Aihe: The Beatles
1 2 3 4 567 68 69 70 71199 200 201 202 203
Flash
17.10.2011 13:00:38 (muokattu 17.10.2011 13:00:56)

MV: Noh, ei kai sen väliä. Tuollakin näköjään tuolit kentällä, suht laimeaa meininkiä.

Ne penkit eivät meininkiä laimenna, vaan katsojat, jotka niillä istuvat. :P Se on kyllä persiistä, jos pakotetaan istumaan. Niinkin on joskus käynyt.

Suomessa tuo homma vaan ei oikein toimi, kun porukka istuu aina, kun on penkkiä tarjolla. Onhan Jenkeissäkin suurimmalla osalla keikoista penkit kentällä, mutta ei siellä kukaan istu keikan aikana. Eikä istu välttämättä katsomoissakaan.

Minä en ainakana aio istua Maccan keikalla. Jos se jotain takana olevaa häiritsee, niin voivoi. Miten kukaan voi ylipäänsä istua vaikka jonkun Drive My Carin aikana?
Live Music Is Better!
velipesonen
17.10.2011 13:15:57

danny: Itse pääsen lippuostoksille vasta ensi kuussa rahatilanteen takia. Jos niitä nyt on enää silloin jäljellä.

Aika liukkaasti tuntuivat aamutuimaan katoavan.
"Only rock and roll was real, everything else was unreal" - John Lennon
Dull Finn
17.10.2011 13:58:49

Whon keikalla ei istunut kukaan! Istuminen ei sinänsä suomalainen ilmiö, sillä vierasmaalaiset ihmettelivät tuoreeltaan who.comissa suomalaisten koko keikan jatkunutta "standing ovation"ia. Onneksi olin eturivissä, jotkut seuraavassa rivissä olleet valittivat samaisella saitilla kuinka eivät olleet saaneet kunnon valokuvia kun tuhmat pitkät ihmiset heiluivat edessä koko keikan ajan. Huh, huh...
Flash
17.10.2011 14:07:22

Dull Finn: Whon keikalla ei istunut kukaan!

Se oli positiivinen poikkeus. Tosin kyllä silloinkin katsomossa porukka suurimmaksi osaksi istui.

Istuminen ei sinänsä suomalainen ilmiö, sillä vierasmaalaiset ihmettelivät tuoreeltaan who.comissa suomalaisten koko keikan jatkunutta "standing ovation"ia. Onneksi olin eturivissä, jotkut seuraavassa rivissä olleet valittivat samaisella saitilla kuinka eivät olleet saaneet kunnon valokuvia kun tuhmat pitkät ihmiset heiluivat edessä koko keikan ajan. Huh, huh...

No huhhuh... Joo, Saksalaiset, Ruotsalaiset ja muutamat muut taitavat myös tuon istumisen jalon taidon, jos niikseen tulee. Etelä-Euroopassa, UK:ssa ja Jenkeissä on oman kokemuksen perusteella vähän parempi meininki.

Toki on sitten keikkoja, joille istuminen sopii vallan hyvin, kuten nyt vaikkapa Leonard Cohenin keikka. Siellä oli kyllä muuten valtavan hyvä meininki.
Live Music Is Better!
velipesonen
17.10.2011 14:30:45

Mitäs mieltä yleensä ollaan Areenan soveltuvuudesta musiikkikäyttöön? Ainakin akustiikka on minusta ns. syvältä. Whon ja Watersin olen käynyt kuuntelemassa ja aika tukkoinen oli soundi molemmilla.
"Only rock and roll was real, everything else was unreal" - John Lennon
Flash
17.10.2011 15:07:49

velipesonen: Mitäs mieltä yleensä ollaan Areenan soveltuvuudesta musiikkikäyttöön? Ainakin akustiikka on minusta ns. syvältä. Whon ja Watersin olen käynyt kuuntelemassa ja aika tukkoinen oli soundi molemmilla.

On siellä ollut hyväsaundisia keikkojakin (mm. se Cohen nyt esimerkiksi). Eihän se kyllä yleensäottaen mikään maailman paras tila ole akustisesti.
Live Music Is Better!
Jokapaikanapina
18.10.2011 14:28:14
Oon nähny Musen ja Leonard Cohenin Areenassa. Yllätyin, sillä molemmilla kerroilla saundit olivat hyvät (Cohenissa parhaat mitä olen kuullut), vaikka tuo paikka on akustiikkansa takia usein parjattu.
groovieee
19.10.2011 23:26:39
No jo on - sallikaa minun nauraa! Fabut kusee hunajaa vanhasta tiinipop-bäntistä! Tyypeissä ei ollut aikoinaankaan mitään stondista tai housuja kostuttavaa edes fyysisesti kuin myöskään musiikillisesti, saati sitten tulevassa "Maccan" keikassa - eläkeläinen lämmittää mennyttä elämäänsä haaleaksi. Aika tosiaan "kultaa" menneen - paskakin on paremman näköistä vanhempana kuivuttuaan! Sama pätee kivettyneeseen Stoneen - alkuaikojen "cover"-biisien huono esittäjä olisi tuskin mitään ilman Jaggerin härskiä markkinointia Brianin kuolemasta - ja avot, "pahan" yhtyeen (lue: yhtiö) maine siivitti menestykseen, joka ei vaan edes eläkepäivillä tunnu laantuvan kiitos kaupallisesti hyväksikäytettävän muka musiikista välittävän aivokuolleen yleisön.

Eläkeläiset rulaa! Ja muut kärsii!
Dull Finn
20.10.2011 07:47:27

^Olipahan sellainen paukku että pitää oikein tuulettaa
StJerky
20.10.2011 08:58:22
groovieee: No jo on - sallikaa minun nauraa! Fabut kusee hunajaa vanhasta tiinipop-bäntistä! Tyypeissä ei ollut aikoinaankaan mitään stondista tai housuja kostuttavaa edes fyysisesti kuin myöskään musiikillisesti, saati sitten tulevassa "Maccan" keikassa - eläkeläinen lämmittää mennyttä elämäänsä haaleaksi. Aika tosiaan "kultaa" menneen - paskakin on paremman näköistä vanhempana kuivuttuaan! Sama pätee kivettyneeseen Stoneen - alkuaikojen "cover"-biisien huono esittäjä olisi tuskin mitään ilman Jaggerin härskiä markkinointia Brianin kuolemasta - ja avot, "pahan" yhtyeen (lue: yhtiö) maine siivitti menestykseen, joka ei vaan edes eläkepäivillä tunnu laantuvan kiitos kaupallisesti hyväksikäytettävän muka musiikista välittävän aivokuolleen yleisön.

"Well a young man, He ain't got nothin' in the world these days"?
Kailis
20.10.2011 10:12:58

groovieee: No jo on - sallikaa minun nauraa! Fabut kusee hunajaa vanhasta tiinipop-bäntistä! Tyypeissä ei ollut aikoinaankaan mitään stondista tai housuja kostuttavaa edes fyysisesti kuin myöskään musiikillisesti, saati sitten tulevassa "Maccan" keikassa - eläkeläinen lämmittää mennyttä elämäänsä haaleaksi. Aika tosiaan "kultaa" menneen - paskakin on paremman näköistä vanhempana kuivuttuaan! Sama pätee kivettyneeseen Stoneen - alkuaikojen "cover"-biisien huono esittäjä olisi tuskin mitään ilman Jaggerin härskiä markkinointia Brianin kuolemasta - ja avot, "pahan" yhtyeen (lue: yhtiö) maine siivitti menestykseen, joka ei vaan edes eläkepäivillä tunnu laantuvan kiitos kaupallisesti hyväksikäytettävän muka musiikista välittävän aivokuolleen yleisön.

Eilen rekisteröitynyt ja heti tulee kylmää faktaa. Poika, sinä olet tähti!
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
p3na
20.10.2011 12:02:02
Kyllä Beatles höllii mieltä näinä viileinä syyspäivinä. Ei muuta. Kahvia.
Funkånaut
20.10.2011 17:20:15 (muokattu 20.10.2011 17:20:38)

groovieee: No jo on - sallikaa minun nauraa! ...

Ja arvatenkin Marc Bolan olisi TÄYSIN ERI MAATA, mikäli olisi vielä hengissä?

E: Koska hänhän oli kaikki, mitä musiikista tarvitsee tietää. Eiks niin?
Vaan siinä vaiheessa kun Beethovenin 9. analysoitiin raiskauksena olin jo että slutwalking bass. - Epämuusikko
groovieee
20.10.2011 20:26:28
Kailis: Eilen rekisteröitynyt ja heti tulee kylmää faktaa. Poika, sinä olet tähti!

Mitä, mitä...olisi sit niin vissiin rekisteröityä jotain kakskyt vuotta sitten, jotta voisi kutsua itseään UROOKSI! Kailis, sä oot tsoukki! Ja tämä on FAKTA!
groovieee
20.10.2011 20:31:58
Funkonaut: Ja arvatenkin Marc Bolan olisi TÄYSIN ERI MAATA, mikäli olisi vielä hengissä?

E: Koska hänhän oli kaikki, mitä musiikista tarvitsee tietää. Eiks niin?

Funkonaut - murtaudu irti eläkeläisten ajatusmaailmasta - maailmassa on niin paljon muutakin - uutta musiikkiakin!
JIRPPI
20.10.2011 20:38:32
Mitäm nyt taas?
Karipiirto
20.10.2011 20:51:36

groovieee: Mitä, mitä...olisi sit niin vissiin rekisteröityä jotain kakskyt vuotta sitten, jotta voisi kutsua itseään UROOKSI! Kailis, sä oot tsoukki! Ja tämä on FAKTA!

Hieno aloitus. Ensin rekisteröidytään ja sitten aloitetaan rähinä beatles-ketjussa ihan vain koska "no vittu". Ketäs täällä olikaan niitä piinkovia multinickaajia? :D
"My name is Beethoven motherf***er, maybe you've heard of me!!"
Andy Six
20.10.2011 21:00:36
Älkääs ny poijjaat antako saman vanhan provosoijan taas saada yleisöä.....Huomiotta jääköön.....
BigPapa
20.10.2011 21:05:02 (muokattu 20.10.2011 21:14:37)

groovieee: Funkonaut - murtaudu irti eläkeläisten ajatusmaailmasta - maailmassa on niin paljon muutakin - uutta musiikkiakin!

On uutta musiikkia, ja tämäkin on ihan mielenkiintoista The Beatlesin ohella.

John Zorn:

http://www.youtube.com/watch?v=T3aY4Pt7y9g

http://www.youtube.com/watch?v=dO4oAL_ALnQ

Marc Ribot:

http://www.youtube.com/watch?v=lFhPaWvp-y0
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)