Karnow 28.10.2011 11:21:06 | |
---|
Dokumentin ohjaaja Sami Kettunen YleX Etusivu -ohjelmassa tänään klo 12 jälkeen. Niin pysyvät nämä kolme: kuutamo, kaiho ja katkeruus. Mutta suurin niistä on kuutamo. |
Vestu 28.10.2011 11:21:42 | |
---|
Carl Saganin, Richard Feynmanin, Stephen Hawkingin ja Richard Dawkinsin edustama ns. Symphony of Science -ateismi on virheettömin ja kiehtovin elämänkatsomus. Like father like scum |
Terry Pantheras 28.10.2011 11:25:03 | |
---|
Karnow: Dokumentin ohjaaja Sami Kettunen YleX Etusivu -ohjelmassa tänään klo 12 jälkeen. Pitääkin bongata Areenalta jälkikäteen... |
Jucciz 28.10.2011 13:02:52 | |
---|
jannu: Teinien ja idioottien spedeilyä kumpikin. Ytimekkäistä ja hyvistä kirjiotuksista tapaan antaa plussan. Saatananpalvonta on alusta loppuun järjetöntä ja myös vaarallista pellelyä. Satanismin ilmenemismuotoja lienee sen sijaan aika lailla laidasta laitaan. Sen pohdiskelevimmat haarat tuskin ovat ainakaan erityisen haitallisia muille ihmisille, jos nyt sitten toisaalta tarjoavat juurikaan vastauksia ja syitä vaikkapa olemassaoloomme. Pähkinänkuoressa: jos toinen on järjetöntä ja vaarallista ja toinen ilmeisen hyödytöntä, aika laihaa on kiisseli. Kyllä ne molemmat otsikon "spedeily" alle mahtuvat myös mun kirjassa. Ilmeisesti hyvin monenlaisen maailmankatsomuksen pohjalta voi päätyä tähän lopputulokseen. Dokumetti sinänsä voisi olla jännä katsoa, koska tulisipahan saatua edes pintapuolista tietoa hiihtäjistä, jollaisia omasta kaveripiiristä ei löydy. En tosin ole aivan varma, laittaisiko tuotos enemmän itkemään vai nauramaan. Tunteita sen uskon kyllä joka tapauksessa herättävän. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Jeszse 28.10.2011 13:20:17 | |
---|
Jucciz: Saatananpalvonta on alusta loppuun järjetöntä ja myös vaarallista pellelyä. Kun taas jumalan/jeesuksen ylistäminen on huomattavasti järkevämpää touhua? Funkonaut: Hevi paskan uliulia! |
Decadetroll 28.10.2011 13:33:15 | |
---|
"ja by the way! tähdennän, että kyllä kyllä nukun alasti jos joku sitä miettii? mutta toivon, että kukaan ei menetä yö uniaan sen asian suhteen, mutta jos kuitenkin luulet, että olet mahdollisesti menettämässä unesi, niin laita "privana" viestiä." -Rijkar |
Jeszse 28.10.2011 13:35:28 | |
---|
Funkonaut: Hevi paskan uliulia! |
Funkånaut 28.10.2011 13:38:47 | |
---|
Jeszse: Kun taas jumalan/jeesuksen ylistäminen on huomattavasti järkevämpää touhua? On, koska jumala ei ole raamatussakaan ketään tappanut. Eiku... Vaan siinä vaiheessa kun Beethovenin 9. analysoitiin raiskauksena olin jo että slutwalking bass. - Epämuusikko |
Funkonaut: On, koska jumala ei ole raamatussakaan ketään tappanut. Eiku... Niin. Ah-niin-armollinen jumala. Miksi on olemassa mm. syöpä, mutta ei parannuskeinoa siihen? Funkonaut: Hevi paskan uliulia! |
radilapsi 28.10.2011 13:51:29 | |
---|
Lievästi huvittaa nuo Juccizin ja kumppaneiden mukanokkelat hekottelut tässä ketjussa. Jos ei nyt vaan mitään järkevää sanottavaa löydy ko. aiheesta, niin miksi vaivautua? Ehkä sitä omaa vajavaista egoa on vain pakko jollain tapaa pönkittää, kukatie. Mutta aiheeseen, eilen tuli käytyä katsomassa tuo dokkari. Mielenkiintoinen oli kyllä anti ja vähän selvensi näiden kaverusten aivoituksia. Mikäli vähänkään kiinnostaa, niin suosittelen katsomaan. Miinusta hieman pituudesta, oishan tuota voinut pidempääkin seurata. |
Decadetroll 28.10.2011 13:58:40 | |
---|
"ja by the way! tähdennän, että kyllä kyllä nukun alasti jos joku sitä miettii? mutta toivon, että kukaan ei menetä yö uniaan sen asian suhteen, mutta jos kuitenkin luulet, että olet mahdollisesti menettämässä unesi, niin laita "privana" viestiä." -Rijkar |
Jeszse 28.10.2011 14:00:08 | |
---|
Decadetroll: Entäs tuo? http://apina.biz/47656.jpg Ei. :P Tulee vaan se sellanen pikkuikoni keskelle ja toi 47656.jpg ylänurkkaan. Funkonaut: Hevi paskan uliulia! |
Decadetroll 28.10.2011 14:03:19 | |
---|
Jeszse 28.10.2011 14:04:25 | |
---|
Funkonaut: Hevi paskan uliulia! |
Decadetroll 28.10.2011 14:05:17 | |
---|
Jeszse: No nyt. :DDD No niin! Loistavaa. "ja by the way! tähdennän, että kyllä kyllä nukun alasti jos joku sitä miettii? mutta toivon, että kukaan ei menetä yö uniaan sen asian suhteen, mutta jos kuitenkin luulet, että olet mahdollisesti menettämässä unesi, niin laita "privana" viestiä." -Rijkar |
TTV 28.10.2011 14:07:57 | |
---|
Entäs se itse dokumentti? Milainen se oli? Oliko mukana pitempiä keskuteluja saman henkilön kanssa vai pelkkiä irrallisia hölötyksiä? Oliko bändien livepätkiä? "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Jucciz 28.10.2011 14:09:06 (muokattu 28.10.2011 14:13:44) | |
---|
Jeszse: Kun taas jumalan/jeesuksen ylistäminen on huomattavasti järkevämpää touhua? Hienoa, että otit kristinuskon mukaan keskusteluun. Vaan kun kuitenkin otit, todettakoon, että tietääkseni vain toinen noista (siis kristinusko ja saatananpalvonta) menee meidän ajassamme äärimuodossaan kirkonpoltteluksi, hautakivien kaateluksi, paloittelusurmailuksi yms. Ääriliikkeet ovat aina ongelmallisia, mutta näin tähänastisella perstuntumalla ainakin mulla olisi turvallisempi olo "peruskristityn" kuin "perussaatananpalvojan" seurassa, jos pitäisi valita - puhumattakaan jos vaihtoehdot olisivat äärikristitty tai äärisaatananpalvoja (ja kuvioon astuisivat kaikki ne edesottamukset, joihin nämä aatteet voivat johtaa). Luultavasti sen tyylisestä ylistämisestä, johon tekstissäsi viittaat, mulla ei ole kokemusta - en nimittäin käy hengellisissä tilaisuuksissa huojumassa kädet nostettuna kohti kattoa siinä toivossa, että "henki koskettaa" ja sitten voin vihdoin kaatua lattialle. Minustakaan siinä ei ole mitään järkeä - jos nyt tämmöinen porukka itsekään toiminnassaan ensisijaisesti peräänkuuluttaa homman järkevyyttä. Vähän toisentyyppinen kristillisyys sen sijaan tuntuu omemmalta. Voit kysellä vaikka pikaviestillä lisää, kun aihe selvästikin näyttää askarruttavan. Mahtava ja hyödyllinen vastakkainasettelu, mutta joku muuhan tämän aloitti. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Jeszse 28.10.2011 14:11:44 | |
---|
Jucciz: Hienoa, että otit kristinuskon mukaan keskusteluun. Eikö vain. Uskonnolliset internetväittelyt on kyl sen verran typeriä, että en lähtis jatkaan enempää, kuin oman kantani. Se on hyvin kiteytetty lainatussa lauseessa "uskonto on kuin sukupuolielin. On ok että jokaisella on omansa, kunhan sitä ei heiluttele julkisesti tai työnnä alas lasten kurkusta.". Over, and out. Funkonaut: Hevi paskan uliulia! |
J.Nikkanen 28.10.2011 14:17:10 | |
---|
jannu: Teinien ja idioottien spedeilyä kumpikin. Pohdiskeleva ja kyseenalaistava lähestyminen uskontoon ilman uskoon tulemista täyttänee jo satanismin kriteerit. Aikamoista pelleilyä. Huh huh! |
Jucciz 28.10.2011 14:23:01 | |
---|
pahaeno: Pohdiskeleva ja kyseenalaistava lähestyminen uskontoon ilman uskoon tulemista täyttänee jo satanismin kriteerit. Aikamoista pelleilyä. Huh huh! Siinä tapauksessahan suuri osa tämänkin maan kansalaisista on satanisteja. Joku syy siihen varmaan silti on, että eivät tällä tavalla itseään tituleeraa. Hei, olen Mikko, 37v, satanisti. Olen sosiaalidemokraattien kansanedustaja. Hei, olen Maire, 72v, satanisti. Olen eläkkeellä. Hei, olen Jorma, 45v, satanisti. Olen metsuri. Hei, olen Tuula, 52v, satainisti. Olen pankkivirkailija. Ehkäpä ovatkin - tietämättään. Voi silti olla, että jokin muu (jopa maailmankatsomuksesta kertova) titteli herättää vähemmän huvittuneisuutta, pelkoa tai epäluuloja. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |