Aihe: Paskimmat TV-mainokset vol.2
1 2 3 4 515 16 17 18 1942 43 44 45 46
harrygeorge
14.07.2011 09:35:27
Väinämö: Tuohan on ihan älyttömän hyvä mainos. "Mutta minä katson ohjelmat silloin kun itse haluan" ai että kun on tyly ilme siinä kohassa...

Elisa-viihde (tai mitä siinä mainostettiinkaan) -mainoksessa huvitti se, että oltiin niin äijää tallennuksiensa kanssa ja silti joudutaan jakamaan sauna muiden kanssa sen sijaan että menisi omaan saunaansa koska huvittaa...
Jormaz
21.08.2011 18:33:13
Nyt alkaa jo pikkasen nyppimään nämä kanavien omat mainokset. Esim. Nelonen on varmaan pari kuukautta näyttänyt joka vitun ikisellä mainoskatkolla Talent-mainoksen jossa liuhulettinen kynäniska vinguttaa kitaraa kalliolla. On tainnut olla niin kallis mainos että pakko ottaa kaikki "ilo" irti. Vielä kun muistellaan minkälainen kasa kapisen kulkukoiran tartuntavaarallista ripulipaskaa koko Talent on ja tulee aina ja ikuisesti olemaan niin parempi mainostaakin, edes sen yhden katsojan toivossa.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Funkånaut
21.08.2011 18:38:33

Jormaz: Nyt alkaa jo pikkasen nyppimään nämä kanavien omat mainokset. Esim. Nelonen on varmaan pari kuukautta näyttänyt joka vitun ikisellä mainoskatkolla Talent-mainoksen jossa liuhulettinen kynäniska vinguttaa kitaraa kalliolla. On tainnut olla niin kallis mainos että pakko ottaa kaikki "ilo" irti. Vielä kun muistellaan minkälainen kasa kapisen kulkukoiran tartuntavaarallista ripulipaskaa koko Talent on ja tulee aina ja ikuisesti olemaan niin parempi mainostaakin, edes sen yhden katsojan toivossa.

Muistaakseni tohonki haettiin esiintyjää M.netistä, jos muistan oikein. Ainaki mainos vastaa täysin sitä, mitä ilmoituksessa kuvattiin. Kukahan se sitten on, oisko Jucciz?
Kaikilla on omat vahvuutensa. Sattuu vain olemaan niin, että minussa nämä kaikki vahvuudet yhdistyvät. - Paavo Väyrynen
Tawsky
21.08.2011 18:49:17
Jormaz: Nyt alkaa jo pikkasen nyppimään nämä kanavien omat mainokset. Esim. Nelonen on varmaan pari kuukautta näyttänyt joka vitun ikisellä mainoskatkolla Talent-mainoksen jossa liuhulettinen kynäniska vinguttaa kitaraa kalliolla. On tainnut olla niin kallis mainos että pakko ottaa kaikki "ilo" irti. Vielä kun muistellaan minkälainen kasa kapisen kulkukoiran tartuntavaarallista ripulipaskaa koko Talent on ja tulee aina ja ikuisesti olemaan niin parempi mainostaakin, edes sen yhden katsojan toivossa.

Just ajattelin tänään kanssa tulla tänne kirjottamaan asiasta. Kaikki loputkin mainokset kyllä vituttaa musiikkeineen. Ainakin se, missä naiset laulaa siitä kun on kuiva iho ja vain DOVE voi sen kosteuttaa. Ja sitten se joku "Passion for fashion"-kappale jossain mainoksessa. Prklöm.
haunted
22.08.2011 07:47:33
Ei varsinaisesti kaupallinen mainos, mutta se "kiinteistövälittäjä-kaisa" on pahapaha. Maailman ärsyttävin naama, vähiten uskottava ja eniten tökerö badass-businessakka.
Mulla tulee paskat suusta jokakerta ennen ku kanava vaihtuu.
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse
Funkånaut
22.08.2011 16:40:32

haunted: Mulla tulee paskat suusta jokakerta ennen ku kanava vaihtuu.

Oisko aika lopettaa paskan syönti tahi käydä lääkärissä? :)
Kaikilla on omat vahvuutensa. Sattuu vain olemaan niin, että minussa nämä kaikki vahvuudet yhdistyvät. - Paavo Väyrynen
rockjihad
22.08.2011 17:24:35
haunted: Ei varsinaisesti kaupallinen mainos, mutta se "kiinteistövälittäjä-kaisa" on pahapaha. Maailman ärsyttävin naama, vähiten uskottava ja eniten tökerö badass-businessakka.
Mulla tulee paskat suusta jokakerta ennen ku kanava vaihtuu.

Joo Kaisa on aika lehmänolonen ämmä ton mainoksen perusteella...'Tein just kaupat, miljoonakaupat'...Et sä siitä saa, kun pienen osingon, perkele.
Mullakin tulee paskaa suusta, mutta vain kuvannollisesti, kun alan puhumaan.
AngusYoung
22.08.2011 18:31:36
Onko Saunalahden laama-mainoksien idea olla hauskoja vai yli vedetyn paskoja? Epäonnistuu molemmissa.
Vituttaa ettei minulla ole Saunalahden liittymää, koska silloin voisin vaihtaa liittymää johonkin toiseen ihan vain niiden mainoksien takia.
Funkånaut
22.08.2011 19:01:26

AngusYoung: Onko Saunalahden laama-mainoksien idea olla hauskoja vai yli vedetyn paskoja? Epäonnistuu molemmissa.

Munsta ne oli ekal kerral hauskoja, ku mietti et mitä helvettiä. Ny niit on tosin nähnyt liikaa, ni ei oo enää nii hauskaa.
DJKaaos
22.08.2011 19:45:57
Funkonaut: Munsta ne oli ekal kerral hauskoja, ku mietti et mitä helvettiä. Ny niit on tosin nähnyt liikaa, ni ei oo enää nii hauskaa.

Näin on. Alussa hauska, mutta liian pitkälle viety. Nyt on olevinaan joku kauhuleffa "Lamaaja".
Minä olen minä.
Ginga
23.08.2011 00:10:55 (muokattu 23.08.2011 00:13:22)
Ondine: K-Market on tehnyt mainoksen Nuorisolle, johon tuollainen vetoaa.

Se mainoksen kauppias vaikuttaa koko ajan vittuilevan..

Ja heei.. se Kaisa on kunno milffi ;)
Unfortunately, rather like prog rock, James' lap is going to last 48 minutes and make no sense to anyone. -Hammond
haunted
23.08.2011 11:29:34
Ginga: Se mainoksen kauppias vaikuttaa koko ajan vittuilevan..

Ja heei.. se Kaisa on kunno milffi ;)

http://n4.sestatic.fi/sites/nelonen … valittaja_kaisa_15_1024_640_360.jpg

Niin on.
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse
ruusteri
23.08.2011 12:20:52
"Muuta sinäkin kultasi rahaksi!"
"Damn good coffee, and hot!"
bedlam
23.08.2011 12:57:17 (muokattu 23.08.2011 12:58:54)

AngusYoung: Onko Saunalahden laama-mainoksien idea olla hauskoja vai yli vedetyn paskoja? Epäonnistuu molemmissa.

Viime vuosien parhaita ja hauskimpia kotimaisia isoja mainoskampanjoita ehdottomasti. Vähän liikaa toistettu, mutta sehän nyt on aina mainoksissa.
Skebameizi
07.09.2011 21:25:43

"MUOTITIIIEEETOIIIINENNNN"

Argh! Niin ärsyttävä.
Rocco_Longfella
07.09.2011 23:15:19
DJKaaos: Nyt ei näköjään ole enää ne homot kertomassa projekteistaan vaan joku punatukkanen muija näytti olevan.

Myytinmurtajat?
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
päänahka
19.10.2011 23:25:40
Tresor. Miksi se äijä lausuu ensimmäisen r:n englantilaisittain ja toisen suomalaisittain? Vieläpä kahteen kertaan.
rockjihad
20.10.2011 01:36:27
Se maikkarin/canalin ''taival kohti kotikisoja 2012 alkaa tästä''-mainos...Sitten vielä se joku piimä tai maitomainos, missä ne kakarat ja mummot nostelee painavia esineitä ihan tosta vaan, kun ne vetää sitä tavaraa ja se vahvistaa luustoa.
M4ss3 m/
17.11.2011 18:18:02 (muokattu 17.11.2011 18:18:25)
Spotifyssä ärsyttää sellanen paska mainos, kun joku pikkutyttö ulisee jostain pikku kakkosesta ja sitten tulee sellanen vammanen kitarariffi. Toivottavasti saisi nyt sen Premiumin toimimaan niin ei tarvitsisi tuollaista kuunnella.

Edit: Sama vitun mainos vielä kaksi kertaa peräkkäin!! Pistää vihaksi.
Massecoream: http://maihinnousu.net/s/13188
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)