-Dr.DW- 22.10.2011 00:52:05 | |
---|
kaatra1: Onhan täällä varmaan Stanton Moorea ollut.. http://www.youtube.com/watch?v=VCbPapIu7Qw No olihan tuo aika karmakkaa menoa, mutta siitä uupui ns. "WOW" kertoin! Enkä nyt puhu World of Warctaftista... Mikä se nyt onkaan. Mutta ei, ei mitään upeata. Ei sillä että itse kykenisin edes murto-osaan, mutta rivakampiakin tapauksia on silmäni todistaneet. Viuna on viisaiden juoma, vaan nousee se tyhmäänkin päähän! |
hollmi-5 22.10.2011 14:35:44 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 22.10.2011 15:51:45 (muokattu 22.10.2011 15:52:18) | |
---|
hollmi-5: Etsin ääninäytettä Ludwigin 100-vuotisjuhlamalli Gold triumphalista. Arvelin, ettei kukaan sellaisella rohkene soittaa, mutta rohkenee ainakin Bobby Rondinelli: http://www.youtube.com/watch?v=CgwiGYXAw7E&feature=related Bohn Rondham. Mitä tosta sanois. Ekat 2 sekuntia on mielenkiintoisimmat =D Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
jazzmies 22.10.2011 15:56:17 | |
---|
Kailis: Bohn Rondham. Mitä tosta sanois. Ekat 2 sekuntia on mielenkiintoisimmat =D :D Tuollainen soitto ja saundi on aika passé. "Pure rock drumming". Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Kailis 22.10.2011 16:07:05 | |
---|
jazzmies: :D Tuollainen soitto ja saundi on aika passé. "Pure rock drumming". Varsinkaan kun ei ole edes "sitä" soundia =D Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
tito 22.10.2011 18:27:55 | |
---|
I'm George W. Bush, and I approve this message. |
hollmi-5 22.10.2011 18:55:03 | |
---|
Kailis: Varsinkaan kun ei ole edes "sitä" soundia =D Mitä ;) Hyvä soundihan tuossa oli. Virpassa ja setissä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
jazzmies 22.10.2011 21:33:35 | |
---|
hollmi-5: Mitä ;) Hyvä soundihan tuossa oli. Virpassa ja setissä. Tuommoista löps-läps-ääntelyä ilman poikkeamia taajuuskäyrässä. Tuon takia Ludwig ei ole enää suosittu merkki, koska niistä ei irtoa huomiota herättävää, persoonallista saundia, jolle olisi kunnolla käyttöä tämän päivän musiikissa ja joka inspiroisi soittajaansa. Nuo laajakalvoiset, litteät bassarit ovat hassu jäänne menneestä. Niistä lähtee sellainen matala humahdus läps/kops-transientilla varustettuna. Selkeä "nuotti" niistä puuttuu. Todellakin, Yamaha Maple Custom Absoluteni ovat kovin paljon paremmat ja käyttökelpoisemmat kuin nuo Rondinellin esittelemät rummut. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
hollmi-5 22.10.2011 21:46:26 | |
---|
jazzmies: Tuommoista löps-läps-ääntelyä ilman poikkeamia taajuuskäyrässä. Tuon takia Ludwig ei ole enää suosittu merkki, koska niistä ei irtoa huomiota herättävää, persoonallista saundia, jolle olisi kunnolla käyttöä tämän päivän musiikissa ja joka inspiroisi soittajaansa. Nuo laajakalvoiset, litteät bassarit ovat hassu jäänne menneestä. Niistä lähtee sellainen matala humahdus läps/kops-transientilla varustettuna. Selkeä "nuotti" niistä puuttuu. Todellakin, Yamaha Maple Custom Absoluteni ovat kovin paljon paremmat ja käyttökelpoisemmat kuin nuo Rondinellin esittelemät rummut. Höpö ja höpö ;) Pannaan meitsin Amber Vistalitet ja sun PHX:ät rinnakkain ilman mikitysta samalle stagelle. Ja sitten soittamaan. Veikkaan, ett sulla mieli muuttuu laajakalvoisten ja litteiden rumpujen soinnin suhteen... Alkaa olla jo koomisia piirteitä tuossa sinun Yamaha-hehkutuksessa. Jos Rondinelli diggaa kunnon kokoisista ja merkisistä kannuista jonkun Yamahan sijaan, niin pakkoko nyt siihenkin väliin on mennä tunkemaan? Gold Triumphalille varmaan Yamahalta löytyy mahtava vastine? Innolla odotan, että lyttäät senkin. Soundit, piuhat ja kajarit. |
jazzmies 22.10.2011 23:02:33 | |
---|
hollmi-5: Gold Triumphalille varmaan Yamahalta löytyy mahtava vastine? Saundin perusteella moniakin. Näyttää olevan Ludwigin ainoa mahdollisuus pyöriskellä historiassaan ja muistella menneitä. Ei siinä mitään, kyllä ne 1920-luvun Ludwig-metallivirvelit ovat erinomaisia rumpuja, mutta miksi pitäisi olla vaikuttuneempi hyvästä, kullatusta statusrummusta, kuin maailman käyttökelpoisimmista laatusoittimista. Itse saan kiksit rummuista, joissa on karaktääriä ja kierrettä. Pistin molemmat Suprani menemään, koska niiden implisiittinen laatu ei vain riittänyt - soittimen täytyy olla eksplisiittinen, jotta inspiroituisin soittamaan sitä. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Bobana 22.10.2011 23:07:19 | |
---|
jazzmies: Saundin perusteella moniakin. Näyttää olevan Ludwigin ainoa mahdollisuus pyöriskellä historiassaan ja muistella menneitä. Ei siinä mitään, kyllä ne 1920-luvun Ludwig-metallivirvelit ovat erinomaisia rumpuja, mutta miksi pitäisi olla vaikuttuneempi hyvästä, kullatusta statusrummusta, kuin maailman käyttökelpoisimmista laatusoittimista. Itse saan kiksit rummuista, joissa on karaktääriä ja kierrettä. Pistin molemmat Suprani menemään, koska niiden implisiittinen laatu ei vain riittänyt - soittimen täytyy olla eksplisiittinen, jotta inspiroituisin soittamaan sitä. Mielenkiintoisia keskusteluja on ollunna viimeaikoina. 50-kympin villitys vai menopaussi vai vaihdevuodet mikä? : ) Eikun... Se oli se häähumun menetys ja nyt me poloiset kärsitään täällä siitä ton tuittuilun merkeissä. Ai nyvvai??! |
hollmi-5 22.10.2011 23:09:48 | |
---|
jazzmies: Saundin perusteella moniakin. Näyttää olevan Ludwigin ainoa mahdollisuus pyöriskellä historiassaan ja muistella menneitä. Ei siinä mitään, kyllä ne 1920-luvun Ludwig-metallivirvelit ovat erinomaisia rumpuja, mutta miksi pitäisi olla vaikuttuneempi hyvästä, kullatusta statusrummusta, kuin maailman käyttökelpoisimmista laatusoittimista. Itse saan kiksit rummuista, joissa on karaktääriä ja kierrettä. Pistin molemmat Suprani menemään, koska niiden implisiittinen laatu ei vain riittänyt - soittimen täytyy olla eksplisiittinen, jotta inspiroituisin soittamaan sitä. Mika! Sinä olet rumpujumala... Kun yhden youtube-ääninäytteen perusteella (tehty pienessä huoneessa huonolla äänenlaadulla) osaat noin tarkan analyysin tehdä ;) Gold Triumphal 100-vuotisjuhlamalli on toki pelkkä keräilijärumpu. Ei sitä kukaan soittimeksi osta. Paitsi ehkä Bobby... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Bobana 22.10.2011 23:18:25 (muokattu 22.10.2011 23:18:48) | |
---|
Ai nyvvai??! |
hollmi-5 22.10.2011 23:21:42 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
markkuliini 22.10.2011 23:31:09 | |
---|
Pakko kyllä sanoa, että tää Yamaha-hehkutus alkaa ehkä jo kääntymään huvittavan puolelle, ja itseään vastaan (jos sillä siis yritetään saada muita innostumaan kys.merkistä). Rakentavasti ja hyvässä hengessä tämä. :) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
markkuliini: ja itseään vastaan Jokainen tekee itse ostopäätöksensä. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
markkuliini 22.10.2011 23:46:32 | |
---|
jazzmies: Jokainen tekee itse ostopäätöksensä. Jos tässä nyt aletaan filosofoimaan niin mä taas on sitä mieltä että kaikki vaikuttaa kaikkeen. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
jazzmies 23.10.2011 00:02:21 | |
---|
markkuliini: Jos tässä nyt aletaan filosofoimaan niin mä taas on sitä mieltä että kaikki vaikuttaa kaikkeen. Yleensä ihmiset kehuvat omia soittiansa tai niitä, joista on omia kokemuksia. Eli tätä mieltä minä olen, ja jos joku pyörtää päätöksensä osta Yamahaa kehuskeluni takia, niin sitten ostaja tekee hölmösti. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
markkuliini 23.10.2011 00:07:38 (muokattu 23.10.2011 00:09:43) | |
---|
jazzmies: Yleensä ihmiset kehuvat omia soittiansa tai niitä, joista on omia kokemuksia. Eli tätä mieltä minä olen, ja jos joku pyörtää päätöksensä osta Yamahaa kehuskeluni takia, niin sitten ostaja tekee hölmösti. Kyllä se on niinkin. Oli vaan pakko sanoa tuo ääneen, siis se että onhan tuota kehuskelua saanut lukea täällä aika paljon. :) Edit: Ja ihmisethän on aika hölmöjä. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
jazzmies 23.10.2011 00:11:04 | |
---|
markkuliini: Edit: Ja ihmisethän on aika hölmöjä. Ja varsinkin minä :) Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |