soolo 28.03.2004 22:51:33 | |
---|
Mitäs olette mieltä kyseisestä laitteesta. Olen käynyt testaamassa ja tykkäsin. Ainakin särö saundit oli hyvät. Kenties olen ostoaikeissa #clan.fin-company @ quakenet -=[FC]=-Jpukki ps. etsimme aktiivisia pro pelaajia. Meillä on peli ja ts serveri. Privaa vaan tai ircciin jos kiinnostaa... |
Niskamies 28.03.2004 22:53:54 | |
---|
Jotenkin ne särösaundit ovat tunkkaset ja epäselvät. Saattaa johtua huonoista elementeistä. Ihan jees vehje toi on. Kotikäyttöön jos kattoisin vahvaria, tarkistaisin ton ja Tech Trademarkit. 4 strings is all you will ever need! |
Man1ac 28.03.2004 23:14:05 | |
---|
Ei kolahtanut, säröt aivan karmeat. Päädyin tuohon Tech21:n TM 10:iin, sopi kotisoittoon oikein mainiosti. Under Construction... |
superfly 28.03.2004 23:19:54 (muokattu 28.03.2004 23:20:11) | |
---|
Mitäs olette mieltä kyseisestä laitteesta. Olen käynyt testaamassa ja tykkäsin. Ainakin särö saundit oli hyvät. Kenties olen ostoaikeissa Nimenomaan ne säröt tuossa oli kyllä ihan kamalat. Itse en pitänyt ollankaan, mutta makuasioitahan nämä. Harppu on alaston piano |
Super-Jari 29.03.2004 06:55:55 | |
---|
Hyviä ja paikoin käyttökelpoisiakin soundeja niistä löytyy. En tiedä mihin käyttöön aiot ostaa mutta eivät KUULEMMA kuulosta kovin hyvälle jos laitat volumea bänditasolle asti. Kokeile liikkeessä helvetin isolla. |
jukkav82 01.04.2004 11:05:23 | |
---|
pienellä kaiutin elementillä ei kummosia muhkeita särösoundeja saa, mutta onhan ne mallinnukset ihan jees siinä vehkeessä. |
Shining 02.04.2004 12:23:13 | |
---|
Koti-, harjoitus- ja välillä keikkavahvistimenakin olen käyttänyt, ja kotona toimii hyvin koska pienilläkin tehoilla tuottaa mallinnussoundinsa hyvin; samoin kuulokkeisiin tuleva kaiutinemulaatio on kohtuuhyvä. Harjoituskämpällä hukkuu helposti jos bändissä on toinen kitara tai kosketinsoittaja joka tykkää soittaa lujaa. Särömallinnuksilla ei tykkää hirveästi muista speduista, menee puuroksi ja/tai ihan ohueksi. Hukkumisilmiö myös keikalla paitsi jos on mikitetty setup. Mutta, ilman muita speduja kuin korkeintaan kompura ja wawwaw toimii hyvin kaikissa olosuhteissa edellyttäen että on hyvät omat mallinnuksista tehdyt sovellussoundit ja vielä valmiiksi erikseen komppimallinnus ja viereisellä kanavalla boostattu soolomallinnus tallennettuina. Edellyttää kyllä vähintään FB4 -ohjainpedaalia että saa sujuvasti livenä tehdyksi. Sikäli monipuolinen että ilman sen kummempia vaivoja pystyy vaihtamaan soundimaailman supercliinistä älyttömään mättömurinaan. Ainakin omassa kappaleessani kaiutinemulointi toimii lähes kaikilla mallinnuksilla hyvin, tuottaen kirkkaancliinistä möräkkään alamurinaan. Mutta, omat mallinnukset pitää tehdä huolella muistipaikkoihin. Ja keikalla isommissa paikoissa vaatii mikityksen, pieni ei jaksa... |
Dumb 02.04.2004 12:32:27 | |
---|
Käytettyjä Flextoneja liikkuu niin paljon, että ennemin kannattaisi harkita sellaista. Tuo Spider on kuitenkin vähän karvalakkimalli, ainakin ne vanhemmat. |
ville-kitaristi 02.04.2004 14:16:10 | |
---|
Mitäs olette mieltä kyseisestä laitteesta. Olen käynyt testaamassa ja tykkäsin. Ainakin särö saundit oli hyvät. Kenties olen ostoaikeissa loistavaa...=) |
Reddie 02.04.2004 14:37:17 | |
---|
Yhdyn kyllä Dumbin mielipiteeseen. Line 6set on mulle ollu semmonen märkä unelma jo pidempään ja oon niihin sen verta perehtynyt että jos jotain noista hankkisin niin se olis käytetty Flexu tai PodXT Pro. Podin voi kuitenkin pistää sit kotona vaikka stereoista läpi, tms. |
PJS 07.04.2004 19:55:17 | |
---|
Mäkin pidin tosta pikku spiderista, ainakin noin pienillä volyymeillä...ja kait sen voi aina mikittää jos kaivataan enemmän ääntä.... HIukan jäi harmittamaan se, että siinä on aika vahavasti sitä kompuraa eika sitä saa mun mielestä edes kokonaan pois lainkaan. Ihan sama miten lyö ku aina soi täysillä. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
kuulemma paskat säröt ja itelläni on pod2 ja siinäkin on paskat säröt kuolema kuittaa univelat myös kahvi |