lonelyplayer 14.10.2011 20:16:00 | |
---|
ADEHD: Kiva että tänne on saatu lisää Plexitone-käyttäjiä. Olenkin parhaani mukaan pyrkinyt levittämään laitteen ilosanomaa. Paras säröpedaali se on mihin olen koskenut. Ihan hirveesti en vastusta. Aina välillä soittelen vahvistinten omilla säröillä ( Switchblade, Blackstar, Marshall ) mutta jotain kosmista on todellakin Carl Martinin spedussa. Aina siihen palaa... Esim. demppaus... paras tulos tällä ! |
Ihmissyöjä 14.10.2011 20:25:09 | |
---|
Ostin sen vihoviimeisen kitarakaman eli omakotitalon. Loppui muun roinan haaliminen joksikin aikaa. |
mattim 14.10.2011 20:31:54 | |
---|
Ihmissyöjä: Ostin sen vihoviimeisen kitarakaman eli omakotitalon. Loppui muun roinan haaliminen joksikin aikaa. Tuosta on hyvä alkaa sitä soundia kehittää, voipi sitä tärkeintä soundin parantajaa kohden kaakkoa käännellä. Onnittelut. |
Antti1 14.10.2011 20:35:37 | |
---|
Osta Rolandin sähköpannut, osta osta |
vvaltsu 14.10.2011 20:37:16 | |
---|
lonelyplayer: Ihan hirveesti en vastusta. Aina välillä soittelen vahvistinten omilla säröillä ( Switchblade, Blackstar, Marshall ) mutta jotain kosmista on todellakin Carl Martinin spedussa. Aina siihen palaa... Esim. demppaus... paras tulos tällä ! Plexitonessa on tosiaan semmonen kunnon bassojytinä olemassa, josta mie ainakin diggaan. Jäsen svilo muotoili tuon ominaisuuden vähän eri sanoin, "vittumainen kumu" tjsp. se oli. :D I remember singing To Be With You in a Karaoke Revolution game, on Playstation. And I won. - Eric Martin |
juikkipuikki 14.10.2011 23:29:49 | |
---|
Audix i5 ja cabcrabberi sekä jotain kerjäläis-xlr-johtoa. Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden, koska DTm... |
Vladi 15.10.2011 00:44:34 | |
---|
Antti1: Mistä ja mihin hintaan sellaisen sait? Noi on vaikuttaneet mun silmään melko kalliilta, joskaan en ole varsinaisesti niitä mistään metsästänyt. Toinen erittäin mielenkiintoinen "halpis" olis noi Suhrin Rasmukset. Niitäkään vaan ei ole juuri yhtään missään. Andertonsilta löytyi kolme kappaletta varastosta. Aika lailla 600e tuli maksamaan kotiin toimitettuna. Näin ensitestin perusteella en pitäisi tuota mitenkään ylihintaisena. Laitan tohon huomenna uudet kielet kiinni ja säädöt kohdilleen, niin osaa kertoa vähän lisää. Jos haluat tarkempaa analyysiä, niin heitä pikaviestiä. :) Mä kattelin noita Rasmuksia kans aika paljonkin, mutta homma kaatui lopulta paskaan värivalikoimaan, testaamismahdollisuuksien täydelliseen puutteeseen ja surkeaan saatavuuteen. Modern-mallia vintagetallalla ja mustana ei löytynyt sitten millään. |
Ameriiiikasta mogamia bulkkina ja neutrikin plugeja runsaasti. E: Vähän edittiä ku lähti lapasesta taas. Hiton gearpage.. Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden, koska DTm... |
Jucciz 15.10.2011 02:12:24 | |
---|
Ihmissyöjä: Ostin sen vihoviimeisen kitarakaman eli omakotitalon. Loppui muun roinan haaliminen joksikin aikaa. Onnea! Jos kateudesta voisi pirstoutua, meikäläisen kappaleita sais kerätä lähiympäristöstä just nyt. Määkin voisin ihan hyvin lopettaa kitarakaman haalimisen saman tien, jos vaan pääsisi pois tästä turkasen kerrostalosta - ei tällainen asumismuoto yksinkertaisesti ole ihmisiä varten. Itse asiassa jo harvensin kalustoa hieman: Pedaltrain Pro lähti uuteen kotiin. Perässä tullaan, ihan takuulla. Joskus... Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
jniska 15.10.2011 10:48:15 | |
---|
Jucciz: Onnea! Jos kateudesta voisi pirstoutua, meikäläisen kappaleita sais kerätä lähiympäristöstä just nyt. Määkin voisin ihan hyvin lopettaa kitarakaman haalimisen saman tien, jos vaan pääsisi pois tästä turkasen kerrostalosta - ei tällainen asumismuoto yksinkertaisesti ole ihmisiä varten. Itse asiassa jo harvensin kalustoa hieman: Pedaltrain Pro lähti uuteen kotiin. Perässä tullaan, ihan takuulla. Joskus... Omakotitalon takia tässä ei omisteta kolmea JPM:ää tai muutamia muita hyödykkeitä. Juccizelle vähän ajatettelun aihetta: Tää talo on 150 m päässä rannasta, jossa satama, uimarannat jne. Valaistut ulkoilureitit lähtee tuosta vierestä, työmatka 3 kilometria ( tai kohta 20) , Jyväskylään matkaa 20 km. Kai sitä saa kunnon kitarakamat omistaa sentään !! |
JuSu 15.10.2011 10:50:39 (muokattu 15.10.2011 10:51:28) | |
---|
Jucciz: ...jos vaan pääsisi pois tästä turkasen kerrostalosta - ei tällainen asumismuoto yksinkertaisesti ole ihmisiä varten. Missä slummissa te oikein asutte? |
Jii-Gee 15.10.2011 10:51:50 | |
---|
JuSu: Missä slummissa te oikein asutte? Se on se Manse -niminen slummi... ;-D " You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns "
| sirdickyj: Tajuuttekste ollenkaan et mitä täällä toiset kirjoittaa? |
JuSu 15.10.2011 10:56:51 (muokattu 15.10.2011 10:57:07) | |
---|
Jii-Gee: Se on se Manse -niminen slummi... ;-D Luulis niilläkin nurkilla olevan asumiskelpoisia kerrostaloja...? =) |
McNulty 15.10.2011 10:59:18 | |
---|
JuSu: Luulis niilläkin nurkilla olevan asumiskelpoisia kerrostaloja...? =) Eiköhän niitä. Valintoja valintoja... monesti nimenomaan kukkarolla suoritettavia :) No Speakers! No Bodykits! No Bullshit! |
Joees 15.10.2011 11:35:13 | |
---|
JuSu: Missä slummissa te oikein asutte? Eipä sitä tarvi slummissa asua vaikka ei kerrostalossa viihtyisikään. Ei meikäläinenkään järin tästä asumismuodosta innostu. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
javia 15.10.2011 11:56:05 | |
---|
jniska: Omakotitalon takia tässä ei omisteta kolmea JPM:ää tai muutamia muita hyödykkeitä Tämä on juuri niin. Vaikkakin hyvät kamat omistan niin tuo oma talo ja neljä muksua vie kyllä ihan kaiken ylimääräsen ja vähän päällekin.... