Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kadutko minkään kitarakaman ostoa?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
AnonHero
25.10.2011 18:51:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meikäläinen osti joskus pari vuotta sitten Esp ltd kitaran, kun silloin soitin heviäm ja sitähän täytyi EMG:n mikeillä tietenkin soittaa. Vähän aikaa toimi kyllä hyvin, mutta sitten rupesi kyllä pikkuhiljaa se floyd rose ottamaan päähän.
Onneksi on rakas SG joka ei ikinä petä, pitää varmaan myydä tuo jollekin ja säästää lisää rahaa ja ostaa Tele, hoh hoh.
 
novo
25.10.2011 19:01:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En varsinaisesti kadu, mutta aika monesta kamppeesta on halunnu eroon ja päässytkin. Ehkä kehnoimmin mulle sopineet kitarat olivatten Charvelin superraadot joita mulla oli kaks ja joilla soitin aika aktiivisestikin bändissä. BOSS GT-6 menetti aika komeesti arvonsa vuosien saatossa ja hirveän hypen takia se tuli aikoinaan hankittuakin, uutena kaiketi vielä.
 
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
JuSu
25.10.2011 19:08:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, sen ensimmäisen. Ois vaan pitäny satsata mopoihin, ei ois tällaista hirveetä kama-addiktiota nyt.
 
=)
 
JuSu
Vahooo
25.10.2011 19:13:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus tyhmänä ostin RG:n, uutena. Nyt se makaa ikuisuusprojektina nurkissa.
 
21.04.2010-27.12.2010 | Jos kolmosolut häviää kaupoista niin alan juomaan pelkästään viinaa! -Pena
Migo
25.10.2011 19:26:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lähes kaikkia. Lyhyesti, paskaa kaikki.
 
"Vissiin harvassa tuollaset emännät juum. Taino, ei tuo mua mihikkää kaljalle kehota, ku en mä pääse kumminkaan mihinkään kaljalle. =D" -vvaltsu
juikkipuikki
25.10.2011 19:30:31 (muokattu 25.10.2011 19:40:55)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ois noi rahat voinu järkevämminki sijoittaa :D
 
E: G-System vähän vituttaa. Sen takia on tullu hankittua kaikenmaailman aparaatteja ja piuhoja. Ois vaan kerralla pitäny hutasta jotain järeetä switcheriä kehiin.
 
Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden, koska DTm...
Numb
25.10.2011 19:33:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En mä enää sitä kadu, mutta aikoinaan kyllä. Ostin flangerin, kun piti saada "joku efekti". Se kun sattui joskus aina pölyä kerätessään katseen tielle, niin tuli spontaania "voi vittu ku piti toikin" -tunnetta.
 
I am the table. -James Hetfield
Spike
25.10.2011 19:33:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zoom GFX-707... tai oli se parempi ku pikkuvalvestaten oma särö.
 
lavaamo
25.10.2011 19:34:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Capo on kyllä tympinyt. Vai oliko se kaikista turhin sittenkin capo?
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
novo
25.10.2011 19:40:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lavaamo: Capo on kyllä tympinyt. Vai oliko se kaikista turhin sittenkin capo?
 
Mäki tilasin tuossa vuos sitten capon ja oon jopa ottanu sen pois paketista ja kokeillu miten toimii. Hyvin toimi.
 
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
Jeszse
25.10.2011 20:03:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiä oliko kovin fiksu ostos, ku ostin kaverilta 120 eurolla ltd viper-50 -kitaran, purin osiin, otin elektroniikat, potikanhatut, tallan ja mikit talteen projektikitaraa varten, ja loppujen lopuks käytin pelkästään tallan ja takatopparin. Ei siinä, 110e mä niistä sain ku myin eteenpäin, mut olishan se ehkä helpompaa ollu ku olis ostanu vaan suoraan pelkän TOM-tallan.
 
Nojoo, en mä sitä oikeestaan kadu. Kaverilla oli rahan tarvetta.
 
Funkonaut: Hevi paskan uliulia!
seventy4
25.10.2011 20:06:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Numb: En mä enää sitä kadu, mutta aikoinaan kyllä. Ostin flangerin, kun piti saada "joku efekti". Se kun sattui joskus aina pölyä kerätessään katseen tielle, niin tuli spontaania "voi vittu ku piti toikin" -tunnetta.
 
Heh. Juu mulle kävi sama homma aikoinaan. Taitaa olla melkein 15 vuotta aikaa
oli ibanezin joku super flangeri tai sen tapainen. Kauan pyöri nurkissa ennenkuin älysin myydä pois. Niin ja nyt kun se palautui mieleen taitaa kyrsiä vieläkin.
 
PJS
25.10.2011 20:09:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Peavey Classic 30
Mexicolainen Fender Stratorimpula
Kaikki halvat romut
 
Peace!
pekurides
25.10.2011 20:17:55
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"keraaminen" slide-putki, muistuttaa enemmän dildoa ja painaa ihan helvetisti.. ei mitään käyttöä muutakun se ensimmäinen;!
 
mielummin vähän liikaa kuin liian vähän!
Jussiman
25.10.2011 20:20:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enpä taida katua.
 
Jucciz
25.10.2011 20:28:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ekan kunnon Marshallin. Siitähän se sit lähti... Ei kyllä olennaisesti eri tilanne Voxien tai vaikkapa Les Paulien kohdalla: yhden kun ostat, on vaan pakko saada lisää.
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Karvamammutti
25.10.2011 20:57:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En kadu mitään. -Jupe
 
Painis ja Esso :{D
Spiral
25.10.2011 21:06:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No joku nuXin multiefektimallinnoshärpäke oli aika pettymys. Myin sen muistaakseni lähes hankintahintaan pois päivän testailun jälkeen, joten ei tuo nyt sinänsä, mutta kyllä se vaan siinä vaiheessa kadutti kun alko paljastumaan kuinka paska se oli.
 
Sakmongkol
25.10.2011 21:59:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Peavey ValveKing 212. Muistaakseni sain siitä aika hyvin omani pois mutta turha vehje se oli.
 
hullu_ukko
25.10.2011 22:07:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Valvekingin nuppiversiolla en tee mitään. Ei irtoa omiin tarpeisiin ihanteellista soundia, tehoa on liikaa ja jossain on häikkää jatkuvasti. Täytynee vaihtaa pienempään ennen kuin leviää käsiin lopullisesti. Orangen Dark Terror tuntuu melko houkuttelevalta korvaajalta.
 
Toinen on tietysti se Dunlopin Crybabyn karvalakkimalli, jota taisin käyttää kolme tai neljä kertaa, kunnes totesin, ettei wahi ole mun juttu lainkaan.
 
Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «