Jack_J 06.04.2004 13:16:41 | |
---|
käsissäni ois tuollanen laney tf 200 ja ongelmana on että särökanavilla taustalla on kauhea humina ja pauke. koko ajan ei tätäkään ääntä kyllä kuulu ja joskus vahvari toimii oikein hyvin mutta vähän ajan päästä humina taas alkaa. puhdas kanava toimii oikein hyvin ja särölläkin humina lakkaa kun plugin vetäisee irti. Ei, vika ei ole johdossa. mikäköhän ois vikana. |
Vanalkar 06.04.2004 13:38:07 | |
---|
Nuo TF:t on oikeita murhepesiä, huomattu on. Omani (TF300) hurisee, särisee ja kadottaa äänet minkä ehtii. Ei edes nyrkki auta. Täytyy hommata parempi vahvistin. On Pimeyden Paroni pahuuden herra
Taistelukenttänä ympäröi horna |
Ben_D 06.04.2004 13:46:30 (muokattu 08.04.2004 21:55:11) | |
---|
käsissäni ois tuollanen laney tf 200 ja ongelmana on että särökanavilla taustalla on kauhea humina ja pauke. koko ajan ei tätäkään ääntä kyllä kuulu ja joskus vahvari toimii oikein hyvin mutta vähän ajan päästä humina taas alkaa. puhdas kanava toimii oikein hyvin ja särölläkin humina lakkaa kun plugin vetäisee irti. Ei, vika ei ole johdossa. mikäköhän ois vikana. Paukkeesta en tiedä, mutta itsellä Peaveyn etuasteen huminaan auttaa (todennäköisesti) Rocktronin Super Hush C kohinanpoistaja ja pedaaleista aiheutuvaan huminaan Boss NS-2. |
Mase 06.04.2004 13:48:18 | |
---|
Eikös tuossa ole putkietuaste? Jos on, niin kannattaisko koittaa vaihtaa putki? Tue köyhää ja osta auto: http://members.surfeu.fi/mikko.vuori/ |
battery 06.04.2004 14:02:59 | |
---|
Nuo TF:t on oikeita murhepesiä, huomattu on. Omani (TF300) hurisee, särisee ja kadottaa äänet minkä ehtii. Ei edes nyrkki auta. Täytyy hommata parempi vahvistin. saman olen huomannut ja onneks en ole ostanu koskaan itelle tommosta ja pysyn kyllä visusti kaukana noista tffäläisistä kaljaa kehiin ja äkkii, muuten tulee hätä |
Mun TF-300 teki ihan samoja juttuja. Kävi monissa huolloissa ja elementit yms. vaihdettin ... Ei auttanut. On noi TF-sarjalaiset aika pommeja... Onneksi pääsin eroon |
Heavymies 08.04.2004 21:10:19 | |
---|
Ei mulla vaan oo koskaan tollasia ongelmia esiintynyt... vielä... Rock 'N' Rollllllllllllllllll |