Muusikoiden.net
17.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Loputon Gehennan liekki
1 2 3 4 59 10 11 12 13
saastara
23.10.2011 17:20:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RWzlSeGR5bU
 
Melko mykistävä traileri. Meinasin aluksi haukkua mutta eihän tosta tarvi edes sanoa mitään.. pakko toi on mennä katsomaan.
 
Hitler used Telefunkens.
Lego
23.10.2011 17:23:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

saastara: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RWzlSeGR5bU
 
Melko mykistävä traileri. Meinasin aluksi haukkua mutta eihän tosta tarvi edes sanoa mitään.. pakko toi on mennä katsomaan.

 
Mulle on jäänyt tää vähän epäselväksi että onko tää dokumentti vai komedia?
 
Me gusta. SWOLLEN EYE VIEW Oma bändi. Jossain Death metallin harmaalla alueella liikutaan.
saastara
23.10.2011 17:23:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JAK: Mulle on jäänyt tää vähän epäselväksi että onko tää dokumentti vai komedia?
 
Tässä juuri kaverin kanssa pähkäiltiin, että kumpaakohan ohjaaja on kuvitellut tekevänsä..
 
Hitler used Telefunkens.
Henri Henri Olavi
23.10.2011 17:27:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi trailer antaa aika väärän kuvan dokkarista kokonaisuutena. Siinä on paljon juttua laveasti black metalin ympäriltä ja toki sitä tahllaista/tahatonta komiikkaakin. Vakavammissakin vesissä uidaan ja hetkittäin syvemmälläkin. Kannattaa taatusti katsoa!
 
Edes tätä yhtä ei ole olemassa.
saastara
23.10.2011 17:34:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henri Henri Olavi: Toi trailer antaa aika väärän kuvan dokkarista kokonaisuutena. Siinä on paljon juttua laveasti black metalin ympäriltä ja toki sitä tahllaista/tahatonta komiikkaakin. Vakavammissakin vesissä uidaan ja hetkittäin syvemmälläkin. Kannattaa taatusti katsoa!
 
Juu, ei mun naurunpärskähdykset traileria katsoessa johtuneet missään nimessä dokumentaarisesta tasosta.
 
Hitler used Telefunkens.
TTV
23.10.2011 17:42:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henri Henri Olavi: Toi trailer antaa aika väärän kuvan dokkarista kokonaisuutena. Siinä on paljon juttua laveasti black metalin ympäriltä ja toki sitä tahllaista/tahatonta komiikkaakin. Vakavammissakin vesissä uidaan ja hetkittäin syvemmälläkin. Kannattaa taatusti katsoa!
 
Onkos tietoa tuleeko tuota Liekkiä myös DVD-levitykseen? Täytyy kyllä tsekata, sillä onhan siellä mukana myös pieni ripaus omaa historiaani :-)
 
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
janezki_
23.10.2011 18:26:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enitenhän tässä naurattaa nuo joutuubin kommentit :D
 
Mie oon vaan basisti...
Exhausted
24.10.2011 13:02:52 (muokattu 24.10.2011 13:03:04)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiinnostaisi kanssa, onko tätä nähtävillä muualla kuin yhdessä ainoassa teatteriesityksessä. Haluaisin nähdä, mutta ihan ei rahkeet riitä lähteä Helsinkiin tämän takia
Terry Pantheras
24.10.2011 15:25:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tuo nyt pakko nähdä... Kyllähän osa noista tyypeistä on selkeesti ihan kaheleita, mikä on tuotu trailerissa täkynä esiin varsin ansiokkaasti.
 
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ REVERBNATION

Kahta en vaihda: Soldano & Guild
C
24.10.2011 15:34:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

janezki_: Enitenhän tässä naurattaa kun joku truu bläkkisfani hermostuu tosta trailerista.
 
Ronnie James Dio - Kiitos 1942-2010
Askorbiinihappo
24.10.2011 15:38:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vittu mä vihaan punkkia.
 
saastara
24.10.2011 16:22:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terry Pantheras: Onhan tuo nyt pakko nähdä... Kyllähän osa noista tyypeistä on selkeesti ihan kaheleita, mikä on tuotu trailerissa täkynä esiin varsin ansiokkaasti.
 
Taiteellisen hulluuden ja läskin, koulussa kiusatun, nykypäivänä työttömän sähköasentajan katkerissa tilityksissä on välissä vain veteen piirretty viiva.
 
Hitler used Telefunkens.
BMF
25.10.2011 10:59:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Askorbiinihappo: Vittu mä vihaan punkkia.
 
Tämä kaveri taisi olla yksi kotopaikkakuntani sankareita. Nykyään asuu tampereella, missä myös itse majailen. Treen ympyröissä tunnetaan nimellä "satanakkia"
 
Jos siis kyseessä on sama tyyppi, jota moni tuttuni itseni lisäksi on arvaillut. Kyseisen herran bändi "Azazel" ainakin tuossa yhtyeluettelossa vilahtaa.
 
Beat your dick like it owes you money.
TTV
25.10.2011 13:14:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BMF: Tämä kaveri taisi olla yksi kotopaikkakuntani sankareita. Nykyään asuu tampereella, missä myös itse majailen. Treen ympyröissä tunnetaan nimellä "satanakkia"
 
Jos siis kyseessä on sama tyyppi, jota moni tuttuni itseni lisäksi on arvaillut. Kyseisen herran bändi "Azazel" ainakin tuossa yhtyeluettelossa vilahtaa.

 
Sama mies se on, soiteltiin porukoissa ~'94-'95.
 
T: ex-Mänttäläinen
 
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
BMF
25.10.2011 15:25:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TTV: Sama mies se on, soiteltiin porukoissa ~'94-'95.
 
T: ex-Mänttäläinen

 
Jaha, saatiin varmuus sitte tähänkin. :) Tosiaan kerran olen tyypin Mäntässä tavannut aikalailla tasan 10 vuotta sitten, melko sekavalta kyseinen herra jo silloin vaikutti, joten tämän dokkarin ulosannissa hänen osaltaan ei sisällä yllätyksiä.
 
Beat your dick like it owes you money.
Painajaismainen
25.10.2011 21:17:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jostain ihmeen syystä avasin tämän ketjun ja klikkasin aloitusviestin linkkiä. Huutonauruthan minulta pääsi. :D
 
Räkkipeli
25.10.2011 22:14:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei vitti mitä matskua! Pakkokatselmus.
 
If you want to know what other people hear when they listen to music, listen to music you don't understand. -Guthrie Govan
Rubuinen
25.10.2011 23:04:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää kyllä pitää nähdä. Bläkkiksen liian tosissaan ottavat on tasan samalla viivalla kuin muutkin hihhulit ja kyllä mä diggaan katella dokkareita mistä tahansa hihhuloinnista:-D. Se usan homovastasesta "god hates fags"-lahkosta kertova on kanssa todella loistava.
 
jperala
26.10.2011 00:06:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Painajaismainen: Jostain ihmeen syystä avasin tämän ketjun ja klikkasin aloitusviestin linkkiä. Huutonauruthan minulta pääsi. :D
 
Joka muuttuu itkuksi hetken päästä... näin minulle kävi.
 
Ibanez AEB8E
geeza
26.10.2011 18:43:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rubuinen: ...Bläkkiksen liian tosissaan ottavat...
 
Virhe! Bläkkistä ei voi ottaa liian tosissaan.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 59 10 11 12 13

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «