Zantso 24.10.2011 20:57:38 | |
---|
Multa löytyy 10 tompasta pinstripe ja diplomat, 13 tompasta pinstripe ja emperor. Vaatii kyllä virittelyä, mutta jees saundi, millä soittaa kyllä kaikkea paitsi jazzia. Tai no miksei sitäkin. Tämä nyt ei varmaan hirveästi auttanut, joten anteeksi turha kirjoitus. Jos siis ei autanut. Tama mies on rumpali. |
hollmi-5 24.10.2011 21:10:28 | |
---|
henydrum: Heii.Löytyykö käytännön kokemuksia Pinstripe/diplomat yhdistelmästä? Kyllä löytyy. Kokeile Emperor/Diplomatia tai Ambassador/ Diplomatia. Itse olen diganut näistä. Jos Pinstripe pitää olla, nin sille clear Ambassador toimi mulle parhaiten resopuolella. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Ruutikallo 24.10.2011 22:21:05 | |
---|
hollmi-5: Kyllä löytyy. Kokeile Emperor/Diplomatia tai Ambassador/ Diplomatia. Itse olen diganut näistä. Jos Pinstripe pitää olla, nin sille clear Ambassador toimi mulle parhaiten resopuolella. Ambassador/Diplomat on juurikin kiinni. Ollut koko sen ajan kun setin omistanut ja tyytyväinen ollut niin en suotta ole lähtenyt vaihtamaan yhdistelmää. Se on kuitenkin niin "tuttu" yhdistelmä. Tämä Pinstripe tuli mieleen, että toimisikohan. Epäilyttää kyllä paksuutensa puolesta ja miten mahtanee pieni-isotom käyttäytyä. Emperor/Diplomat saattanee olla parempi vaihtoehto. Mulla jostain syystä on tuohon Pinstripeen aika nihkeä suhtautuminen. Saattaa oll aettä olen turhaan varauksellinen, mutta ohutrunkoiset rummut ja verrattain pienet, niin syvyys-, kuin halkaisijasuunnassakin. [kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46
www.tukalaband.com |
|
Weetoz 25.10.2011 11:37:52 | |
---|
DrummerBoy13: Jos ostaisin käytettynä/uutena jonkun näistä, mikä olisi järkevin ostos? Valitse ihan fiiliksen mukaan. Ei noissa laadullisesti mitään kovin merkittäviä eroja ole. |
Einola 25.10.2011 11:57:24 | |
---|
Weetoz: Valitse ihan fiiliksen mukaan. Ei noissa laadullisesti mitään kovin merkittäviä eroja ole. Toi sonorin setti olis mulle varmaan mieleinen,mutta onko se sitten kuinka laadukas, ku oon kuullu juttuu, että noi Sonorin Smart Forcet ei oo kauheen laadukkaita/kestäviä...Mutta...Miten on? Onko ne sitten ihan oikeasti niin kauhean huonoi? |
marktark 25.10.2011 12:12:35 | |
---|
Jos valikoima on toi, niin kaveri on oikeassa : fiiliksen mukaan. Josta tuli mieleen, että on muuten nätit ripustukset noissa Mapexeissa, lisäksi tykkään tosta mattamustasta. Kiiltävä on joskus jotenkin halvan näköistä. Pearl'ssa yksi etutomi - onko tarkoitus näin ? Tässä kivannäköinen (ainakin kuvassa) kahden etutomin setti samassa hintakategoriassa http://www.thomann.de/fi/pearl_vb825sc_vision_rock_ivory.htm Mut pääsääntöisesti yhdyn edelleen aiemmin saamaasi kommentteihin, tässä yhteydessä OPPEIHIN : etsi käytettyä laatua. Niin minäkin olisin tehnyt viimeisen suuren hankintani (kaupasta uutena) kanssa, koska rahaa oli rajoitetusti. Mutta silloin minulla ei vielä ollutkaan tärkeää kokemusta asianharrastajasivustosta nimeltään muusikoiden.net ! Sulla on ! Play that song. |
kincy 25.10.2011 12:17:48 | |
---|
DrummerBoy13: Toi sonorin setti olis mulle varmaan mieleinen,mutta onko se sitten kuinka laadukas, ku oon kuullu juttuu, että noi Sonorin Smart Forcet ei oo kauheen laadukkaita/kestäviä...Mutta...Miten on? Onko ne sitten ihan oikeasti niin kauhean huonoi? Jos sulla on budjettina toi noin 500 euroa niin mikäpä ettei. Sanon tosin vielä kerran, että tolla 500 eurolla saat käytettynä parempaa. Itse ostin joskus 500 eurolla Pearlin Sessionit käytettynä. Joskus näkee esim. Pearlin Exportteja, Taman Rockstareja ja Yamahan Stage Customeja tuolla torilla ihan parilla sadalla. Siinä jäis jokunen satanen vielä muihin hankintoihin, kuten suhteellisen hyvään virvelirumpuun. |
Einola 25.10.2011 13:19:41 | |
---|
kincy: Jos sulla on budjettina toi noin 500 euroa niin mikäpä ettei. Sanon tosin vielä kerran, että tolla 500 eurolla saat käytettynä parempaa. Itse ostin joskus 500 eurolla Pearlin Sessionit käytettynä. Joskus näkee esim. Pearlin Exportteja, Taman Rockstareja ja Yamahan Stage Customeja tuolla torilla ihan parilla sadalla. Siinä jäis jokunen satanen vielä muihin hankintoihin, kuten suhteellisen hyvään virvelirumpuun. Pitää tosiaan katella tuolta torilta noit settei... Yks mitä on kehuttu aika lailla on toi Yamaha Stage Custom... Niitä löytyy aika halvalla... Siihen kaveriks ollaan ehdotettu vähän kaikenlaisia peltisatseja, mut eniten herätti mulla huomiota toi Turkish Moderate setti 1... Se on kuulemma hyvä... Kertokaahan, mistä löytää Tama Starclassic Maple-settejä(Telineineen tai ilman) suomesta ja onko ne kuinka kalliita? |
Pearlman 25.10.2011 13:22:53 (muokattu 25.10.2011 13:23:10) | |
---|
"Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin" |
Einola 25.10.2011 13:33:20 | |
---|
Pearlman: Ei mikään noista. Osta mieluummin nämä niin saat laatua: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=570347 Jos kyllästyt menevät varmasti myöhemmin kaupaksi samaan hintaluokkaan. Ja ei en ole myyjä... Mut en tiiä jääkö sitä rahaa sitten ostaa kaikki hardwaret ja pellit... |
Einola 25.10.2011 13:59:45 (muokattu 25.10.2011 14:03:23) | |
---|
|
greene 25.10.2011 14:22:40 | |
---|
DrummerBoy13: Kertokaahan, mistä löytää Tama Starclassic Maple-settejä(Telineineen tai ilman) suomesta ja onko ne kuinka kalliita? Starclassiceja saa Levytukusta, Starclassic Maplet ovat Taman sarjojen kalleimmasta päästä. http://www.levytukku.fi/www/tuotteet.html?serie_id=72 "Kitara on erittäin hyvässä kunnossa, jotain kosmista vikaa saattaa kyllä olla mutta se ei haittaa soittamista." |
Legenda 25.10.2011 15:45:56 | |
---|
DrummerBoy13: Pitää tosiaan katella tuolta torilta noit settei... Yks mitä on kehuttu aika lailla on toi Yamaha Stage Custom... Niitä löytyy aika halvalla... Siihen kaveriks ollaan ehdotettu vähän kaikenlaisia peltisatseja, mut eniten herätti mulla huomiota toi Turkish Moderate setti 1... Se on kuulemma hyvä... Kertokaahan, mistä löytää Tama Starclassic Maple-settejä(Telineineen tai ilman) suomesta ja onko ne kuinka kalliita? Nyt äkkiä kaupantekoon http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=570470 legenda on hyvä juoma! |
kincy 25.10.2011 16:20:09 | |
---|
Legenda: Nyt äkkiä kaupantekoon http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=570470 No enpä pitäisi kiirettä. Nuo "vahvikerenkaalliset herkästi soivat tomit" kun taitavat olla RMIF:n laatukamaa ainakin lugeista päätellen. Siis kun RMIF:n rungot ovat myös vahvikerenkaallisia. |
Bobana 25.10.2011 16:57:25 (muokattu 25.10.2011 17:07:21) | |
---|
Ai nyvvai??! |
kincy 25.10.2011 18:09:50 | |
---|
Bobana: Mitenkähän Pearl-maplea mahtaa olla kun basarin lugit on ainakin ehtaa Rmif:iä...? EDIT: Vai olenko väärässä? http://piccy.info/view3/1474331/5665ec3e687e550891f0038b9b204827/ Olet oikeassa, samaa tuossa ylempänä mietin itekin. Runko voi olla Pearlin All Maple (basarin jalat viittaisivat Pearliin) mutta lugit ovat kyllä Rmiffit. |
Kailis 25.10.2011 18:45:42 | |
---|
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
kincy 25.10.2011 19:46:19 | |
---|
Kailis: Siis yrittääkö tää ketku myydä Rmif:ejä Pearleina? Basarin sanoo olevan All Maple shell, mikä voi olla mahdollista, tosin lugit ovat takuulla Rmiffin. Tomeista sanoo vaan, että vahvikerenkailla ja soivat herkästi. Rmiffin tomit ovat vahvikerenkaallisia, joten tuo on vain kasa romua. |
VeKrio 25.10.2011 19:47:50 | |
---|
Kailis: Siis yrittääkö tää ketku myydä Rmif:ejä Pearleina? Näköjään faktat vaihdettu ilmoon. Myyjä on kyllä kunnon mies jonka en usko kusettavan. Vekkuli pinta. Jos olis tommoselle tumppusaundi-räpyskäsetille käyttöä niin ostaisin. Jos sun mieles on tyyni niinkuin keväinen sää, on helppo sinun silloin kitaraasi virittää |