Aihe: Kadutko minkään kitarakaman ostoa?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Tinippa84
26.10.2011 13:42:40 (muokattu 26.10.2011 13:42:54)

Seymour Duncanin Invader... ihan paskasaundinen mikki oli tuo. Myin äkkiä pois...
Retaliation Syndicate - Thrash/Death
Rg505bk
26.10.2011 15:33:29
Joskus aikoinaan (= viime vuosituhannella) tuli hankittua Ibanezin Thrash-metal särö. Testaamatta tietenkin kun ei kaupassa kehdannut ja joku ihme harhaluulo oli että fenderin 15W trankkukombosta saisi sen avulla loistavat hevisäröt. En jaksa muista mihin pedaalin lajoitin, mutta ikävä sitä ei ole.
Funkånaut
26.10.2011 15:48:57

Miks ostin ees alun perin kitaran?

Basisti musta kuitenski tuli.
Vaan siinä vaiheessa kun Beethovenin 9. analysoitiin raiskauksena olin jo että slutwalking bass. - Epämuusikko
AnonHero
26.10.2011 16:00:00
ADEHD: Joskus oli paska ja kallis hevikirves. Tein sen, minkä jokainen itseään kunnioittava mies olisi tehnyt: vaihdoin teleen. Sitä en ole katunut.

Noin se täytyy kyllä tehdä. Tai Jazzmaster.
hallu
26.10.2011 16:26:55
No minä en yleensä kadu minkään tavaran ostoa osittain varmaan sen takia, että olen hidas ostaja. Saatan pähkäillä todella kauan (joskus jopa vuosia) jonkin tavaran ostamista ja samasta syystä minun on vaikeahko ostaa torilta mitään kun yleensä tavarat lipuvat ohi suun minun pähkäillessä ostopäätöksen kanssa:-). Aika merkillistä myös, että kun viimein menen tekemään sitä osastani, niin jännittää aivan vietävästi että "onkohan tämä sittenkin virhe". Kääntäen se voi olla vähän sama ilmiö, joka kummittelee sen gasinkin taustalla "jos en nyt osta tuota, en ehkä saa sitä ikinä" eli "tämä voi olla viimeinen kerta kun voin ostaa tällaisen, niin pitää osua kerralla nappiin".

Sitten kun olen hankintani tehnyt, minä vain päätän että se on hyvä enkä anna kenenkään tai minkään todistaa päinvastaista. Tällä taktiikalla voin olla tyytyväinen myös huonoihin tuotteisiin eikä tarvitse ahdistua että tein huonot kaupat tai lähteä myymään mitään.
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
Rg505bk
26.10.2011 19:21:13
Volle: Häh, toihan on loistopurkki ja vielä hienon niminen. Olen koittanut ostaa kaverilta sen omaa pois, mutta ei saakeli myy. Ainoo paska siinä on (ja muissa saman sarjan ibanezeissa), että se kytkin alkaa pätkiin ajan ja käytön myötä.

Taisi olla ensimmäinen positiivinen kommentti mitä kuulen tosta pedaalista ;)

Ei ollut Thrash, eikä metal toi - buustina en kokeillut, mutta kyllä muuten melko aneeminen vekotin oli. Tässä muuten skeemat, jos ei kaveri omaansa myy.

http://happybob.com/rstrand/
markkuilari
27.10.2011 00:31:08
Engel Screamer. Karmee kapistus hypetykseen nähden, lähti myyntii viikossa.
M4ss3 m/
27.10.2011 02:43:40 (muokattu 27.10.2011 02:43:49)
hullu_ukko: Valvekingin nuppiversiolla en tee mitään.

Sakmongkol: Peavey ValveKing 212.

Painoin varoitusta.

Itseä kaduttaa Behringerin kompressori/sustaineri. Kompressori jo ihan turha efekti, mutta joku kahdenkympin muovilelu. Noh, onneksi oli vaan kaksikymppiä.
Massecoream: http://maihinnousu.net/s/13188
Pop Corn
27.10.2011 07:27:19
hallu:
Sitten kun olen hankintani tehnyt, minä vain päätän että se on hyvä enkä anna kenenkään tai minkään todistaa päinvastaista. Tällä taktiikalla voin olla tyytyväinen myös huonoihin tuotteisiin eikä tarvitse ahdistua että tein huonot kaupat tai lähteä myymään mitään.

Juuri näin. Sillä mennään mitä on, eikä haikailla naapurin eukon perään. (Ja vaikka haikaillaankin niin mennään kuitenkin oman kullan viekkuun.)

M4ss3 m/: Painoin varoitusta.

Itseä kaduttaa Behringerin kompressori/sustaineri. Kompressori jo ihan turha efekti, mutta joku kahdenkympin muovilelu. Noh, onneksi oli vaan kaksikymppiä.

Musta tuo lelu on ollut yksi parhaimpia halpoja heräteostoksiani. Tekee sen mitä kompressorin tuleekin tehdä, enpä juuri huomaa 5x kalliimpia sen paremmiksi. Ja kompressorihan on se toiseksi tärkein kitara efekti heti voluumipedaalin jälkeen.

PS. En painanut varoitusta. Mutta miks ihmeessä sä niin teit?
.
Maakaapeli
27.10.2011 12:36:41
Ibanezin rg08ltd. Muuten ihan hyvä kitara mutta se edge 3 talla on ihan susipaska... jotenki olen onnistunut blokkaamaan sen.. Jos nyt olisin siinä tilanteessa en ois sitä kitaraa ostanu.. =/
M4ss3 m/
27.10.2011 12:56:32
Pop Corn:PS. En painanut varoitusta. Mutta miks ihmeessä sä niin teit?

koska Valveking.
Massecoream: http://maihinnousu.net/s/13188
Kipi
27.10.2011 19:28:58
The Oath: Mulla vain yksi: Line6 Spider IV 15. Mitä minä ajattelin kun ostin tuon? O_o

Mulla kans tää sama..
"Ei jazz musiikki ole kuollut, se vain haisee omituiselta" -Frank Zappa-
Nixzar
27.10.2011 21:11:15
Mikä tahansa chorus tai tremolo. Ei vaan ota löytääkseen paikkaansa..
AngieRainbow
27.10.2011 23:05:13
Mä taas olen ajatellut niin, että rahani ovat paljon paremmassa tallessa, kun ne ovat kiinni kitarassa.

Joskus olen ostanut ylimääräisillä rahoillani uuden kitaran, vaikka en olisi sitä tarvinnutkaan, koska muuten olisin tuhlannut rahat johonkin järjettömään. Jos mulla lojuu ylimääräistä rahaa tilillä, niin kuukaudessa parissa ne ovat menneet esim. ravintoloihin ja uhkapeleihin tai johonkin muuhun älyttömyyteen. Siispä tuntuu järkevämmältä ostaa jokin hyvin arvonsa säilyttävä instrumentti, josta on muutenkin iloa. Toki tällaisen realisoiminen rahaksi ei tapahdu hetkessä ja yleensä näissä tulee aina jonkin verran takkiin.

Mutta muutama pedaali kyllä vähän vituttaa. Yhteen väliin ostin ihan helvetisti pedaaleja, kun kuvittelin, että se saundi niillä paranee. Myyty on ja huomattavasti halvemmalla.
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
s8na
28.10.2011 00:37:56

Nixzar: Mikä tahansa chorus tai tremolo. Ei vaan ota löytääkseen paikkaansa..

Joo, EH:n Clone Theory oli aika turha pedaali. Samoin kyllä saman firman Little Big Muff. Jotain pedaaleja on tullu ostettua niin, että on jo alkuun tiennyt, että en ehkä tuota sit kuitenkaan tarvi. No eipä noita nyt niin kadu kun ei niihin oikein rahaa saa menemään.
JuSu
28.10.2011 07:57:48
Nixzar: Mikä tahansa chorus tai tremolo. Ei vaan ota löytääkseen paikkaansa..

Aika jännä. Noi taas on just ainoot modulaatiot, jota mä käytän, vaikkakin harvakseltaan niitäkin.

Paitsi että onko tremolo modulaatioefekti?

JuSu
Andy Six
28.10.2011 09:59:11
Vähänkin kalliimman kitaran kanssa mulla iskee yleensä hemmetinmoinen "ostajan katumus" pari päivää hankinnan jälkeen...Hyvä syy pitäytyä halvoissa ritsoissa,kunnei osaa ees soittaa.....
Jecux
28.10.2011 11:16:19
Itse ostin ekan sähkiksen kanssa BOSS DS-1:sen. Soundeiltaan aika turha kapistus, olisi pitänyt säästää muutama kymmenen euroa parempaan säristimeen.
"Music really does make the world a better place"
s151669
28.10.2011 11:23:42

Joskus muinoin kun olin ostamassa toista kitaravahvistintani, olisi kaupassa ollut käytettynä liekö 50 tai 100W neljän inputin non-mastevolume Marshalli jossa oli tremolokin. Kokeilinkin sitä ja hyvältä soundasi. Halpakin olisi ollut, joskaan en muista hintaa. Ostin sitten 8040 Valvestaten, kun siitä sai säröäkin.
Antikitarasankari
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)