sandelius 01.09.2011 08:32:06 | |
---|
Toi halpis Fireman kiinnostaa ihan hullusti. On niin härskinnäköinen keppi, että kyllä tuota pitäisi joskus saada kokeiltua. 1000e kiinalainen kitara kuullostaa vaan vähän hölmöltä :P |
jniska 01.09.2011 15:58:33 | |
---|
sandelius: Toi halpis Fireman kiinnostaa ihan hullusti. On niin härskinnäköinen keppi, että kyllä tuota pitäisi joskus saada kokeiltua. 1000e kiinalainen kitara kuullostaa vaan vähän hölmöltä :P Mikäs siinä on hölmöä? Pitäisikö maksaa 2000€ ? Noita on levytukun mukaan tulossa 2 kpl suomeen loka-marraskuun vaihteessa tai vähän myöhemmin. Kai sitä saa kunnon kitarakamat omistaa sentään !! |
Jucciz 01.09.2011 22:51:04 | |
---|
jniska: Billy Sheehan, ei Sheenan Seison korjattuna: mullekin on jostain syystä aina lukihäiriöitynyt "Sheenan", mut yritän opetella pois virheellisestä tiedosta, jos se enää tällä iällä mitenkään onnistuu. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
sandelius 02.09.2011 08:01:34 (muokattu 02.09.2011 08:02:50) | |
---|
jniska: Mikäs siinä on hölmöä? Pitäisikö maksaa 2000€ ? Noita on levytukun mukaan tulossa 2 kpl suomeen loka-marraskuun vaihteessa tai vähän myöhemmin. Se vaan, että Ibanez puskee Japanista laadukasta keppiä tuohon hintaan ulos. En väitä, että toi Kiinan Fireman huono olisi. |
jniska 02.09.2011 08:47:22 | |
---|
sandelius: Se vaan, että Ibanez puskee Japanista laadukasta keppiä tuohon hintaan ulos. En väitä, että toi Kiinan Fireman huono olisi. Ei saa noita signatureja mitään tonnilla, ei tosiaankaan. Japanian Fireman 1 versio on noin 7,5 k€, jos sattuu löytämään. Mä tiedän parin kuukauden päästä onko hyvä vai ei ;-) Kai sitä saa kunnon kitarakamat omistaa sentään !! |
JeKo 02.09.2011 15:16:41 | |
---|
jniska: Ei saa noita signatureja mitään tonnilla, ei tosiaankaan. Japanian Fireman 1 versio on noin 7,5 k€, jos sattuu löytämään. Mä tiedän parin kuukauden päästä onko hyvä vai ei ;-) Tallamikki on ainakin oikein hyvä! Laitoin omaan kitaraan samanlaisen ja on kyllä paras yksikelainen humppari, jota oon kokeillut tuollaiseen hevirokkimeininkiin. "The left hand steers and the right hand is the gas - If you can't steer, you shouldn't press the gas" -Paul Gilbert
Instrumentaalikitarointia |
vvaltsu 16.10.2011 21:32:37 | |
---|
I remember singing To Be With You in a Karaoke Revolution game, on Playstation. And I won. - Eric Martin |
Neponen 17.10.2011 14:59:11 | |
---|
Mä oon kyllä aina miettinyt yhtälöä Mr. Big ja Paul Gilbert. Ymmärtäishän tuon, jos kyseessä ois joku Wylden kokonen äijä, mutta.. |
Tawsky 17.10.2011 15:20:24 | |
---|
Osta sinäkin Marshall! Saat ruttua nopeammin. |
c_barnes 17.10.2011 18:08:14 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=7JtxazAsvpg&feature=related Tuommonen tuli ton Gilbert-videon relatedeista. Aika moinen fanboi taitaa Anthimos olla kun kitarakin on oikein kuuminta Gilbert-hottia! Ilmeisesti LACS? Ei oo toi Fireman-sigu, kun löytyy reunalistaa ja näköjään pulttikaula, videota tihruillen jos koittaa ottaa selkoa. Ja toi tallakin näyttäis olevan TOM. No eniveis... aika koukukkaassa asemassa tuota Gilbertin signature flangeriakin käyttää... Toivottavasti joku päivä kuulostaa enemmän itseltään:) Niin siis siinä teille "rockstara" joka käyttää jonkun signaturea :D Mut joo, oispa itse aina yhtä liekeissä kun Paul Gilbert videoissaan. Heppu on niin tohkeissaan että pelkästään siitä syystä alkoi tehdä mieli, jos ei testailla Firemania, tai tota mikkiä, niin ainakin soittaa ihan helvetisti koko loppuilta:D |
Neponen: Mä oon kyllä aina miettinyt yhtälöä Mr. Big ja Paul Gilbert. Ymmärtäishän tuon, jos kyseessä ois joku Wylden kokonen äijä, mutta.. Eiks Gilbert ole mallia pitkä ja ohut? Plus ilmeisen isot kädet näin nopeasti tutkittuna. Kailis: Wradlinilta käy yllättävän hyvin näppiksen käyttö samalla poroa nussien |
Neponen 17.10.2011 18:45:56 | |
---|
Wradlin: Eiks Gilbert ole mallia pitkä ja ohut? Plus ilmeisen isot kädet näin nopeasti tutkittuna. Mä ymmärrän mr.bigin paremmin asiayhteydessä "lihaksikas ihminen", en "kynäniska narukäsi". |
vvaltsu 17.10.2011 19:06:17 | |
---|
c_barnes: http://www.youtube.com/watch?v=7JtxazAsvpg&feature=related Tuommonen tuli ton Gilbert-videon relatedeista. Aika moinen fanboi taitaa Anthimos olla kun kitarakin on oikein kuuminta Gilbert-hottia! Ilmeisesti LACS? Ei oo toi Fireman-sigu, kun löytyy reunalistaa ja näköjään pulttikaula, videota tihruillen jos koittaa ottaa selkoa. Ja toi tallakin näyttäis olevan TOM. No eniveis... aika koukukkaassa asemassa tuota Gilbertin signature flangeriakin käyttää... Toivottavasti joku päivä kuulostaa enemmän itseltään:) Niin siis siinä teille "rockstara" joka käyttää jonkun signaturea :D Mut joo, oispa itse aina yhtä liekeissä kun Paul Gilbert videoissaan. Heppu on niin tohkeissaan että pelkästään siitä syystä alkoi tehdä mieli, jos ei testailla Firemania, tai tota mikkiä, niin ainakin soittaa ihan helvetisti koko loppuilta:D Olipahan kauheeta paskaa. Tommosta Vainsekaista tilua ja Lentsikkaflangerin ylikäyttöä. Sry. :D I remember singing To Be With You in a Karaoke Revolution game, on Playstation. And I won. - Eric Martin |
ReBeat 17.10.2011 19:21:14 | |
---|
vvaltsu: Olipahan kauheeta paskaa. Tommosta Vainsekaista tilua ja Lentsikkaflangerin ylikäyttöä. Sry. :D Turhaa musiikkia oli, niinkuin kyllä Gilbertin tuotantokin suunnilleen poikkeuksetta. |
Wradlin 17.10.2011 19:35:16 | |
---|
Neponen: Mä ymmärrän mr.bigin paremmin asiayhteydessä "lihaksikas ihminen", en "kynäniska narukäsi". Juu, kunhan vaan sanoin. Ei se nyt mikään iso kaveri toki ole, muuten kuin pituudeltaan. Mutta jos Gilbert alkais treenaamaan niin siitäkin voisi tulla iso. Kailis: Wradlinilta käy yllättävän hyvin näppiksen käyttö samalla poroa nussien |
Sakmongkol 17.10.2011 19:37:53 | |
---|
Wradlin: Ei se nyt mikään iso kaveri toki ole, muuten kuin pituudeltaan. Mistäs tiedät? Tai siis riippuu toki minkä osan pituudelta, kröhöm.. |
Wradlin 17.10.2011 19:59:46 | |
---|
Sakmongkol: Mistäs tiedät? Tai siis riippuu toki minkä osan pituudelta, kröhöm.. Etsin Googlesta. 193 senttiä tarjottiin, joten voit päätellä mitä pituutta tarkoitettiin... Heteromiehenä puhuin nimittäin ihan vain ihmisen itsensä pituudesta, jollain muulla voi toki olla erilaiset pituudet mielessä. Kailis: Wradlinilta käy yllättävän hyvin näppiksen käyttö samalla poroa nussien |
jniska 17.10.2011 21:28:22 | |
---|
ReBeat: Turhaa musiikkia oli, niinkuin kyllä Gilbertin tuotantokin suunnilleen poikkeuksetta. Jasso, mikäs on sitten vähemmän turhaa musiikkia. Minun mielestä gilbertillä on loistavaa tuotantoa poikkeuksetta. Live-esiintyminen on sitten jo aivan suuremmoista. Kai sitä saa kunnon kitarakamat omistaa sentään !! |
jniska 17.10.2011 21:29:35 | |
---|
vvaltsu: http://www.youtube.com/watch?v=TTIoGe-DYa0&NR=1 Siinä ois herran omaa demoa tuon FRM100:n saralta. Hyvin jytiseem, alkaa jo kuumottaa tuleva testisessio jäsen jniskan yksilön kanssa. :) Sitten varataan aikaa kunnolla, vaikka pari päivää ja saunat päälle. Kai sitä saa kunnon kitarakamat omistaa sentään !! |
vvaltsu 17.10.2011 21:57:13 | |
---|
jniska: Sitten varataan aikaa kunnolla, vaikka pari päivää ja saunat päälle. Siinä ois kyllä ideaa. Perhana kun ois ajokortti, ois helpompi roudailla kamoja eestaas. Porukoilla voi olla nimittäin sanansa sanottavana noihin kyytiasioihin liittyen. :D I remember singing To Be With You in a Karaoke Revolution game, on Playstation. And I won. - Eric Martin |