Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Suomen Idols 2011
1 2 3 4 561 62 63 64 65
Bonham
14.10.2011 14:16:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei tunnu ihan helppoo olevan:
 
http://www.voice.fi/index.php?mw=Ma … sarticle&tmpl=blog&cid=30971&cat=26
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
nappero
14.10.2011 17:16:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bonham: Ei tunnu ihan helppoo olevan:
 
http://www.voice.fi/index.php?mw=Ma … sarticle&tmpl=blog&cid=30971&cat=26

 
Miten tuo voi olla edes mahdollista?
 
Flash
14.10.2011 17:20:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nappero: Miten tuo voi olla edes mahdollista?
 
Kohdeyleisö ei osta enää levyjä. Ja eipä tuo markkinointipuolikaan kieltämättä ole ollut kovin hääviä.
 
Live Music Is Better!
Karipiirto
14.10.2011 17:42:30 (muokattu 14.10.2011 17:43:05)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Flash: Kohdeyleisö ei osta enää levyjä. Ja eipä tuo markkinointipuolikaan kieltämättä ole ollut kovin hääviä.
 
Martilla oli eilen vissiin keikka torikeskuksessa. Siis kaupassa. Ja koko levy on vilahtanut ehkä kerran jossain lehden sivulla. Ei ole paljon kehumista markkinoinnissa mutta toisaalta kun noita biisejä on kuullut niin eipä tuota varmaan kovin helppo ole markkinoidakaan. Jos kaverin kappaleet kuulostaa juuri siltä, mitä jo väsää Wickholmit, Kaijakoot, samisaaret, arttuwiskarit, juhatapiot ynnä jos jonkinmoiset Edelmanit, niin aika täysille markkinoille pitäis yrittää.
 
"My name is Beethoven motherf***er, maybe you've heard of me!!"
Bonham
14.10.2011 18:18:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nappero: Miten tuo voi olla edes mahdollista?
 
Mulla on semmonen olo, että levy-yhtiö ei olisi halunnut Marttia voittajaksi ja nyt se tulee näin esille... mut mistä mä tiedän. Hassua hommaa kuitenkin, että uusi kisa on jo ovella ja edellisen voittajan levyä einäy missään...
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Karipiirto
14.10.2011 22:45:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bonham: Mulla on semmonen olo, että levy-yhtiö ei olisi halunnut Marttia voittajaksi ja nyt se tulee näin esille... mut mistä mä tiedän. Hassua hommaa kuitenkin, että uusi kisa on jo ovella ja edellisen voittajan levyä einäy missään...
 
Idols kuoppaa formaattina itsensä tyystin tällä menolla. Nythän siellä vaihtuu levy-yhtiö taustalla, joten siltä osin toivoisin hiukan parempaa yrittämistä seuraavalta lafkalta ton markkinoinnin kanssa. Ja toisaalta toivoisin ihan oikeasti että jos kerran pitää se idoli taas kerran runtata ulos, niin olisi tällä kertaa jotain muuta kuin näitä ainaisia "mies, kitara ja elämänmakuinen melankolia"-tyylisiä artisteja.
 
"My name is Beethoven motherf***er, maybe you've heard of me!!"
Seba
15.10.2011 13:46:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Markkinointiin en ole itse törmännyt kertaakaan koko ukon osalta, enkä kuullut yhtään biisiä, joten ei ainakaan kummoista meteliä levystä ole pidetty.
 
Enemmän musta tässä on silti syynä että koko skabassa ei ollut mun mielestä yhtään keskivertoa parempaa laulajaa, ja jonkun piti silti voittaa, niin kai tuo oli sitten vähiten huono.
 
Aku Ankka
Rhapa
15.10.2011 13:58:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Seba: Markkinointiin en ole itse törmännyt kertaakaan koko ukon osalta, enkä kuullut yhtään biisiä, joten ei ainakaan kummoista meteliä levystä ole pidetty.
 
Enemmän musta tässä on silti syynä että koko skabassa ei ollut mun mielestä yhtään keskivertoa parempaa laulajaa, ja jonkun piti silti voittaa, niin kai tuo oli sitten vähiten huono.

 
Marttihan oli (/on varmaan vieläkin) helvetin hyvä laulaja. Ja mun mielestä tässä skabassa niitä oli enemmän kuin yleensä. Ne vain tiputettiin turhan aikaisessa vaiheessa. Mut ei tällaisesta skabasta voi odottaa mitään mies ja kitara juttua. Se ei onnistu levy-yhtiöiltä, jos se ei tule artistista itsestään. Popcornia, pinkkiä vaatetta ja purukumia näissä skaboissa pitäisi olla. Jos siis halutaan et ne pikkutytöt ostaa niitä levyjä.
 
Karipiirto
15.10.2011 15:59:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rhapa: Marttihan oli (/on varmaan vieläkin) helvetin hyvä laulaja. Ja mun mielestä tässä skabassa niitä oli enemmän kuin yleensä. Ne vain tiputettiin turhan aikaisessa vaiheessa. Mut ei tällaisesta skabasta voi odottaa mitään mies ja kitara juttua. Se ei onnistu levy-yhtiöiltä, jos se ei tule artistista itsestään. Popcornia, pinkkiä vaatetta ja purukumia näissä skaboissa pitäisi olla. Jos siis halutaan et ne pikkutytöt ostaa niitä levyjä.
 
Samaa mieltä. Kyllähän Martti laulaa osaa ja moni muukin kisassa vakuutti. Mutta tosiaan. Aika täysille markkinoille puskee nyt. Ja minä kun kerkesin silloin kilpailujen aikaan toivoa että se lähtis koittaan enempi rock/groove-ympäristössä.
 
Kuinka muuten onko noista kisaajista yksikään kauniimman sukupuolen edustaja työstämässä mitään? Vähän olovanansa hiljaista tuntuu olevan. Lassista on kuulunut jotain, samoin Jusu vissiin on työstämässä tavaraa mutta kuinkas muut?
 
"My name is Beethoven motherf***er, maybe you've heard of me!!"
Rhapa
15.10.2011 16:04:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Karipiirto: Samaa mieltä. Kyllähän Martti laulaa osaa ja moni muukin kisassa vakuutti. Mutta tosiaan. Aika täysille markkinoille puskee nyt. Ja minä kun kerkesin silloin kilpailujen aikaan toivoa että se lähtis koittaan enempi rock/groove-ympäristössä.
 
Kuinka muuten onko noista kisaajista yksikään kauniimman sukupuolen edustaja työstämässä mitään? Vähän olovanansa hiljaista tuntuu olevan. Lassista on kuulunut jotain, samoin Jusu vissiin on työstämässä tavaraa mutta kuinkas muut?

 
Eikös se joku typykkä julkaissut jonkun biisin joka soi radiossa?
 
Lennu
15.10.2011 16:12:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rhapa: Eikös se joku typykkä julkaissut jonkun biisin joka soi radiossa?
 
Juu, Stina Gris tms. En kyllä yhtään muista koko biisiä.
 
Musiikkinäytteessä tällä kertaa vakavahenkinen polkka.
T-Stag
16.10.2011 02:04:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rhapa: Marttihan oli (/on varmaan vieläkin) helvetin hyvä laulaja. Ja mun mielestä tässä skabassa niitä oli enemmän kuin yleensä. Ne vain tiputettiin turhan aikaisessa vaiheessa. Mut ei tällaisesta skabasta voi odottaa mitään mies ja kitara juttua. Se ei onnistu levy-yhtiöiltä, jos se ei tule artistista itsestään. Popcornia, pinkkiä vaatetta ja purukumia näissä skaboissa pitäisi olla. Jos siis halutaan et ne pikkutytöt ostaa niitä levyjä.
 
Sonyn preferenssit taitavat olla tässä:
 
http://vimeo.com/30441640
 
Aika insestistä muuten käyttää sanoja "fucking" ja "family" samassa lauseessa... On siellä pari muutakin kukkasta jos vain jaksaa kuunnella!
 
Wradlin
16.10.2011 16:18:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

T-Stag: Aika insestistä muuten käyttää sanoja "fucking" ja "family" samassa lauseessa...
 
Toivon että tämä oli huumoria.
 
Kailis: Wradlinilta käy yllättävän hyvin näppiksen käyttö samalla poroa nussien
T-Stag
17.10.2011 00:55:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wradlin: Toivon että tämä oli huumoria.
 
Mä olen perheellinen mies joten päättele siitä.
 
Rotuvaari
17.10.2011 01:31:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

T-Stag: Mä olen perheellinen mies joten päättele siitä.
 
Ei perhe-elämässä pärjää ilman tolkutonta huumorintajua, joten mie pistäisin tuon huumorin piikkiin.
 
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
Seba
17.10.2011 07:56:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

T-Stag: Mä olen perheellinen mies joten päättele siitä.
 
Oon mäkin, mutta silloin vasta sitä huumoria tarviikin.
Jos vanha kunnon vauvavitsi ei naurata, niin on pakko olla tekopyhä tosikko :)
 
Aku Ankka
bedlam
17.10.2011 09:40:35 (muokattu 17.10.2011 09:41:00)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

T-Stag: Aika insestistä muuten käyttää sanoja "fucking" ja "family" samassa lauseessa...
 
Ööh, 'fucking' kai on tekosana jota tarvitaan tavallisesti sen perheen tekemiseen?
 
http://www.petrified-eye.net
Wradlin
17.10.2011 09:51:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

T-Stag: Mä olen perheellinen mies joten päättele siitä.
 
Siinäkin tapauksessa kannattaa ottaa asiasta selvää, sillä fuck on varsin monimerkityksellinen sana.
 
Kailis: Wradlinilta käy yllättävän hyvin näppiksen käyttö samalla poroa nussien
T-Stag
18.10.2011 15:09:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Seba: Oon mäkin, mutta silloin vasta sitä huumoria tarviikin.
Jos vanha kunnon vauvavitsi ei naurata, niin on pakko olla tekopyhä tosikko :)

 
Jos joku teistä vaivautuisi katsomaan kyseisen videon, niin homma aukeaisi ehkä vähän paremmin :) Kyseessähän on siis perhekeskeisen brändin kansainvälinen lanseeraus jolloin sana "fucking" on ehkä hieman kyseenalainen tehokeino.
 
Rhapa
18.10.2011 16:27:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

T-Stag: Jos joku teistä vaivautuisi katsomaan kyseisen videon, niin homma aukeaisi ehkä vähän paremmin :) Kyseessähän on siis perhekeskeisen brändin kansainvälinen lanseeraus jolloin sana "fucking" on ehkä hieman kyseenalainen tehokeino.
 
Niin, itse lisäisin tuotteen lanseeraukseen vielä sanan "shit". Kokonaisuus olisi sitten enemmän totuudenmukainen ja taatusti tehokas - "fucking shit"
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 561 62 63 64 65

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «