Aihe: Guns N' Roses
1 2 3 4 536 37 38 39 40125 126 127 128 129
Käyttäjätunnus
21.10.2011 22:10:48 (muokattu 21.10.2011 22:11:32)
virhekomodosäährölöm
Doing drugs is the most beautiful thing about being in a rock band -Noel Gallagher
HelliSulo
21.10.2011 22:29:03
Wradlin: Vanhalla (ja Axlin nykyisellä) maineella tuo bändi pysyy pystyssä.

Ota nyt huomioon, että mainetta ei ole ilman julkisuutta ja julkisuutta ei ole ilman markkinointia! Promojen puute ei ole sama kuin markkinoimattomuus. Kyllä Axl on ihan tarpeeksi ollut julkisuudessa ja pahan pojan maine näemmä kiinnostaa ihmisiä yhä edelleen, mitä tietysti oikeaan suuntautuneella markkinoinnilla vahvistetaan.
HelliSulo
21.10.2011 22:53:29
Wradlin: Julkisuus ja promootio ovat kaksi eri asiaa.

Kuten sanoin!
Stradlin
21.10.2011 23:23:21
sirdickyj: Mutta yhtälailla ne samat riffit soittaa nää uudet jampat, paremmin vaan.

Mä en oikein ymmärrä, miten kenellekään on tärkeintä tämän tyylisessä bändissä se, kuka soittaa parhaiten. Maailmasta löytyy varmaan miljoona parempaa kitaristia kuin vaikkapa Johnny Ramone tai Jimmy Page, mutta ei Ramones tai Zeppelin olisi ollut yhtään mitään ilman noita tyyppejä.
"Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori
sirdickyj
22.10.2011 09:22:24
Stradlin: Mä en oikein ymmärrä, miten kenellekään on tärkeintä tämän tyylisessä bändissä se, kuka soittaa parhaiten. Maailmasta löytyy varmaan miljoona parempaa kitaristia kuin vaikkapa Johnny Ramone tai Jimmy Page, mutta ei Ramones tai Zeppelin olisi ollut yhtään mitään ilman noita tyyppejä.

Nepä olivatkin luovia voimia bändinsä musiikissa.

Mutta joo, hahmojahan sinne enemmän tunnutaan kaipaavan kun sitä että miltä ne biisit kuulostaa. Ja onhan se ihan ymmärrettävää.

Se on hassua että Hanoi Rocks sai lopulta aikamoisen rauhan tehdä juttuaan ilman että orkkis-jannuja puuttui. Vaikka siinäkin bändissä kaikki oli staroja. No, homma toimi paremmin uusilla jannuilla, etenkin koska Razzle oli poissa.

Olis kiva tietää että mitä nää orkkiskokoonpanon haluajat oikeesti haluaa. Nähdä ne kaikki kimpassa, mikä on pelkkää nostalgiaa, vai kuulla ne biisit niiden vetäminä.

Uudet biisithän jää sit kokonaan kuulematta, mikä ei varmaan haittaa näitä "vanhan kunnon kokoonpanon" huutelijoita. Eli siis pelkkää nostaögiaa. Tai kenties sitä orkkista ei ole ikinä nämä kaipaajat nähneet ja siks haluaisivat nyt. Ymmärrettävää.

No, sr ei ollut kovin hyvä. Ei kannata. Tää uus on parempi.
It's the singer, not the song.
T.R.N.
22.10.2011 15:29:23
sirdickyj: Nepä olivatkin luovia voimia bändinsä musiikissa.

Se on hassua että Hanoi Rocks sai lopulta aikamoisen rauhan tehdä juttuaan ilman että orkkis-jannuja puuttui. Vaikka siinäkin bändissä kaikki oli staroja. No, homma toimi paremmin uusilla jannuilla, etenkin koska Razzle oli poissa.

Mitä sillä toimimisella haluaa ymmärtää?
-Lacu oli todella kova, mutta kyllästyi.
-Costi piti bändiä kasassa tovin --> sitten tuli ne svedut jotka piti baletin kasassa
-tuliko sieltä enemmän kuin 1 tai 2 hyvää biisiä?
-Anttihan oli ihan "huikea", joo
-homma junnasi paikallaan eikä mitään koskaan tapahtunut -->onneksi Mike sai uuden poppoon.

Mitä sitten uusi GNR -ryhmä tarjoaa?
-varmasti voi muodostua jollekkin 90-luvulla syntyneille tärkeäksi
-sai/saanut aikaan yhden pöhöttyneen AXL levyn, joka lähinnä lokaa GNR musikaalista perintöä.
-vahvistaa lasten käsitystä tylsästä, ylituotetusta rokista, jota kunteelee jotkut eläkeläiskalkkikset ---> jos rock n' roll olisi ollut minun herkässä kehityvaiheessa tällaista. Pukeutusin minäkin johonkin bling blingiin ja sanoisin jou.
-tuottaa rahaa Axl:lle, jonka henkineuvoja ei ole vielä neuvonut noudattamaan psykiatrien suosittamaa kuntoutus ohjelmaa
-toivottavasti Ramones tekisi levyn ja lähtisi vielä pitkälle rundille. jee

äääh...
miksi edes vaivainnuin?
-------------------------------------------------
Jyrken
22.10.2011 23:06:04
T.R.N.: Mitä sitten uusi GNR -ryhmä tarjoaa?
-varmasti voi muodostua jollekkin 90-luvulla syntyneille tärkeäksi

Juum siinä mielessä kyllä, että löysin Bumblefootin, Robin Finckin ja Bucketheadin GN'Rn ansiosta

-sai/saanut aikaan yhden pöhöttyneen AXL levyn, joka lähinnä lokaa GNR musikaalista perintöä.

Ehkä CD on julkastu joltain näkökannalta katsoen väärällä nimellä, mutta se on silti pirun hyvä

-vahvistaa lasten käsitystä tylsästä, ylituotetusta rokista, jota kunteelee jotkut eläkeläiskalkkikset ---> jos rock n' roll olisi ollut minun herkässä kehityvaiheessa tällaista. Pukeutusin minäkin johonkin bling blingiin ja sanoisin jou.

Täh?

-tuottaa rahaa Axl:lle, jonka henkineuvoja ei ole vielä neuvonut noudattamaan psykiatrien suosittamaa kuntoutus ohjelmaa

Yodana tunnettu henkineuvoja kuoli 2000-luvun alkupuolella muistaakseni :D
if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal
HelliSulo
23.10.2011 00:01:02
äääh...
miksi edes vaivainnuin?

Sitähän minäkin aina silloin tällöin tykönäni mietin, mutta silti välillä vaivaannun! HAH!
Koskenkorvasieni
24.10.2011 13:46:34
Guns N' Rosesin klassinen kokoonpano ei tule koskaan tekemään reunionia piste. Axl tekee omaa juttuaan uuden kokoonpanon kanssa ja Slash tahollaan omaansa.

Slashin viime levy sisälsi joitain todella hienoja vetoja, vaikkakin myös jonkin verran selkeitä fillereitä. Mutta tuo kiertuekokoonpano on hemmetin pätevä ja seuraava levy onkin täysin kiertuekokoonpanon kanssa äänitetty, mielenkiinnolla odotan.

Gunnaraiden nykyynkokopano on musiikillisesti pätevä ja yhtään teknisesti heikkoa lenkkiä ei bändistä tällä hetkellä löydy, ainoana riippakivenä on edeltäjiensä saappaiden täyttäminen, jota osa GNR faneista ei tule koskaan uskomaan nykykokoonpanon pystyvän tekemään. Mä en jaksa nillittää, vaan otan ennemmin ilon irti Axlin ja Slashin musiikista, kuin itken loppuikäni AFD-reunionin perään.
käsi
25.10.2011 21:25:37

kiinan demokratia oli mun mielestä hyvä levy, toivon mukaan kokoonpano päätyy studionn ja saa aikaiseksi seuraavan levyn ja ehkä seuraavan. jos tuosta tulee enemmän kuin mitä nyt on, se varmasti saa lisää faneja. ehkä ei noita diehard vanhan gunnareiden faneja koskaan saa käännytettyä, mutta onko sillä väliä.

slashi tekee omaa juttuaan, se ei sytyttänyt mua vielä. toivon velvet revolverin kasaantuvan ja tekevän levyn. niiden musasta pidin paljon.
Koskenkorvasieni
26.10.2011 08:55:58 (muokattu 26.10.2011 09:06:58)
DJ ASHBA Guests On New Iron City Rocks

DJ Ashba is featured on the latest Iron City Rocks podcast (episode #129) prior to the Guns N' Roses U.S. tour.

Iron City Rocks: Is there more Guns N' Roses material in the future?

Dj Ashba: Absolutely, yeah absolutely, that's our main focus with it right now. Obviously with me being a song writer and producer.

I don't jump into anything just to jump into something. When I got the phone call...it's the same way I co-wrote and co-produced the Motley Crue stuff. I know I could bring something to the table. I understand the music because I grew up on it.

I feel the same way with Guns, and Slash, you know, I grew up cutting my teeth on people like Slash. I have the utmost respect for his guitar playing and his style. I feel I get where he's coming from on that. No one will ever replace him and that's not why I'm here. I felt I could do the gig justice as far as staying true to the vision where everything left off.

That's really why I got involved. I wanted to work with Axl -- I think I can bring something to the table. Axl has a lot of material -- a ton or really good music just sitting there, and I've written a bunch of stuff for him too. That's the goal...to put out hopefully the next best Guns N' Roses record.

http://ironcityrocks.com/?powerpress_pinw=1048-podcast

Ja johan porukka säikähti tuolla HTGTH-foorumilla, että seuraava gunnari-levy kuulostaisi Sixx AMilta tai Mötiköiden SOLA:lta. En mä ainakaan valittais, kuunnelkaapa tämänkin Sixx AM:n uuden levyn sinkkubiisin kitarasooloa:

http://youtu.be/JzAv7K8BtN0

Ja tässä Ashba näyttää, kuinka soittaa kyseinen soolo:

http://youtu.be/nrHcCTz0bX4

Mähän en itse ole mikään kitaristi, mutta mun korvaan toi soolo yksinkertaisesti kuulostaa kauniilta, biisikään ei ole hassumpi ja jos Ashba tuo oman mausteensa Axlin biisiaihioihin samaan tapaan, kuin Nikkin kanssa Mötiköissä ja Sixx AM:ssa, voi tuloksena olla paras Slash-kauden jälkeinen GNR-albumi. Tai sitten olen vain yli-innostunut. :D Ashbahan ei ole vielä päässyt kunnolla esittelemään omia taitojaan Gunnareissa ja odotan todella mielenkiinnolla, mitä hänen panostus tuo GNR-palettiin. :)
Thimann
30.10.2011 01:12:10
Katselin tuossa juuri gunnareiden vuoden 1988 ritzin keikkaa gunnareiden oikealla alkuperäisellä kokoonpanolla ja täytyy kyllä sanoa, että se FIILIS! Siis kun kuuntelin esim kappaletta knockin on heavens door niin melkein itku pääsi!! Siis niin upea bändi niin upea kokonaisuus, upea miehistö JA KEMIAT SILLOIN NIIN KOHDALLAAN KUN OLLA VOI!... Maksaisin mitä vaan että näkisin tuon vielä edes kerran! :)
Pikku-Henry
30.10.2011 15:36:28
Axl and Dj did an one hour interview with That Metal Show in Miami.

The episode will air November 11 on VH1 Classic.
I will resign, resign from life
Jyrken
30.10.2011 15:55:55
Pikku-Henry: Axl and Dj did an one hour interview with That Metal Show in Miami.

The episode will air November 11 on VH1 Classic.

Juiu itekin huomasin. Mielenkiintonen uutinen, toivottavasti kysyy kysymyksiä bändin tulevaisuudensuunnitelmiin liittyen
if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal
Stradlin
30.10.2011 15:59:12
Toivottavasti kysyy kysymyksiä Axlin vittupäisyyteen liittyen
Pikku-Henry
30.10.2011 22:40:22
"We did ask Axl about R&R Hall, new music, his lateness, this lineup, playing with Duff (said Loaded will open shows) and more....."

Eddie Trunk

Mielenkiintoisia aikoja elämmä indeed :P Duff lämppäänään poikia! :D
I will resign, resign from life
RawknRawl
31.10.2011 11:42:04
Stradlin: Mä en oikein ymmärrä, miten kenellekään on tärkeintä tämän tyylisessä bändissä se, kuka soittaa parhaiten. Maailmasta löytyy varmaan miljoona parempaa kitaristia kuin vaikkapa Johnny Ramone tai Jimmy Page, mutta ei Ramones tai Zeppelin olisi ollut yhtään mitään ilman noita tyyppejä.

Miljoona parempaa kitarista kuin Jimmy Page? Ymmärrän pointin, mutta olipas suhteellisen raikas kommentti. Hymyilyttää oikeesti niin, että meinaa naama revetä.
Kuka tahansa voi hypätä järveen.
Stradlin
31.10.2011 16:27:15
RawknRawl: Miljoona parempaa kitarista kuin Jimmy Page? Ymmärrän pointin, mutta olipas suhteellisen raikas kommentti. Hymyilyttää oikeesti niin, että meinaa naama revetä.

No jos ei nyt miljoonaa, niin ainakin tuhansia kitaristeja, jotka soittaisivat Zeppelinin biisit tarkemmin ja tiukemmin ilta toisensa jälkeen.
Numb
31.10.2011 16:30:13

Stradlin: No jos ei nyt miljoonaa, niin ainakin tuhansia kitaristeja, jotka soittaisivat Zeppelinin biisit tarkemmin ja tiukemmin ilta toisensa jälkeen.

Mutta onko se tässä tapauksessa = paremmin?
I am the table. -James Hetfield
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)