Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Logic 9.1.5 ja sidechain voisiko joku selittää nämä jutut ?
1
JPQ
20.10.2011 10:28:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Logic 9.1.5 ja sidechain voisiko joku selittää nämä jutut ? erityistä tarvetta nyt ei ole mutta haluan tietää jos tuon mandollisuuksista joskus insipiroituisi.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Henri Henri Olavi
20.10.2011 15:33:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Manuaalista saa jotain neuvoja.
 
Lissä löytyy vaikkapa: http://www.youtube.com/watch?v=7aZVV9-fxgI
 
Ja paljon lisää videoita löytyy JewTubesta.
 
Itse olen oppinut paljon vain raa'asti kokeilemalla ja noita tutorial-videoita katsomalla. Vaikka se voi aluksi tuntua tosi monimutkaiselta(mulla tuntu), niin kun siitä pääsee jyvälle - meikäläisen tapauksessa n. sadan yrittyksen jälkeen - niin huomaa kuinka yksinkertaista se on. Ja koko ajan vaikeampaa. Niinkuin kaikki ääneen liittyvä.
 
Onnea!
 
Edes tätä yhtä ei ole olemassa.
JPQ
20.10.2011 18:33:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tekstin lukeminen vaan hel
 
ps. manuaalia täytyy katsoa mutta mitens se löytyypi sieltä ?
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Naq
23.10.2011 19:58:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: manuaalia täytyy katsoa mutta mitens se löytyypi sieltä ?
 
Olisko sisällysluettelo hyvä paikka alottaa? Kun olet löytänyt oikean kohdan, joudut ikävä kyllä ihan itse vielä lukea ja sisäistää asiat.. =)
 
Nojoo, sarkasmi sikseen: http://documentation.apple.com/search/#q=side%20chain
 
JPQ
23.10.2011 21:33:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

yritetty kyllä ja täytyy noita linkkisi avulla löytyviä asioita lukea. tosin jotenkin en tiedä varmaksi kylläkään mutta ei taida olla ihan pakollisimpia juttuja nämä omassa tylissäni.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «