Guitar_Miller 24.10.2011 22:24:28 | |
---|
ruikku20: No ei kait siinä,jos ehkä parhaan levyn jälkeen kuuntelee lähes huonointa levyä niin en yhtään ihemttele,että alko ärsyttään ja tää siis vaan mun mielipide levyjen huonoudesta ja hyvyydestä.Kyllä Awakella jotain hyviä kohtia on,mutta eipä tuolta yleensä jaksa mitään kuunnella. Jotenkin jännä juttu että Awake ei sulle kolahda jos pidät kumminkin I&W:stä. Ymmärtäisin jos kyse olis Train of Thought levystä, mutta kun on kyse noista. Niitten pitäis olla lähinnä toisiansa. Ei pelkästään ajallisesti vaan myöskin musiikillisesti. |
ruikku20 24.10.2011 23:12:00 | |
---|
Guitar_Miller: Jotenkin jännä juttu että Awake ei sulle kolahda jos pidät kumminkin I&W:stä. Ymmärtäisin jos kyse olis Train of Thought levystä, mutta kun on kyse noista. Niitten pitäis olla lähinnä toisiansa. Ei pelkästään ajallisesti vaan myöskin musiikillisesti. No Train of though on just parhaimpia levyjä mun asteikolla. Guitar playing is my life. |
bedlam 25.10.2011 07:31:58 (muokattu 25.10.2011 07:32:21) | |
---|
Guitar_Miller: Jotenkin jännä juttu että Awake ei sulle kolahda jos pidät kumminkin I&W:stä. Ymmärtäisin jos kyse olis Train of Thought levystä, mutta kun on kyse noista. Niitten pitäis olla lähinnä toisiansa. Ei pelkästään ajallisesti vaan myöskin musiikillisesti. No en tiiä, ei mullekaan ole Awake koskaan ihan hirveesti iskenyt, vaikka I&W on lempparilevy. Space Dye-Vest on edelleen ehkä bändin paras biisi, mutta muuten tuo ei kokonaisuutena ole juuri sytyttänyt. Minusta tuo oli kyllä ilmestyessäänkin jo aika kaukana musiikillisesti edeltäjästään. Kun Lie pamahti radiosta ekana näytteenä, niin olin että mitvit! http://www.petrified-eye.net |
Kurkkuviipale 25.10.2011 11:22:49 (muokattu 25.10.2011 11:24:48) | |
---|
Awakella on parhaat soolot ikinä missään koskaan. Kokonaisuus kyllä ehkä takkuaa, mutta silti kiilaa I&W ohi, että helähtää. Ei missään nimessä heikointa DT:a. Ja mitä ToTiin tulee niin se on vielä parempi. Mun kirjassa vaan SDOIT pärjää sille. Se oli tonnin seteli...
...
...tonnin seteli...
.. |
Blizk 25.10.2011 15:55:42 (muokattu 25.10.2011 15:58:50) | |
---|
Guitar_Miller: Jotenkin jännä juttu että Awake ei sulle kolahda jos pidät kumminkin I&W:stä. Ymmärtäisin jos kyse olis Train of Thought levystä, mutta kun on kyse noista. Niitten pitäis olla lähinnä toisiansa. Ei pelkästään ajallisesti vaan myöskin musiikillisesti. Itse asiassa Awake on monille sitä hitaasti avautuvaa sorttia (oma suosikki, btw). Hiljattain yks kaveri kertoi että meni vuosi ennen kuin "tajusi" levyn. Ja Train of Thoughtilla on meikäläisen makuun kasa Petruccin ärsyttävimpiä kitarointeja, vaikka jotain hyviäkin vetoja siellä on. |
Ianuarius 25.10.2011 17:57:57 (muokattu 25.10.2011 17:58:12) | |
---|
Images & Wordsin kanssa meni jonku aikaa, että se aukesi. Awake ei oo auennu (muutamaa biisiä lukuunottamatta) vielä 8 vuoden jälkeenkään. The secret to creativity is knowing how to hide your sources. -Albert Einstein |
Vestu 25.10.2011 17:59:24 | |
---|
Awake on ehdoton suosikki. Sitten I&W ja uutukainen. Like father like scum |
Sergei Fallinen 26.10.2011 16:41:30 | |
---|
Awaken vahvuus ja heikkous on just se ettei siinä ole mitään mikä avautuis. Paljon simppelimpi levy kuin I&W, hyvässä ja pahassa |
juuso a 26.10.2011 17:04:37 | |
---|
Sergei Fallinen: Awaken vahvuus ja heikkous on just se ettei siinä ole mitään mikä avautuis. Paljon simppelimpi levy kuin I&W, hyvässä ja pahassa Mulle äkkinäiselle se oli aluksi liian progeam avautuakseen. Vuan kyllähän se sitten viidennentoista kuuntelukerran jälkeen alkoi vähitellen avautumaan. I&W vaati meikältä vähemmän kuuntelua. "Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |
Randomizer 26.10.2011 19:21:45 (muokattu 26.10.2011 19:23:15) | |
---|
Minusta Awakessa on todella makeat soundit(todella crunchaavat kitarat) ja ihan mieletön ero I&W:n kasarisoundeihin. Kappalemateriaali on vähän epätasaista: muutama ihan hemmetin kova veto (Voices, Mirror, Scarred) ja sitten muutama todella paska (Innocence Faded, Caught in a web) DT-mittapuulla. Levyn rumpuintro on yksi kovimmista (6:00 alkuhetket) koskaan. Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää... |
ruikku20 26.10.2011 19:39:11 | |
---|
Mitähän ihmettä olen sekoillut,kun oon sekottanu Octavariumin ja Awaken?:D No,joka tapauksessa Awake on siis joo hyvä levy kun on voicesit sunmuut.Voittaa helposti octavariumin,joka on mun mielestä niin huono mitä oon Awakesta nyt pari viestiä laittanu :D Guitar playing is my life. |
Guitar_Miller 26.10.2011 20:17:53 | |
---|
ruikku20: Mitähän ihmettä olen sekoillut,kun oon sekottanu Octavariumin ja Awaken?:D No,joka tapauksessa Awake on siis joo hyvä levy kun on voicesit sunmuut.Voittaa helposti octavariumin,joka on mun mielestä niin huono mitä oon Awakesta nyt pari viestiä laittanu :D Joo Octavarium on huono levy... Siinä ei oo mitään muuta hyvää kun se itse nimikkobiisi Octavarium. |
Stiiq 26.10.2011 21:02:30 | |
---|
Guitar_Miller: Joo Octavarium on huono levy... Siinä ei oo mitään muuta hyvää kun aloitusbiisin riffi. Talk of Heaven! ye disgrace Earth. |
Kampela77 26.10.2011 23:07:38 | |
---|
Randomizer: Minusta Awakessa on todella makeat soundit(todella crunchaavat kitarat) ja ihan mieletön ero I&W:n kasarisoundeihin. Kappalemateriaali on vähän epätasaista: muutama ihan hemmetin kova veto (Voices, Mirror, Scarred) ja sitten muutama todella paska (Innocence Faded, Caught in a web) DT-mittapuulla. Levyn rumpuintro on yksi kovimmista (6:00 alkuhetket) koskaan. Pöh, Innocence Fadedhan on loistobiisi. Kitarasoolokin on ihan Petskun parhaimmistoa. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
juikkipuikki 29.10.2011 20:49:27 | |
---|
Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden, koska DTm... |
ruikku20 29.10.2011 21:00:13 (muokattu 29.10.2011 21:09:27) | |
---|
Guitar playing is my life. |
Kampela77: Pöh, Innocence Fadedhan on loistobiisi. Kitarasoolokin on ihan Petskun parhaimmistoa. Tämä. Ton biisin soolo on yhtä juhlaa. Se oli tonnin seteli...
...
...tonnin seteli...
.. |
Vestu 30.10.2011 14:14:06 | |
---|
ruikku20: On se niin loistava lopetus vaan: http://www.youtube.com/watch?v=7GiQ-2xrEaY&feature=related E.Tuli videoita katsellessa mieleen,että onko Myung muuten ainut jolla ei oo vuosien varrella hiustyyli muuttunu? Tämä. Myung ei myöskään ole vanhentunut vuoden 1989 jälkeen sekuntiakaan. Like father like scum |
Ianuarius 30.10.2011 15:26:13 | |
---|
Vestu: Tämä. Myung ei myöskään ole vanhentunut vuoden 1989 jälkeen sekuntiakaan. Se on reptiliaani ulkoavaruudesta. The secret to creativity is knowing how to hide your sources. -Albert Einstein |
Erskine 01.11.2011 12:26:29 | |
---|
"Tunnukset, jotka sisältävät valheellisia tietoja kuten tässä tapauksessa nimen "Erkki Perseenmerkki" poistetaan automaattisesti." -Ylläpito |