markkuliini 26.10.2011 20:21:55 | |
---|
Tämä yhdistettynä alempaan allekirjoitukseen on kyllä herkullinen hetkenkuva: jazzmies: Kyllä näin voidaan sanoa! Totuuteni on aina nyt ja olen aina liikkeessä kohti jotakin ennalta-arvaamatonta. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - :D :D :D Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
ferodoz 26.10.2011 20:28:44 | |
---|
markkuliini: :D :D :D Oli pakko pistää plussa, ei enää auttanu mikään. :) Handmade in Finland. #348 |
jazzmies 26.10.2011 20:44:34 | |
---|
markkuliini: Tämä yhdistettynä alempaan allekirjoitukseen on kyllä herkullinen hetkenkuva: Äkkipäätä voisi luulla, että olen väärässä, mutta eivätpä nuo virkkeet sulje toisiaan pois. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
hollmi-5 26.10.2011 20:48:08 | |
---|
jazzmies: Äkkipäätä voisi luulla, että olen väärässä, mutta eivätpä nuo virkkeet sulje toisiaan pois. On se kyllä varmaan mahtavaa, kun tietää olevansa oikeassa. Mielipiteen ja suunnan vaihtuessakin. Soundit, piuhat ja kajarit. |
jazzmies 26.10.2011 20:54:26 | |
---|
hollmi-5: On se kyllä varmaan mahtavaa, kun tietää olevansa oikeassa. Mielipiteen ja suunnan vaihtuessakin. Siksi taide onkin ihan parasta. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
majuku 27.10.2011 11:30:10 | |
---|
Tarkoittaako toi että taiteessa on sittenkin oikea ja väärä? - It's business in the front and party in the back - |
jazzmies 27.10.2011 11:51:28 | |
---|
majuku: Tarkoittaako toi että taiteessa on sittenkin oikea ja väärä? Ei vaan sitä että taide ei ole vakio. Taide on aina oikeassa, mutta tulkinnat eivät ole lopullisia. Taiteessa on tosin hyvä ja huono. Bonham on "statementtinsa" jo antanut ja Bozziokin pitkälti. Puuttellisine tulkintoineen Bonhamia voisi pitää parempana rumpalina, yhteistyökumppanina tai muusikkona, mutta tulkinnan kypsyessä huomaa asian olevan juuri päinvastoin. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
markkuliini 27.10.2011 12:06:20 (muokattu 27.10.2011 12:13:51) | |
---|
jazzmies:Puuttellisine tulkintoineen Bonhamia voisi pitää parempana rumpalina, yhteistyökumppanina tai muusikkona, mutta tulkinnan kypsyessä huomaa asian olevan juuri päinvastoin. Mutta onko tämä tulkinnan kypsyminen suora ja ennustettava jana? Mistä tiedät mihin suuntaan se "totuuksia" vielä vie? Käytät, muuten, vaarallisesti passiivia omista kokemuksista... Edit: No tuossa aiemmin sanoitkin että olet matkalla kohti ennustamatonta. Kovasti vaan tuntuu siltä, että silti puhut asiasta niinkuin osaisit ennustaa. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
markkuliini 27.10.2011 12:11:19 (muokattu 27.10.2011 12:18:32) | |
---|
marktark: EDITEDIT. markkuliini : sitä kepillä silmään, joka vanhoja kaivelee :) Ja mitäs sinä juuri teit? :P Edit: Suhun käytetään vain pientä tikkua koska et kaivellut kovin vanhoja. :D Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
jazzmies: Kyllä näin voidaan sanoa! Totuuteni on aina nyt ja olen aina liikkeessä kohti jotakin ennalta-arvaamatonta. Tyypillinen perussuomalainen siis. Jazz-Hakkarainen =D Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
Epämuusikko 27.10.2011 17:22:19 | |
---|
Kailis: Tyypillinen perussuomalainen siis. Jazz-Hakkarainen =D Jakkarainen! "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Mikael 27.10.2011 17:29:55 (muokattu 27.10.2011 17:30:37) | |
---|
jami eduskuntaan - pääministeriainesta! Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
markkuliini 27.10.2011 17:56:20 | |
---|
