JGanesBand 29.10.2011 14:16:53 | |
---|
BigPapa: Et tuolla perusteella voi lähteä yleistämään millään sitä, että keistä laulajista pidän. Haloo! Juu kyllä vaimo osaa laulaa, mun ja muutaman muunkin mielestä: Kuka yleisti ja mitä? Ja kuka väitti ettei vaimosi osaa laulaa? Sulle tökki Maxin laulu, mulle tökki vaimosi laulu. Se todistaa ihan kylmästi että meillä on erilaiset mieltymykset. Mitään muuta en väittänyt. Nyt se pipo oikeesti löysemmälle! |
BigPapa 29.10.2011 14:23:29 (muokattu 29.10.2011 14:32:35) | |
---|
JGanesBand: Kuka yleisti ja mitä? Ja kuka väitti ettei vaimosi osaa laulaa? Sulle tökki Maxin laulu, mulle tökki vaimosi laulu. Se todistaa ihan kylmästi että meillä on erilaiset mieltymykset. Mitään muuta en väittänyt. Nyt se pipo oikeesti löysemmälle! Et ilmeisesti halua ymmärtää tai missä mättää, että vaikka en pitäisi laulajanne meiningistä noissa biiseissä, et voi tietää mitkä ovat mieltymykseni laulajien suhteen ja keistä, K-E-I-S-T-Ä, laulajista yleensäkin pidän. Se mitä sanoin kertoo vain siitä, että laulu tökkäsi noissa teidän jutuissa mun korvaan. Se ei edes vielä tarkoita sitä, etteikö laulajanne osaisi laulaa, vaan se tökkäsi korvaan noissa nimenomaisissa biisesissä, ainakin. Mieltymykset ovat aivan eri juttu kuin se, että kolmen biisin osalta laulajan esitys tökkää korvaan. JGanesBand:et varmaan pidä omaanne huonona Eipä kaiketi kukaan väittänyt ettei osaa laulaa, tähänhän minä vastasin, mikäli hiffaat kun nyt kerrotaan. |
J.Hollström 29.10.2011 15:19:07 | |
---|
Luulis nyt jengin härmässäkin pikkuhiljaa alkaa tajumaan mikä on hyvää ganesia kun jenkkien listoillakin keikkuu tapissa. |
BigPapa 29.10.2011 16:11:16 (muokattu 29.10.2011 18:22:45) | |
---|
-------------------------------------- |
moikki 29.10.2011 16:16:21 | |
---|
http://www.mikseri.net/artists/croowed.99773.php |
krk 29.10.2011 16:54:43 | |
---|
rheinone: Skloddien nahistelua. Olen oppinut että kun Roots-puolella osallistuu johonkin, sieltä saa niskaansa paskat fiilikset. Pysyisitte siellä Roots-puolella, saatana. Luulis ettei tartte tulla tänne rockenroll-puolellekin keulimaan. No täälläpä onkin ystävällisempi vastaanotto. "This guy makes me sick. He waits until I'm 90..."
- Les Paul Tommy Emmanuelista |
Kailis 29.10.2011 18:02:53 | |
---|
JGanesBand: Kuka yleisti ja mitä? Ja kuka väitti ettei vaimosi osaa laulaa? Sulle tökki Maxin laulu, mulle tökki vaimosi laulu. Se todistaa ihan kylmästi että meillä on erilaiset mieltymykset. Mitään muuta en väittänyt. Nyt se pipo oikeesti löysemmälle! Tai sitten ette näe metsää puilta, kumpikaan. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
J.Hollström 29.10.2011 18:04:44 | |
---|
BigPapa: Ja on ihan mukava, että kaikki ei ole katkeria Onhan se. Mutta miksipä kukaan täälläkään olisi katkera jonkun toisen menestyksestä? En minä ainakaan. Hieno homma jos joku arvostaa. Mutta se on melko hassua alkaa niitä todisteluiksi tänne linkittelemään. |
BigPapa 29.10.2011 18:04:51 (muokattu 29.10.2011 18:24:06) | |
---|
--------------------------------------------- |
BigPapa 29.10.2011 18:05:41 (muokattu 29.10.2011 18:23:54) | |
---|
------------------------------------ |
AlaE 29.10.2011 18:14:18 | |
---|
Voi hyvä helevetti teijän kanssa. Salvo honore |
BigPapa: Et ilmeisesti halua ymmärtää tai missä mättää, että vaikka en pitäisi laulajanne meiningistä noissa biiseissä, et voi tietää mitkä ovat mieltymykseni laulajien suhteen ja keistä, K-E-I-S-T-Ä, laulajista yleensäkin pidän. Se mitä sanoin kertoo vain siitä, että laulu tökkäsi noissa teidän jutuissa mun korvaan. Se ei edes vielä tarkoita sitä, etteikö laulajanne osaisi laulaa, vaan se tökkäsi korvaan noissa nimenomaisissa biisesissä, ainakin. Mieltymykset ovat aivan eri juttu kuin se, että kolmen biisin osalta laulajan esitys tökkää korvaan. Eipä kaiketi kukaan väittänyt ettei osaa laulaa, tähänhän minä vastasin, mikäli hiffaat kun nyt kerrotaan. Nyt ymmärrän tätä keskustelua vielä vähemmän. En minä ole missään vaiheessa puhunut keistä muista pidät. En myöskään ole puhunut siitä kuka osaa laulaa ja kuka ei. Ne ovat ihan eri keskusteluita. Yritetään vielä kerran uudelleen: Ainoa mitä halusin ja haluan sanoa on, että meillä tökkivät suoritukset ristiin. Sinulle meidän, minulle teidän. Ymmärsin että tarkoitit korvaan tökkäämisellä että se (laulu) ei miellytä sinua. Ymmärsinkö siinä asian jotenkin väärin? Sitten totesin että mulla menee tämä kyseinen makuasia päinvastoin. Mikä ongelma siinä on? |
BigPapa 29.10.2011 18:23:38 | |
---|
Ketjua siistitty, ettei ole niin paha mieli kellään sit. |
J.Hollström 29.10.2011 18:26:11 | |
---|
BigPapa: Ketjua siistitty, ettei ole niin paha mieli kellään sit. Paskahousun hommaa. |
Kailis 29.10.2011 18:28:27 | |
---|
J.Hollström: Paskahousun hommaa. Ittehän oot mieeeeeeees. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
J.Hollström 29.10.2011 18:29:08 | |
---|
Kailis: Ittehän oot mieeeeeeees. Mikäs mulokku ite oot? Laitas jottain ganesii kehiin äläkä sössötä paskoo. |
BigPapa 29.10.2011 18:29:47 | |
---|
JGanesBand: Nyt ymmärrän tätä keskustelua vielä vähemmän. En minä ole missään vaiheessa puhunut keistä muista pidät. En myöskään ole puhunut siitä kuka osaa laulaa ja kuka ei. Ne ovat ihan eri keskusteluita. Yritetään vielä kerran uudelleen: Ainoa mitä halusin ja haluan sanoa on, että meillä tökkivät suoritukset ristiin. Sinulle meidän, minulle teidän. Ymmärsin että tarkoitit korvaan tökkäämisellä että se (laulu) ei miellytä sinua. Ymmärsinkö siinä asian jotenkin väärin? Sitten totesin että mulla menee tämä kyseinen makuasia päinvastoin. Mikä ongelma siinä on? Näin kirjoitit: JGanesBand:Meillä on muuten selkeästi erilaiset käsitykset hyvistä vokaaleista. Miten voit tietää mikä minun käsitykseni on yleisesti hyvistä vokaaleista? Se että et pidä meitin lauluista ja mulle tökkäs noissa biiseissä teitin laulut ei mitenkään kata sitä, mitä minä Y-L-E-E-N-S-Ä pidän hyvinä laulusuorituksina tai hyvinä vokaaleina tai ketkä mielestäni ovat hyviä laulajia. Tämä oli se yleistyksen tuntuinen juttu. Ei kai tämä sen kummempaa ole. |
BigPapa 29.10.2011 18:30:23 | |
---|
J.Hollström: Paskahousun hommaa. Juu suuret kiitokset tästäkin. |
J.Hollström 29.10.2011 18:32:24 | |
---|
BigPapa: Juu suuret kiitokset tästäkin. No seiso nyt joskus sanojes takana äläkä ala poistelemaan ja editoimaan jälkeenpäin. |
BigPapa 29.10.2011 18:34:38 | |
---|
J.Hollström: No seiso nyt joskus sanojes takana äläkä ala poistelemaan ja editoimaan jälkeenpäin. Mitäpäs minä, kun se on niin kauheen paha juttu, elvistele sinä vaan omilla sankarteoillas. |