mitään vikaa, kun rokkenrollista on kyse. En sitten malttanut olla sanomatta. |
JGanesBand 30.10.2011 13:14:05 | |
---|
Rämppy: Remu hoilaakin rock-esperantoa. Mun mielestä Remu vaikuttaa verbaalisesti lahjakkaalta rumpalilta. Sitäpaitsi ganesilla on J.Pembrokenkin rustaamia tekstejä, joten on lyriikkapuolella välillä ihan tarinaakin eikä pelkkää houlamaa. Tosin ei houlamassa ole mitään vikaa, kun rokkenrollista on kyse. Täysin samaa mieltä. Remun verbaalisen lahjakkuuden kyseenalaistaminen osoittaa lähinnä tietämättömyyttä. |
AlaE 30.10.2011 13:25:50 | |
---|
Lahjakkuus ei ole sama asia kuin taito. Salvo honore |
Atomic Cafe 30.10.2011 14:18:12 (muokattu 30.10.2011 14:27:20) | |
---|
Eikä taito ole sama asia kun lahjakkuus...parasta jälkeä tulee jos on molempia mutta yhdelläkin pääsee jo aika pitkälle, kuten Remu on meille todistanut. Remuhan on aivan uskomaton heppu siinä että se on aina toiminut vaiston varassa ja silmät ummessa. Jätkä on silti onnistunut luomaan sellaisen uran että tuohon ei moni pysty eikä tule ikinä pystymään. Uskaltaisin jopa sanoa että Remu oli ainakin nuorena miehenä sellainen nerokas luonnonlapsi joka tiesi ihan vaistomaisesti mistä narusta kannatti milloinkin nykäistä. Tuo voi tuntua helpolta hommalta mutta on kaikkea muuta kun helppoa, tärkeintä on löytää oikea ajoitus ja läsäyttää sitten siihen väliin kuten Remu itse on todennut. Remun kohdalla on syytä muistaa ainakin kaksi asiaa...yksi on se että Remu on loistava bisnesmies, sellainen hevosmies ja romani joka kykenee myymään lehmätkin sonneina. Toinen oleellinen asia on se että Remun ympärillä on aina ollut ihmisiä jotka ovat osanneet tulkita Remua juuri oikealla tavalla ja kykeneet myös toteuttamaan ne Remun ajatukset ihan käytännön tasolla, ilman noita hemmoja Hurriganesista ei olisi koskaan tullut yhtään mitään. Mitä Remun verbaaliseen puoleen tulee niin on kyllä ihan pakko kysyä että jos ihminen joka luo oman äidinkielen ei ole verbaalisesti lahjakas niin kuka sitten on? |
AlaE 30.10.2011 14:31:07 | |
---|
Pitää vähän kertoa omaa Ganes-historiaa, en nonsaleeraa Remua. Olin ensimmäistä kertaa Hurriganesin keikalla, kun Rock n' Roll Allnight long oli juuri ilmestynyt, siis -73. Siitä alkoi kiihkeä Ganes- ja varsinkin Albert-diggailu. Niin kiihkeä kuin 12 - 14 -vuotiaalla kaverilla voi olla. Mielenkiintoni loppui, kun kitaristi vaihtui. Roadrunner on edelleen hyllyssä. Salvo honore |
Kyllä Roadrunner on minullekin se rakkain levy, olin 12-vuotias kun se ilmestyi ja levysoittimen puuttuessa kävin kuuntelemassa sitä kirjastossa siinä määrin usein että kirjaston täti alkoi katsomaan minua hyvin omituisesti ja tokaisi sitten että on meillä täällä muitakin levyjä, ei tarvitse aina samaa kuunnella. Koska olin vielä tuohon aikaan hyvin kiltti poika niin tädin toivomuksesta kuuntelin sitä sellaista jotain muuta levyä tuollaiset kaksi ja puoli minuuttia ja kävin sitten kysymässä että voisiko sen vaihtaa siihen Roadrunneriin. Olin 13-vuotias kun Grazy Days ilmestyi ja kyllä siitä muodostui minulle ihan yhtä tärkeä levy eikä minua häirinnyt ollenkaan se että kitarassa oli Ile Kallio. Eikä se muuta asiaa miksikään että näin jälkeenpäin ajatellen se on oikeastaan aika surkeaa teinipoppia koko paska ja Ile Kalliokin on todennut että jos olisi saanut itse asiasta päättää niin olisi jättänyt sen levyn kokonaan väliin ja siirtynyt suoraan niihin Hot Wheels kuvioihin. Niistä Hurriganesin levyistä, joilla Kallio soitti, hän pitää eniten Hot Wheelsista... -Siinä on erittäin hyvä autotallimeininki. Olisin halunnut sellaista jo Grazy Daysille, mutta Remu halusi sille pop-biisejä. Hey Bo Diddley vääntyy Remun suussa muotoon hep po lille tai jotain sen suuntaista mutta ei se menoa mitenkään haittaa... http://www.youtube.com/watch?v=5HTMZ4C_n2Q&feature=related |
BigPapa 31.10.2011 09:42:18 (muokattu 31.10.2011 09:42:50) | |
---|
Atomic Cafe:Olin 13-vuotias kun Grazy Days ilmestyi ja kyllä siitä muodostui minulle ihan yhtä tärkeä levy eikä minua häirinnyt ollenkaan se että kitarassa oli Ile Kallio. Eikä se muuta asiaa miksikään että näin jälkeenpäin ajatellen se on oikeastaan aika surkeaa teinipoppia koko paska Eihän se ollut - biisilistaa kun kattelee, ei nää must nyt niin teinipoppia olleet: Crazy Days Mary Jane Jailbait Stalemate I Can't Get the Feeling Chinatown Reptile Woman Bye Bye Birdie 11th St. Boogie Talkin 'Bout You |
Rämppy 31.10.2011 10:55:36 | |
---|
Hot Wheels rokkaa todella lujaa, mun mielestä ehdottomasti bändin parhaita levyjä. Siihen verrattuna Crazy Days on aika kesyä musaa. Tosin hyviä biisejä silläkin on, mutta kyllä Hot Wheelsillä on selkeästi tykimpi ote. Esim. avausraita Bad Baby on aivan killeri, turhan vähälle huomiolle jäänyt helmi. En sitten malttanut olla sanomatta. |
JGanesBand 31.10.2011 11:11:25 | |
---|
Rämppy: Hot Wheels rokkaa todella lujaa, mun mielestä ehdottomasti bändin parhaita levyjä. Siihen verrattuna Crazy Days on aika kesyä musaa. Tosin hyviä biisejä silläkin on, mutta kyllä Hot Wheelsillä on selkeästi tykimpi ote. Esim. avausraita Bad Baby on aivan killeri, turhan vähälle huomiolle jäänyt helmi. Mä olen myös Hot Wheelsin kannattajia. Oma mielipiteeni on että Crazy Daysillä on parempia biisejä mutta Hot Wheels soundaa kokonaisuutena niin paljon rockimmalta että kuuntelen silti sitä mieluummin. |
Atomic Cafe 31.10.2011 13:57:27 | |
---|
|
Andy Six 31.10.2011 15:33:31 | |
---|
|
kaljataiteilija 31.10.2011 16:41:52 | |
---|
AlaE: Pitää vähän kertoa omaa Ganes-historiaa, en nonsaleeraa Remua. Olin ensimmäistä kertaa Hurriganesin keikalla, kun Rock n' Roll Allnight long oli juuri ilmestynyt, siis -73. Siitä alkoi kiihkeä Ganes- ja varsinkin Albert-diggailu. Niin kiihkeä kuin 12 - 14 -vuotiaalla kaverilla voi olla. Mielenkiintoni loppui, kun kitaristi vaihtui. Roadrunner on edelleen hyllyssä. Mitä vikaa Ilessä oli? had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man...
The Big Lebowski |
Atomic Cafe 31.10.2011 17:35:26 (muokattu 31.10.2011 17:44:56) | |
---|
BigPapa: Eihän se ollut - biisilistaa kun kattelee, ei nää must nyt niin teinipoppia olleet... Myönnetään että hieman liioittelin ja teko oli täysin tahallinen, onhan siinäkin levyssä särmää... http://www.youtube.com/watch?v=Xb5ZBEeJCgQ |
BigPapa 31.10.2011 17:48:07 (muokattu 31.10.2011 17:49:59) | |
---|
|
Gardiner 31.10.2011 17:49:14 (muokattu 31.10.2011 17:51:11) | |
---|
Atomic Cafe: Remun kohdalla on syytä muistaa ainakin kaksi asiaa...yksi on se että Remu on loistava bisnesmies, sellainen hevosmies ja romani joka kykenee myymään lehmätkin sonneina. Toinen oleellinen asia on se että Remu on sangen hyvä Rock`n`Roll laulaja eli vokalisti. Hurriganesin laulusolisti oli ihan Suomen huippuja rokkilaulajana. Ainakin Nick Lowe on sitä mieltä. Kansainvälistä, eli intternationaalia tasoa. Ja bändinsä kitaristit oli huippuja alallaan. http://www.youtube.com/watch?v=wUW_S_gLGeESano Äiti. Wou wou wouuou jee jee jee. Ja alle kaks minsaa. Vuosia ennen Ramonesia. :-) Pianossa ei ole vääriä nuotteja. -Thelonius Monk |
BigPapa 31.10.2011 17:50:40 | |
---|
|
velipesonen 31.10.2011 18:46:27 | |
---|
Kyllähän toi Remun ja Cissen stemmalaulantakin jytisi ihan kivasti. Et se laulupolitiikkakin oli parhaimmillaan semmonen rock'n'roll-ammus. "Only rock and roll was real, everything else was unreal" - John Lennon |