AlaE 29.10.2011 18:36:18 | |
---|
BigPapa: Mitäpäs minä, kun se on niin kauheen paha juttu, elvistele sinä vaan omilla sankarteoillas. Voe vittu teijän kanssa. Salvo honore |
Kailis 29.10.2011 18:37:42 (muokattu 29.10.2011 18:39:43) | |
---|
J.Hollström: Mikäs mulokku ite oot? Laitas jottain ganesii kehiin äläkä sössötä paskoo. Meillä oli joskus coverbändi (Minä rummut/laulu, Kai Järvinen kitara/laulu/, Puka Oinonen kitara/laulu, Esa Lehtopuro basso) jonka repertuaariin kuului Crazy Days mun laulamana. Valitettavasti ei taida löytyä taltioituna. Joten jatka kääpä keulimista ihan rauhassa. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
J.Hollström 29.10.2011 18:41:39 | |
---|
Kailis: Meillä oli joskus coverbändi (Minä rummut/laulu, Kai Järvinen kitara/laulu/, Puka Oinonen kitara/laulu, Esa Lehtopuro basso) jonka repertuaariin kuului Crazy Days mun laulamana. Valitettavasti ei taida löytyä taltioituna. Joten jatka pätkä keulimista ihan rauhassa. Nää on just näitä tyypillisiä "takana loistava tulevaisuus" -hahmoja joista ei oo koskaan tullut mitään. Laittelee vaan jotain name dropping listoja joista voi bongailla kuuluisuuksia keiden kanssa on joskus vetäny. |
rheinone 29.10.2011 18:44:42 | |
---|
krk: No täälläpä onkin ystävällisempi vastaanotto. Samat sällit, samaa paskaa. |
AlaE 29.10.2011 18:48:13 | |
---|
J.Hollström: Nää on just näitä tyypillisiä "takana loistava tulevaisuus" -hahmoja joista ei oo koskaan tullut mitään. Laittelee vaan jotain name dropping listoja joista voi bongailla kuuluisuuksia keiden kanssa on joskus vetäny. Toinen juttu on tietysti kannattaako Ganesia coveroida. Maailma on täynnä parempia biisejä ja Ganeskin soitti niitä. Ekaks voi tsekata Pikku-Rikun tuotannon. Salvo honore |
JGanesBand 29.10.2011 18:48:35 | |
---|
BigPapa: Miten voit tietää mikä minun käsitykseni on yleisesti hyvistä vokaaleista? Se että et pidä meitin lauluista ja mulle tökkäs noissa biiseissä teitin laulut ei mitenkään kata sitä, mitä minä Y-L-E-E-N-S-Ä pidän hyvinä laulusuorituksina tai hyvinä vokaaleina tai ketkä mielestäni ovat hyviä laulajia. Tämä oli se yleistyksen tuntuinen juttu. Ei kai tämä sen kummempaa ole. En tietenkään voi tietää, enkä voinut kuvitellakaan että alat lukea jotain tuollaisia yleistyksiä kirjoitukseeni joka koskee Coupe de Villen ja J Ganes Bandin versioita Hurriganesin biiseistä. Peace bro ?!? |
BigPapa 29.10.2011 18:49:35 | |
---|
JGanesBand: En tietenkään voi tietää, enkä voinut kuvitellakaan että alat lukea jotain tuollaisia yleistyksiä kirjoitukseeni joka koskee Coupe de Villen ja J Ganes Bandin versioita Hurriganesin biiseistä. Peace bro ?!? Joo joo, kaikki on ihan oukei. |
BigPapa 29.10.2011 18:51:11 (muokattu 29.10.2011 18:51:46) | |
---|
AlaE: Toinen juttu on tietysti kannattaako Ganesia coveroida. Maailma on täynnä parempia biisejä ja Ganeskin soitti niitä. Ekaks voi tsekata Pikku-Rikun tuotannon. Tai sit on mahdollisuus tehdä ihan omiakin biisejä. |
AlaE 29.10.2011 18:54:08 | |
---|
BigPapa: Tai sit mahdollisuus tehdä ihan omiakin biisejä. Aivan, jos löytyy tekstiä ja melodiaa. Tekstissä yleensä tökii. Ai niin, nyt puhutaan Ganesista. Silloin tekstillä ei ole vitun väliä. Salvo honore |
BigPapa 29.10.2011 18:59:38 | |
---|
AlaE: Aivan, jos löytyy tekstiä ja melodiaa. Tekstissä yleensä tökii. Ai niin, nyt puhutaan Ganesista. Silloin tekstillä ei ole vitun väliä. Noo jos ny haluu Hurriganes tyyppisiä tehdä, voihan sitä silti tehä rock'n'roll biisejä joissa on kuitenkin joku pieni jippo tai tarina sanoissa. |
JGanesBand 29.10.2011 19:00:33 | |
---|
AlaE: Aivan, jos löytyy tekstiä ja melodiaa. Tekstissä yleensä tökii. Ai niin, nyt puhutaan Ganesista. Silloin tekstillä ei ole vitun väliä. Oli muuten melko työlästä löytää 3 biisiä joissa sanat about tarkoittaa jotain. |
AlaE 29.10.2011 19:05:59 | |
---|
JGanesBand: Oli muuten melko työlästä löytää 3 biisiä joissa sanat about tarkoittaa jotain. Tuon uskon. Remuhan ei osaa edes suomea kunnolla, lähes luku- ja kirjoitustaidoton hemmo. Saati englantia. Salvo honore |
rheinone 29.10.2011 19:11:55 | |
---|
AlaE: Tuon uskon. Remuhan ei osaa edes suomea kunnolla, lähes luku- ja kirjoitustaidoton hemmo. Saati englantia. Eihän sillä toisaalta väliä. Scorpparitkin on myyny miljuunia vaikka Klaus Meine puhuu tuskin lausettakaan englantia. Ois pitäny Remun pitää pää kylmänä UK:ssa sillon '77 (vai mitä se oli) ja mennä reippaasti tilanteeseen. Toisin kävi. |
Atomic Cafe 29.10.2011 19:23:49 | |
---|
AlaE: Ai niin, nyt puhutaan Ganesista. Silloin tekstillä ei ole vitun väliä. En usko... Get on, get on baby, get on Get on, get on baby, get on Do you rock and roll? Ain't got no moving on Get on, get on baby, get on Get on, get on baby, get on Play me one more time, rocking and the roll Get on, get on baby, get on Get on, get on baby, get on Just a-moving your arse, rocking and fast Get on, get on baby, get on Get on, get on baby, get on Stop the music! I gotta smoke. |
AlaE 29.10.2011 19:44:55 | |
---|
Atomic Cafe: En usko... Veijo Merelle (kukas se on?) tuntui olevan aikamoinen hyppäys kuulla Remu valittavan sanan käyttäjäksi. Salvo honore |
Jupi57 29.10.2011 19:59:07 | |
---|
JGanesBand: Oli muuten melko työlästä löytää 3 biisiä joissa sanat about tarkoittaa jotain. Tuo Mister X on hyvä... öh ehkä paras osoitus miten tehdään yhden soinnun biisistä kolmiuloitteinen, siis uudenlainen = tätä päivää. |
BigPapa 29.10.2011 20:45:37 (muokattu 29.10.2011 20:45:59) | |
---|
Jupi57: Tuo Mister X on hyvä... öh ehkä paras osoitus miten tehdään yhden soinnun biisistä kolmiuloitteinen, siis uudenlainen = tätä päivää. Miten niin yhden soinnun biisistä: http://www.youtube.com/watch?v=ooEGSI0qX6U |
J.Hollström: Nää on just näitä tyypillisiä "takana loistava tulevaisuus" -hahmoja joista ei oo koskaan tullut mitään. Laittelee vaan jotain name dropping listoja joista voi bongailla kuuluisuuksia keiden kanssa on joskus vetäny. Vaihda rätti hei. Oot sä yhtä kireä sun poikaystävälle? Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
J.Hollström 29.10.2011 21:06:26 | |
---|
Kailis: Vaihda rätti hei. Oot sä yhtä kireä sun poikaystävälle? Et saanu yhtään tuttua nimeä tähän vastineeseen. Tsemppaa vähän. |
Kailis 29.10.2011 21:25:47 (muokattu 29.10.2011 21:28:41) | |
---|
J.Hollström: Et saanu yhtään tuttua nimeä tähän vastineeseen. Tsemppaa vähän. Dydydyy dydydyy dydydyy dydydydy tsemppaa!!! Sun broidin mä tiedän. Se on ihan ok mut se onkin rumpali. Näin muuten Hurriganesin -74 ja itse soitin samalla keikalla -79. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |