mafiakingkong 17.10.2011 21:08:25 | |
---|
Dipsetcityboy: Mut eikös asukkaat äänestäny Salarin menemään, ei katsojat? Kyl mä ymmärrän et asukkaana ei paljoa välittäisi draaman määrästä, vaan siitä ettei tarvitsisi katella ja kuunnella tuollaista vitun ärsyttävää pulluraa. Samaa mieltä. En mä ois jaksanut ainakaan kauaa senkaa samassa talossa olla. Toisaaltaan, en kyl kenenkään noiden kanssa. BTW katsojat ois joka tapaukses äänestänyt sen vittuun sieltä ja ihmisiä ne on asukkaatkin.. |
rainmaker 18.10.2011 12:53:59 | |
---|
Jormaz: Kuvakooste: http://wickedclown.net/bigbrother/ Loppu niitten kuvien kattelu: 17.10.2011 Wicked Clown on sulkenut Big Brother -sivustonsa Endemol International B.V.:n käskystä. Endemol uhkasi haastaa sivuston ylläpidon oikeuteen, jos sivustoa ei suljeta. Olen hyvin pahoillani, ja kiitos kaikille teille, jotka seurasivat sivuston päivityksiä. Raskain mielin jätän BB-elämän lopullisesti taakseni. Those who can't do, teach; those who can't teach, teach gym. |
Kimmo72 18.10.2011 22:16:19 | |
---|
Toi testopoke onki ihan idiootti. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
CountX 18.10.2011 22:18:28 | |
---|
Dream_eater: Toi testopoke onki ihan idiootti. Yllätys, yllätys. "You have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated, but they're all secretly hankering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor, men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
Alpha 18.10.2011 22:20:11 | |
---|
Dream_eater: Toi testopoke onki ihan idiootti. Aika uhkaavan olonen kaveri on. Ansku "pikkasen" säikähti. |
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
nappero 18.10.2011 23:05:38 (muokattu 18.10.2011 23:15:40) | |
---|
Dream_eater: Tieshää sen jo hauiksen koosta. No ei helevetti... Toisaalta ihan viihdyttävää, että kaveri kilahtelee tällä tavalla parin päivän jälkeen. Mikaelille myös pojot. |
Alpha 19.10.2011 20:53:19 (muokattu 19.10.2011 21:15:44) | |
---|
|
Kimmo72 19.10.2011 23:01:25 | |
---|
Hullu poke vaan valittaa ja valittaa ku pikkulapset joka asiasta. Ei olis tyypin pää kestäny Helvetissä. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
-Kevin Moore |
Stradlin 23.10.2011 04:42:50 | |
---|
"Mä oon aina halunnu näyttää ruotsalaiselta" "Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori |
novo 23.10.2011 05:04:17 | |
---|
Stradlin: "Mä oon aina halunnu näyttää ruotsalaiselta" :DDD tää oli kyl. Odotin paskamyrskyä täällä, varsinkin kun sen spurgukommentointi oli aika "tahdon vetää sua pleksiin, Ben" -materiaalia. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
DJKaaos 23.10.2011 11:30:55 | |
---|
Toivottavasti Terhi lähtee tänään luovuttaneena tai häädettynä. Vastenmielisin ämmä, joka nyt heti tulee mieleen. Luotaantyöntävä ulkonäkö ja siihen kun yhdistää ton käyttäytymisen, niin mitä helvettiä? Hyiss. Ja on noi Benin kommentit ja haaveet kans yhtä juhlaa. Nyt on varmaan kaikki kivasti, kun kuuli näyttävänsä ruotsalaiselta. Ihan nätti muija toi norjalainen. Vähän eri tasoa kuin nuo meidän suomalaiset: yli-ikäinen pissis, puhevikaisia sössöttäjiä ja joka toisella harittaa silmät ties minne. Saatiin taloon skandinaavista laatua ja norjalaiset sai vastaavasti jostain Petri Nygårdin lavalta repäistyn ja venäläiseltä huoralta näyttävän stripparin, joka jakaa lettua heti ekana yönä - no tuskinpa valittavat kuitenkaan. Minä olen minä. |
rockjihad 23.10.2011 12:59:39 | |
---|
DJKaaos: Saatiin taloon skandinaavista laatua ja norjalaiset sai vastaavasti jostain Petri Nygårdin lavalta repäistyn ja venäläiseltä huoralta näyttävän stripparin, joka jakaa lettua heti ekana yönä - no tuskinpa valittavat kuitenkaan. Eikös se juuri tullut ilmi, että Janica oli sinänsä antanut pesää, mutta ei sitten kuitenkaan ollut antanut tai jotain muuta yhtä hämmentävää? |
Alpha 23.10.2011 13:11:21 | |
---|
rockjihad: Eikös se juuri tullut ilmi, että Janica oli sinänsä antanut pesää, mutta ei sitten kuitenkaan ollut antanut tai jotain muuta yhtä hämmentävää? Viime yönä sitten mentiinkin jo kunnolla. Roberto on miiieeessss... Ja kylläpä pisti Terhin käytös vituttamaan. Nainen viettää 25-vuotisia, mutta loppuillasta kitiseee ja lässyttää, niinku 5-vuotias. Ensin yritti Annika ystävällisesti maanitella ja puhua Terhiä nukkumaan, mutta Terhin haratessa vastaan ja alkaen selittää jotain sekavaa, tuli Mikael paikalle ja latasi varmaan kahden kuukauden patoumat suoraan päin Terpan näköä. Känninen Terhi ei tajunnut... |
novo 23.10.2011 13:25:39 | |
---|
Terhi on kyl saakutin rasittava, synttärit sitä ja synttärit tätä. Onneks se sai sinihomejuustokeittoa sentään. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
CountX 23.10.2011 21:08:09 | |
---|
Ihan sama lähteekö Terhi vai Eki. Toinen mölyää ja toinen itkee koko ajan. Suvi ei aiheuta miussa oikeastaan minkäänlaisia tunteita, se on vaan semmonen ihan kiva milf. "You have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated, but they're all secretly hankering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor, men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
lapio 23.10.2011 21:52:45 (muokattu 23.10.2011 21:52:59) | |
---|
Tosi roisi norjan bebe. |
Kimmo72 23.10.2011 21:55:03 | |
---|
Byyyyyyhyyyyy Terhi :D Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
-Kevin Moore |
jra 23.10.2011 22:10:28 | |
---|
Suvi, kaikkien tk-lääkäreiden ystävä, Terhille ei taida yleislääkäri riittää. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Alpha 23.10.2011 22:12:15 | |
---|
Heja Terhi. |