"Jakkarainen eduskuntaan! Takki kääntyy. Komppi ei!" Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
jazzmies 27.10.2011 18:11:20 | |
---|
markkuliini: Mutta onko tämä tulkinnan kypsyminen suora ja ennustettava jana? Mistä tiedät mihin suuntaan se "totuuksia" vielä vie? Käytät, muuten, vaarallisesti passiivia omista kokemuksista... Edit: No tuossa aiemmin sanoitkin että olet matkalla kohti ennustamatonta. Kovasti vaan tuntuu siltä, että silti puhut asiasta niinkuin osaisit ennustaa. Tulkinnan kypsyminen on täysin ennalta-arvaamaton prosessi ja suunta määrittyy mitä erinäköisimpien musiikkikokemusten yhteisvaikutuksesta tai intuitiivisesti "ymmärtämällä" yhtäkkiä mitä taiteilija tekee ja tahtoo taiteellaan sanoa abstraktissa muodossa. Passiivimuodon käyttö on sangen loogista henkisissä prosesseissa, sillä taiteen koskettaminen yksilöön ei ole tahdonvarainen asia, joten näin yritän korostaa asian metafyysistä ulottuvuutta ja spirituaalista painoarvoa. Se osaan ennustaa, että asiat muuttuvat - ajassa on pysyttävä, tulevaisuutta on spekuloitava, perinnettä on hyödynnettävä ja historia on mennyttä. Eteenpäin siis, mars! Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Kailis 27.10.2011 18:14:41 | |
---|
Jakkaraisen allekirjoituskin on melkein kuin Väyrysen suusta. Eli; onko jazzmies rumpumaailman Väyrynen? Aina oikeassa, ja jos on väärässä niin sekin on oikein. Poliitikot tulee ja menee, mutta Paavo Säily. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
jazzmies 27.10.2011 18:19:56 (muokattu 27.10.2011 18:28:43) | |
---|
Kailis: Paavo Säily. Se on muuten siinä! Täällä puhuu taas tämä tämä huomionhakuinen sosiopaatti: Olenko teidän mielestänne huono ihminen, niin kuin nimimerkki ninza kirjoittaa upouudessa kommentissaan profiilissani? Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
-Dr.DW- 27.10.2011 18:55:52 (muokattu 27.10.2011 18:59:35) | |
---|
jazzmies: Se on muuten siinä! Täällä puhuu taas tämä tämä huomionhakuinen sosiopaatti: Olenko teidän mielestänne huono ihminen, niin kuin nimimerkki ninza kirjoittaa upouudessa kommentissaan profiilissani? Tottakai olet, ilkein, sosiopaattisin jopa psykopaattisin ihminen, jonka olen ikinä tavannut. ...Miinus päättäjät. Ja jos ei osata sarkasmia, niin sitten sitä ei osata. Eikö olekin loppujenlopuksi hienoa kuulua sellaiseen"ihmis""ryhmään" josta aina kaikki varoittaa? ...Tietämättä itsekään mistä he puhuvat. Vanhan Rooman mallilla täällä rällätään "Divida et Imperal" E: Joo, hirviän paha ihminen sie oot! EE: Ja nyt vasta lähen kuuntelemaan sen siun tuotannon, koska nyt voi hiukan hengittää. Viuna on viisaiden juoma, vaan nousee se tyhmäänkin päähän! |
jazzmies 27.10.2011 18:59:29 | |
---|
-Dr.DW-: Tottakai olet, ilkein, sosiopaattisin jopa psykopaattisin ihminen, jonka olen ikinä tavannut. --- Eikö olekin loppujenlopuksi hienoa kuulua sellaiseen"ihmis""ryhmään" josta aina kaikki varoittaa? Apua, me olemme tavanneet. Nyt meni itsetunto ja hajoan. Ja vieläpä huono ihminen. Auz! Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
hollmi-5 27.10.2011 20:33:34 | |
---|
jazzmies: Apua, me olemme tavanneet. Nyt meni itsetunto ja hajoan. Ja vieläpä huono ihminen. Auz! Jos me emme olisi tavanneet, niin hiukan eri kuva sinusta näistä kirjoituksista tulisi ;) Samaa varmaan tuumivat ne, jotka ovat tavanneet minut... Et ole huono ihminen. Soundit, piuhat ja kajarit. |
jazzmies 27.10.2011 20:44:58 | |
---|
hollmi-5: Et ole huono ihminen. Kiitos Mika, nyt helpotti! :) Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |