Aihe: Digitech Genesis 1 vai V-amp2
1
joonasvalve
02.04.2004 03:48:47 (muokattu 02.04.2004 12:51:59)
Niin kumpaa noista kannatatte? halpa mallinnusvärkki pitäs saada. x v-amp on kolmas vaihtoehto, mutta tällä hetkellä jompikumpi noista kahdesta.

Tavoitehan olisi löytää tukevaa rokkisoundia (joka lienee noilla mahdottomuus) tai ainakin päästä mahd lähelle.

muitakin saa ehdotella :D

toi genesis maksaa nimittäin thomannilla 105 euroa...
kyllä kiinnostais sen puolesta.

hintaluokka max 160e
superfly
02.04.2004 10:55:15
V-Amp 2 on soundiensa puolesta aika jees kyllä. Luotettavuus onkin sitten eri juttu. Mulla se tilttaa joka kerta kun sen sammuttaa. Eli joudun joka kerta ennen käyttöä nollaamaan sen presetit takaisin tehdasasetuksiin. Takuukin on ummessa....
Harppu on alaston piano
Humu
02.04.2004 11:29:25
V-Amp 2 on soundiensa puolesta aika jees kyllä. Luotettavuus onkin sitten eri juttu. Mulla se tilttaa joka kerta kun sen sammuttaa. Eli joudun joka kerta ennen käyttöä nollaamaan sen presetit takaisin tehdasasetuksiin. Takuukin on ummessa....

Muuten! Miten moinen presenttien nollaus tapahtuu?! Mulla on tollanen, mutt ei oo siihen manuaalia...
superfly
02.04.2004 11:38:52
Muuten! Miten moinen presenttien nollaus tapahtuu?! Mulla on tollanen, mutt ei oo siihen manuaalia...

Manuaalit löytyy sieltä Behringerin sivuilta jopa ihan suomenkielelläkin.
Harppu on alaston piano
tioni
02.04.2004 11:44:31

Oiskohan ollut että kun pitää D ja E näppylän alaspainettuna pistettäessä se vekotin päälle. Näyttöön tulee CL , jonka jälkeen painetaan vielä sekä 'bank up' että 'bank down'-namiskoita...

Saatan muistaa väärinkin, mutta korjatkoon joku viisaampi miun höpinäni... :)
if it's too loud, turn it down...
superfly
02.04.2004 11:58:11
Oiskohan ollut että kun pitää D ja E näppylän alaspainettuna pistettäessä se vekotin päälle. Näyttöön tulee CL , jonka jälkeen painetaan vielä sekä 'bank up' että 'bank down'-namiskoita...

Saatan muistaa väärinkin, mutta korjatkoon joku viisaampi miun höpinäni... :)

Kuulostaa oikealta kyllä.
Harppu on alaston piano
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)