Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Työ musiikkialalla »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: bussikuski
1
the koltsu
01.09.2011 19:05:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tietääkö tai osaako joku kertoa,mitä vaaditaan esim bändi kuskeilta,meinaa ku ite soitellu noin 15v jne ja nyt tääl h:kissä bussi koulutuksessa. meneekö toi juttu vaan niinku tutun tutun kautta vai periytyy isältä pojalle/naiselle.mites palkkaus ym
 
Ukko
02.09.2011 08:50:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

=============== >: | ===================
 
COVS jäsen nro 6
kid ego
02.09.2011 21:32:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tunnetko bändejä, isoja tai pieniä? Tarjoudu niille kuskiksi. Aika harva bändi liikkuu bussilla, moni käyttää kustannusten ja kätevyyden vuoksi Sprinter-tyyppisiä pakettiautoja, joita saa yleensä ajaa C-kortilla.
 
Puskaradio toimii, tutut suosittelevat tai sitten markkinoit itseäsi. Mistään ajokoulusta tai bussifirmasta sua ei haeta keikoille. Hyvälle jätkälle löytyy töitä aina, dorkien keikat saattavat jäädä siihen ensimmäiseen.
 
Toivottavasti natsaa! Keikkabussin ajaminen on hauskaa ja reissut mukavia, vaikkakin raskaita!
 
the koltsu
03.09.2011 08:54:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kid ego: Tunnetko bändejä, isoja tai pieniä? Tarjoudu niille kuskiksi. Aika harva bändi liikkuu bussilla, moni käyttää kustannusten ja kätevyyden vuoksi Sprinter-tyyppisiä pakettiautoja, joita saa yleensä ajaa C-kortilla.
 
Puskaradio toimii, tutut suosittelevat tai sitten markkinoit itseäsi. Mistään ajokoulusta tai bussifirmasta sua ei haeta keikoille. Hyvälle jätkälle löytyy töitä aina, dorkien keikat saattavat jäädä siihen ensimmäiseen.
 
Toivottavasti natsaa! Keikkabussin ajaminen on hauskaa ja reissut mukavia, vaikkakin raskaita!

 
kyl muutaman tunnen mut kaikki vaan tuol keski-suomes ja ite majottunut tänne etelään. joo tiedän ettei noista haeta ketään kuskiksi ja vaikee vissii etsiä työkkärinkin kautta :D voin kuvitella et mukavia ja raskaita on noi hommat ku tai ainakin oletan et roudaus ym kuuluu mukaan,mut silti,musiikki lähellä sydäntä jne
 
kid ego
03.09.2011 10:35:25 (muokattu 03.09.2011 10:40:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the koltsu: kyl muutaman tunnen mut kaikki vaan tuol keski-suomes ja ite majottunut tänne etelään. joo tiedän ettei noista haeta ketään kuskiksi ja vaikee vissii etsiä työkkärinkin kautta :D voin kuvitella et mukavia ja raskaita on noi hommat ku tai ainakin oletan et roudaus ym kuuluu mukaan,mut silti,musiikki lähellä sydäntä jne
 
Täällä M.netissäkin oli jossain ketju, johon sai ilmoittautua kuskiksi. En tiedä, että natsaako sitä kautta. Paras keino on melkein tuntea bändikuvioissa olevia tyyppejä, kun niitä hommia ei tosiaan työkkäri tarjoa.
 
Kuskin osallistuminen roudauksiin on ihan sopimusasia: apukädet ovat kiireessä tarpeen, mutta täytyy muistaa, että kuski on töissä, kun muut lepäävät - ja toisin päin - eikä väsyneenä ajaminen ole turvallista.
 
Mä olen ollut kitarateknikkona sellaisessa porukassa, jossa kuski on vapautettu roudauksista. Toisaalta ollessani itse toisen jengin kuskina juhannuksena kasasin keikan jälkeen kiipparikioskin seuraavan bändin alta pois, kun kosketintaiteilija kiirehti kakalle.
 
the koltsu
03.09.2011 11:20:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kid ego: Täällä M.netissäkin oli jossain ketju, johon sai ilmoittautua kuskiksi. En tiedä, että natsaako sitä kautta. Paras keino on melkein tuntea bändikuvioissa olevia tyyppejä, kun niitä hommia ei tosiaan työkkäri tarjoa.
 
Kuskin osallistuminen roudauksiin on ihan sopimusasia: apukädet ovat kiireessä tarpeen, mutta täytyy muistaa, että kuski on töissä, kun muut lepäävät - ja toisin päin - eikä väsyneenä ajaminen ole turvallista.
 
Mä olen ollut kitarateknikkona sellaisessa porukassa, jossa kuski on vapautettu roudauksista. Toisaalta ollessani itse toisen jengin kuskina juhannuksena kasasin keikan jälkeen kiipparikioskin seuraavan bändin alta pois, kun kosketintaiteilija kiirehti kakalle.

 
:) joo onha toi ajaminen rankkaa,ja vastuullista,mut tottunut koko pienen ikäni oleen ns yleismies jantunen. riippuu vissiin bändistä tai muista mitä muita joutuu tekee. mut kiitoksia asiallisista vastauksista ja täytyy johonkin tyrkyttää itseään. tosin ei nyt niin hirvee kiire ku d kortin saan (jos hyvin käy) 21 tätä kuuta ja sit on toi duuni harjoittelu edessä. eihä sitä tiiä kuin ihastuu helsingin paikallis busseihin,tosin veri vetää pitkää matkaa ajelee kyl.
 
kid ego
03.09.2011 20:26:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the koltsu: eihä sitä tiiä kuin ihastuu helsingin paikallis busseihin
 
Menee muuten päivät helvetin nopeasti. Voin suositella sitäkin. :D
 
Manthony
07.09.2011 16:12:29 (muokattu 07.09.2011 16:12:56)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kid ego: Täällä M.netissäkin oli jossain ketju, johon sai ilmoittautua kuskiksi. En tiedä, että natsaako sitä kautta. Paras keino on melkein tuntea bändikuvioissa olevia tyyppejä, kun niitä hommia ei tosiaan työkkäri tarjoa.
 
Kuskin osallistuminen roudauksiin on ihan sopimusasia: apukädet ovat kiireessä tarpeen, mutta täytyy muistaa, että kuski on töissä, kun muut lepäävät - ja toisin päin - eikä väsyneenä ajaminen ole turvallista.
 
Mä olen ollut kitarateknikkona sellaisessa porukassa, jossa kuski on vapautettu roudauksista. Toisaalta ollessani itse toisen jengin kuskina juhannuksena kasasin keikan jälkeen kiipparikioskin seuraavan bändin alta pois, kun kosketintaiteilija kiirehti kakalle.

 
Paitsi jos kuski joutuu nukkumaan samassa rakennuksessa esim. kännisen laulajan kanssa, joka käy yöllä varastamassa kuskin housujen taskusta bussin avaimet, että pääsee panemaan :) Siinä on huono levätä.
 
Muistelin, että näin kävin jollail himosfestareilla...
 
kid ego
08.09.2011 10:59:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Manthony: Paitsi jos kuski joutuu nukkumaan samassa rakennuksessa esim. kännisen laulajan kanssa, joka käy yöllä varastamassa kuskin housujen taskusta bussin avaimet, että pääsee panemaan :) Siinä on huono levätä.
 
Muistelin, että näin kävin jollail himosfestareilla...

 
Tällaistakin tapahtuu toisinaan. Onneksi olen saanut avaimet aina aamulla takaisin.
 
the koltsu
10.09.2011 08:27:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kid ego: Tällaistakin tapahtuu toisinaan. Onneksi olen saanut avaimet aina aamulla takaisin.
 
:) no niih. hyviä puolia kuskin hommista... mut eiköhän suurin osa rokki hemmoista nyt käyttäytyä osaa.
 
Pauli Lappalainen
14.09.2011 13:26:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the koltsu: :) no niih. mut eihän suurin osa rokkihemmoista käyttäytyä osaa.
 
Korjataan tuo sellaiseksi mitä todellisuus on.
 
Ei kovinkaan herkkua hommaa, mutta perversionsa kullakin.
 
the koltsu
18.09.2011 23:00:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pauli Lappalainen: Korjataan tuo sellaiseksi mitä todellisuus on.
 
Ei kovinkaan herkkua hommaa, mutta perversionsa kullakin.

 
;) mikäs työ nyt herkkua ois.. mut oikeesti,kiva kun saanu vastauksia ja jotain suuntaa antajaa kirjoitusta tänne,voip olla tosiaan et helb:ille mee (soriii mainos) tai hiljaa hiivin suomen hevi mekkaan (oma mielipide ja musa makuni) eli kuopioon.
 
Axwell
24.10.2011 17:21:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No onhan noita bändi busseja tullut ajeltua jo työkseen 13 vuoden ajan ja duuni on rankkaa, mutta voi niin viihtyisää ja liksatkin nykyisin jokseenkin kohdillaan... Mitä nyt tänäpäivänä voi toivoa, ja jos on hyvä tyyppi niin duunia riittää varmasti.
Kyseleppä sellasesta paikasta kun Eventeam Oy niillä on paljon ajoa bändi kuskeille kannattaa mennä käymään paikanpäälle ja sanomaan käsipäivää.
Operoi pääasiassa pääkaupunkiseudulla.
 
saastara
25.10.2011 15:04:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Manthony: Paitsi jos kuski joutuu nukkumaan samassa rakennuksessa esim. kännisen laulajan kanssa, joka käy yöllä varastamassa kuskin housujen taskusta bussin avaimet, että pääsee panemaan :) Siinä on huono levätä.
 
Mä olen tainnut varastaa kuskilta avaimet jotta pääsee bussiin pakoon, ettei tartte kattella kännisen laulajan panemista.
 
Hitler used Telefunkens.
Pauli Lappalainen
26.10.2011 08:45:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

saastara: Mä olen tainnut varastaa kuskilta avaimet jotta pääsee bussiin pakoon, ettei tartte kattella kännisen laulajan panemista.
 
ei se mitään auta kun siellä on jo känniset kitaristi ja basisti touhuamassa hoitonsa/hoitojensa kanssa.
 
Kuskille aina oma huone jos vain vähääkään mahdollista muuten ei tule mithään.
 
Locrian
09.11.2011 07:09:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja bändille yhdet dösän avaimet ja tekniikalle/kuskille toiset.
 
Niinpä niin...
t-ee-mu
28.11.2011 16:52:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the koltsu: ;) mikäs työ nyt herkkua ois.. mut oikeesti,kiva kun saanu vastauksia ja jotain suuntaa antajaa kirjoitusta tänne,voip olla tosiaan et helb:ille mee (soriii mainos) tai hiljaa hiivin suomen hevi mekkaan (oma mielipide ja musa makuni) eli kuopioon.
 
Kuopiossa on kylmä. nytkin sataa
 
tomboarmageddon
29.11.2011 11:45:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the koltsu: tietääkö tai osaako joku kertoa,mitä vaaditaan esim bändi kuskeilta,meinaa ku ite soitellu noin 15v jne ja nyt tääl h:kissä bussi koulutuksessa. meneekö toi juttu vaan niinku tutun tutun kautta vai periytyy isältä pojalle/naiselle.mites palkkaus ym
 
Mol.fi sivuilla etsittiin keikkabussin kuljettajaa,kun äsken huvikseen penkasin. En osaa kännyllä linkittää... Oli että suositulle bändille jne.
 
jorppa
30.11.2011 21:49:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tietyllä varauksella kyseiselle herralle !!!!
 
jee jee on rock...tahkottu on ja mitäs siit!!!meno jatkuu!!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «