Aihe: Löytyykö täältä Stonermiehiä? (esim. Kyuss, Fu manchu)
1 2 3 4 58 9 10 11 1230 31 32 33 34
HC-Audio
06.03.2004 22:39:29

Ehkä Sky valley olis se levy mistä kannattais alottaa..
"Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki
jannu
07.03.2004 02:12:13
Mä aloitin Blues For The Red Sunilla. Se on hieno levy.

Asiasta kolmanteen... Harmi oli kuulla että Zerocharisma on hajonnut, tai ainakin määrittelemättömäksi ajaksi telakalla. Tieto tuli tällä kertaa luotettavasta lähteestä.
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
HC-Audio
07.03.2004 14:49:37

Mä aloitin Blues For The Red Sunilla. Se on hieno levy.

Asiasta kolmanteen... Harmi oli kuulla että Zerocharisma on hajonnut, tai ainakin määrittelemättömäksi ajaksi telakalla. Tieto tuli tällä kertaa luotettavasta lähteestä.

Toodella paska homma. Oon ollu yhdellä keikallakin.. loistava bändi, joka ois voinu päästä vielä pitkälle
"Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki
HC-Audio
16.03.2004 15:52:28

Mannhain exploder levystä oli iso juttu Sondissa, kannattaa tsekata. On kyllä MUST-levy..
FrankComa
16.03.2004 20:52:03
Mannhain exploder levystä oli iso juttu Sondissa, kannattaa tsekata. On kyllä MUST-levy..

Edellinen Manhai levy kyllä pisti jalan vipattamaan....
Die Eier Von Satan!
Tympee Huttunen
17.03.2004 10:36:03
Uusi Mannhai kuulemma rockaa ja kovin!
"Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta."
asaksala
21.03.2004 16:58:41 (muokattu 21.03.2004 17:26:43)
en jaksanu lukea koko roskaa tarkistaakseni onko tämä pändi mainittu: lowrider ruotsista. kun vaan saisivat levynsä tehtyä niin olis mahtavaa.

tämäkin tuli juuri mieleen, ja latasin samantien soittimeen:
jimsonweed. -tuossa ryhmässä on vanhan koulunkunnan porukkaa: marco hietala & kinde smackistä

jonkun mielestä jimsonweed on soinnillisesti ehkä eri sarjassa, mutta tunnelma on kohillaan.
"one of gods own prototypes. a high power mutant of some kind, never even considered for mass production. too weird to live, too rare to die"
spiritualBeggar
07.04.2004 13:32:58

stoner-rockin synty: bändi ajatteli että nyt soitamme tiukkaa rokitystä!! "mutta poltetaan kunnon loosit ensin" sanoi kitaristi ja kävi tuumasta toimeen. kun kaveri löi ensi soinnun kitarasta, hän huomasi että matala E oli liian kireän kuulonen; joten se piti virittää ensin D:hen ja siitä C:hen. Kun bändi aloitti soiton, hiedän "tiukka" rock temponsa putosi neljännekseen alkuperäisesti aijotusta. mutta jumalauta että potkii! sanoi kitaristi. näinhän se on....

mutta etsikää ja kuunnelkaa 35007 (tai loose) tai/ja colour haze nimisiä bändejä. upeata musaa. ja rouhii!
Amongst sissy pop-rock stars My fist started to talk -spice
Oiva Tikka
07.04.2004 14:32:24
kyuss on hyvä
vanttera
07.04.2004 16:27:00
Älkää kiitos ennää nostako tätä topiccia ylös. Täynnä huonoja juttuja, oikein hävettää muiden puolesta.
Olen luultavasti hieman ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa.
vanttera
08.04.2004 00:53:42
Anteeksi, ei ollut tarkoitus.

Ei o vakavaa. Mutta oikiasti, aikamoista paskanjauhamista munsta. Vaikka mikä minä olen sanomaan, pitäkää topicinne saatana.
Olen luultavasti hieman ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa.
jannu
08.04.2004 01:29:00 (muokattu 08.04.2004 01:29:38)
Ei o vakavaa. Mutta oikiasti, aikamoista paskanjauhamista munsta. Vaikka mikä minä olen sanomaan, pitäkää topicinne saatana.

No onhan tässä topicissa 90% ihan täyttä "sitä itteensä". Eikä tässä ole mitään edes semi-mielenkiintoista sanottu kuukausiin...
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Huevos
08.04.2004 09:40:40

kyuss for4ever!!!! josh hommen tukka on ihana. mikä on sen fani klubin osoite?!!1!! :DDDDD
parinc.
13.04.2004 10:51:27
oli miten oli, ylös meni.

Todistiko kukaan svedujen viime viikon Fuzzorama -kiertuetta (Firestone, Truckfighters) missään päin Suomea? Ainakin vaasanmaalla sunnuntaina toimi mukavasti molemmat, vaikka väenkato oli aika maksimaalinen. Muualla oli kuulemma porukkaa huomattavasti enemmän ja meininki sen mukainen?

NP: Firestone: Planet Remover.
salmivaara
13.04.2004 19:29:36

tämäkin tuli juuri mieleen, ja latasin samantien soittimeen:
jimsonweed. -tuossa ryhmässä on vanhan koulunkunnan porukkaa: marco hietala & kinde smackistä

Marco Hietala?
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
kyuss
08.03.2006 02:15:17
Nebulalta on julkastu uus levy, Apollo nimeltänsä. Suosittelen kaikille, sitä saa CDON.comista ja hyvistä levykaupoista.

Myös suosittelen stoner-sukuista bändiä nimeltänsä Electric Wizard.
FrankComa
08.03.2006 10:24:34 (muokattu 08.03.2006 19:25:19)
Nebulalta on julkastu uus levy, Apollo nimeltänsä. Suosittelen kaikille, sitä saa CDON.comista ja hyvistä levykaupoista.

Pikkasen on tyyli muuttunut, ite omistan vaan niiden ekan levyn. Pitäs tutustuu tähän uutukaiseen.
Give The Mule What He Wants!
mikko1
08.03.2006 18:27:13

Myös suosittelen stoner-sukuista bändiä nimeltänsä Electric Wizard.

np: Electric Wizard - We Live.
black-dog
02.11.2008 23:53:58
Huom! Olet kirjoittamassa yli 970 päivää vanhaan ketjuun! Juujuu muttaku...

Ilmeisen hiljentyny ketju mutta jospa tämä täältä nousis. Pakko sanoa että stoner on yksi ihmeellisimmistä rockin alalajeista. QOTSA aloitti innostuksen tähän tyyliin ja se on sitten jatkunu Fu Manchun, Kyussin, Brant Bjorkin ymsyms muodossa, ja aina sillon tällöin jostakin tutusta biisistä löytää taas jotain uutta.
Watch my back sano kyttyräselkä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)