Aihe: Jim on taas täällä (23.10.2011) 1 | |
---|---|
![]() 23.10.2011 19:27:00 | |
Tämä kirjoittamani tekstiaihio on jatkumoa sanoille Poste restante, sanat jotka kirjoitin 2009. Näihin sanoihin sain ilmaa tästä musiikista. http://www.youtube.com/watch?v=vTxhV-PyWfM Jim on taas täällä (23.10.2011) Jimin paita kuivaa patterin päällä ja mun rintsikat niiden alla Jim on taas mun luona täällä Jim on taas mun luona täällä kertosäe: vaikka laivat seilas reittiään merikortit on (kuin) taivaanportit ne joko aukeaa, tai kiinni vedetään kuitenkin Jim on taas mun luona täällä, Jim on taas mun luona täällä pöydät hukkuu astioihin, emme käy arjen pippaloihin kirjeet täyttää huoneen, jonkun tiedän sanat luoneen Jim kietoo mut lampaantaljaan me ei uskota protokollaan vaan ollaan, niiin kuin tahdotaan lampaantaljan alla rakastellaan Jimin paita kuivaa patterin päällä ja mun rintsikat niiden alla Jim on taas mun luona täällä Jim on taas mun luona täällä kertosäe: vaikka laivat seilas reittiään merikortit on (kuin) taivaanportit ne joko aukeaa, tai kiinni vedetään kuitenkin Jim on taas mun luona täällä, Jim on taas mun luona täällä yöllä satoi räntää kun kuljimme kotiin, nyt mä en säntää mihinkään Jim on taas mun luona täällä Jim on taas mun luona täällä -merja ritala- ******************************************** Poste restante (2009) Kuiskaan yöhön säälittävät toiveet ne täytyy laulaa pois minusta pieneen ääneen tapahtuu suuria Muuri, muurin edestä poistuu olen vapaa kertomaan jos ikävä toistuu Mä päätin Jim, ja lupaan en palaa enää Belfastiin kaikki ikävä hautautuu nummiin Muuttolaatikoihin kirjoitan tuntematon pakopaikka jossain Mä päätin Jim, ja lupaan Mä päätin Jim, ja lupaan Meren yli on turhaa matkustaa et saa kuulla olevansa kaunis nainen ristiä kantamaan Muuttolaatikoihin kirjoitan tuntematon pakopaikka jossain Mä päätin Jim, ja lupaan Mä päätin Jim, ja lupaan Muuri, muurin edestä poistuu olen vapaa kertomaan jos ikävä toistuu Muuttolaatikoihin kirjoitan tuntematon pakopaikka jossain -merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)