Epämuusikko 23.11.2010 15:27:07 | |
---|
Lennu: Solttoni ei olis mokaillu. every day I love you more and more. I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
half 23.11.2010 20:17:56 | |
---|
isojussi: Heh - takavuosina mun yks tuttu oli duokaverinsa kanssa säestäny erästä pirkanmaalaista iskelmälaulaja suuruutta. Tää oli kiukutellu äijille, että käänsivät kompin. Ainoo vaan, että poijaat veti Technicsin komppimodulilla.... Asennetta, itse käänsin kerran kompin Mustat silmät foksi hupailussa, kun vedin yhtäaikaa sekä Topisti että Eikasti hoomolla soomella ja samalla soitin bassolla jotain ns walking bassotusta. En tunnustanut mitään, vaan mulkaisin runparia vihaisesti. |
rintapek 23.11.2010 22:28:08 | |
---|
isojussi: Aivan sama - ammattilainen puree alahuulta ja pitää päänsä kiinni. Takahuoneessa sitten tuuletetaan kitarisoja, kun ei puusilmät oo kuulemassa. Laulajana Laura ois kuitannu homman kauniina hymynä, näin oletan, mut en tiedä. Tanssijana ei tietääkseni ole ammattilainen vaan on tos hommassa lähinnä kauhuissaan. Joka tapauksessa, loppu hyvin kaikki hyvin, eikä iltalehden otsikoista voi päätellä a) yhtään b) mitään. One kind of music only - the good kind |
tarmo 24.11.2010 00:10:01 | |
---|
Onko maailmasta loppunut oikeat uutiset, vai miksi jokaisesta ohjelman "juonenkäänteestä" pitää keskustella näin suurella paatoksella... Analysoidaanko seuraavaksi juontajien pukuja? "kentillä tavataan, veljet". Hihhii... |
brunorygseck 24.11.2010 04:54:00 | |
---|
Ei ole uutiset loppuneet. Viihde- ja mainosmaailma ovat yhdistyneet pitkän ajan kuluessa. Tähti, mikä prkleen tähti on kyseessä olevassa ohjelmassa? Turkulainen kiinteistövälittäjä? Olympiakisojen 42? Vuoden pakolainen? Tziisus, miksi ei Parkanon Parru, Lapin Sloddi tai Muhoksen vuoden toimittaja? Onneksi sentäs miljonääri-Lenny on paikalla... Saatte kaikki Stana POTKUT! Valtaojan Esko se tiiraa tähtiä työkseen, se se vois tietää jonkun oikean kanditaatin kyseiseen ohjelmaan... |
KoskPaavo 24.11.2010 11:59:26 | |
---|
Joo, viimeksi kun tuli "Neljän tähden illallinen" kolme oli mulle uppo-outoja, neljännen nimen olin kerran kuullut. Minä seuraan alvariinsa juorupalstoja ja luen Annaa. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
jazzmies 28.11.2010 19:44:15 | |
---|
Tuo Kiiski-Alakojola -komppipari on niin hienosti läjässä, että en tekisi mitään toisin, vaan itse tyytyisin puoleen tuosta. Danko Jones on ensimmäinen todellinen rockiakti ever! |
isojussi 28.11.2010 21:13:34 | |
---|
Jepjepjep ... upeeta kuunneltavaa. Kyllä veti solistit hienosti. Ja toki koko päntikin. Sääksmäki kiittää Samia bändeineen korviahivelevästä syksystä. Uutta tuotantokautta odotellessa... Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
JCM 29.11.2010 04:54:59 (muokattu 29.11.2010 04:55:45) | |
---|
jazzmies: Tuo Kiiski-Alakojola -komppipari on niin hienosti läjässä, että en tekisi mitään toisin, vaan itse tyytyisin puoleen tuosta. On kyllä niin perkeleen rautaista menoa, että oksat pois. Tuo bändi on näillä leveysasteilla ihan ylivoimainen. Uskomatonta osaamista. |
Warwickbass 29.11.2010 11:58:06 | |
---|
|
Mase 29.11.2010 12:14:38 | |
---|
Saa kysellä tuuraamaan kitaran/basson varteen. Taustalaulut saa kaupanpäälle. |
isojussi 11.10.2011 19:12:09 | |
---|
isojussi:...Uutta tuotantokautta odotellessa... On kannattanut odottaa - taas on tullu korvamannaa. Onko vaan mun luulooni, vai eikö toi pänti tee erikseen keikkoja? Aihetta ja varmasti tilausta olisi. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
EP 16.10.2011 09:21:33 | |
---|
|
jakeni 17.10.2011 13:38:24 | |
---|
EP: Hjuva meno: http://areena.yle.fi/video/1318700086372 ..kyllä se oli Jorma kääriäinen! Kovaa osaamista,etenkin ystäväni tero Lindbergin trumppa homma ja Hietas Penan lead, on ihan omaa luokkaa!!! Hieno konsertti. Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
baron 17.10.2011 13:43:38 | |
---|
Mä olin eilen katsomassa paikan päällä "Tanssii tähtien kanssa". Ei ne tanssijat mua niinkään kiinnostaneet mutta oli kiva paikan päällä nähdä/kuulla loistavaa bändiä! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
steelysam 17.10.2011 14:53:22 | |
---|
isojussi: On kannattanut odottaa - taas on tullu korvamannaa. Onko vaan mun luulooni, vai eikö toi pänti tee erikseen keikkoja? Aihetta ja varmasti tilausta olisi. Teköö teköö... Möllisty |
isojussi 17.10.2011 17:22:06 (muokattu 17.10.2011 17:26:35) | |
---|
steelysam: Teköö teköö... No perkeles. Ei huono! Onkohan jotenkin ohjelman miksausta muutettu? Vaikka niitä lauluja mieluusti kuunteleekin, niin ihan niin kun bändi tulis jonniin verran hiljempaa, ko ennen. Saatan toki muistaa väärinkin. Ei olis eka kerta mulla. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
isojussi 30.10.2011 20:51:59 | |
---|
Vittu, jos mää jos kus pääsisin tanssimaan noin hyvän bändin säestyksellä sambaa, niin toivoisin, että soittaisivat myös sitä. No ... ei tod oo bändin vika. Hienosti vetivät kaikki, mitä oli toivottu. EWF:kin pölähti niin, ettei paremmin vedä enää ko alkuperänen. paitti että porissa viimeks ei ollu noin kähee torvisektio. Siis EWF:llä Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
jon lord 30.10.2011 21:55:24 | |
---|
isojussi: Vittu, jos mää jos kus pääsisin tanssimaan noin hyvän bändin säestyksellä sambaa, niin toivoisin, että soittaisivat myös sitä. No ... ei tod oo bändin vika. Hienosti vetivät kaikki, mitä oli toivottu. EWF:kin pölähti niin, ettei paremmin vedä enää ko alkuperänen. paitti että porissa viimeks ei ollu noin kähee torvisektio. Siis EWF:llä ...joo joo olis saanut EWF jäädä vetämättä. Bändi toimi ihan hyvin mutta laulu ei ollenkaan ja nyt en sano että itse olisin vetänyt paremmin, mutta originaaliin bändiin verrattuna ei edes samalta planeetalta. Joskus toimii ja joskus ei niinkuin kaikilla, ei voi mitään. COVS jäsen N.o 3 |
jon lord: ...joo joo olis saanut EWF jäädä vetämättä. EWF = European Weightlifting Federation vai mistä te puhutte? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |