Aihe: J. Karjalainen: Sekaisin
1
chief
07.04.2004 14:48:54
Tulipa tuossa radiosta Jiin Sekaisin ja kylläpä kuulosti hienolta. Kuulinkohan mä ihan päin honkia vai oliko basso ja snare noin puolitoista tahtia takakenossa? Homma toimi ainakin mun korvaan.

Helmet kertoi että kompissa on Pekka Lehti ja Janne Haavisto. Onkos nykypumppu mistään kotoisin? Täytyiskö lähteä joskus keikalle tarkastamaan tilanne?
C.H.I.E.F Chaplinmaisen Hempeä ja Ivallisen Etuileva Folklaulaja
chief
07.04.2004 15:46:05
Mitä tarkoitat tuolla "puolitoista tahtia takakenossa"?? Ehdottoman hyvä biisi se on ja hienosti soitettu, mutta en mä ole koskaan siinä mitään ihan ihmeellistä huomannut. Bilekeikoilla on tullut tuotakin rallia soitettua tod. paljon.

Meinasin vaan että duunipaikan paskalla mankalla kuunneltuna vaikutti siltä että olisivat vetäneet aika lailla taakse. Toi oli mun huonoa huumoria. ;)

Mustat Lasit oli todella hyvä (Mustien lasien viimeiseksi jäänyt LIVE-levy on loistava), mutta E-Sauna on vielä kaukana edellä.
Tsekkaa tuliterä E-Saunan Live-DVD jos et usko.

Täytyypä tarkastaa. Kiitti vinkistä

Keikoilla Saunaa ei taideta vähään aikaan nähdä. Ainakin J:n lehtilausunnot antoivat ymmärtää että telakalle mennään. Harmi sinänsä, vaikka onhan se ymmärrettävää kun heilläkin on jo 10v takana samalla ryhmällä.

Harmin paikka. Noh, kyllä kai Jii on lomansa (?) ansainnutkin.
C.H.I.E.F Chaplinmaisen Hempeä ja Ivallisen Etuileva Folklaulaja
absqua
07.04.2004 16:07:29
Meinasin vaan että duunipaikan paskalla mankalla kuunneltuna vaikutti siltä että olisivat vetäneet aika lailla taakse. Toi oli mun huonoa huumoria. ;)

Ja mun tosikkouttani mitä huumoriin tulee. ;-)
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Karlsson
07.04.2004 17:08:20
Mää en ees muista, että minkälainen tuo biisi on, mutta sanon sen minkä aikaisemminkin: Mitja on ihana.
Mulla on tänään krapula!
Basismi
08.04.2004 09:25:09
Joo, siinä piisissä pitää malttaa mielensä ja olla kiilailemati. Mutta ihan totaalisen liian pitkä se on, coverkeikoilla tulee painajaismainen tunne kun ei kipale tunnu loppuvan ikinä.
It's hard to be humble when you're so fucking big!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)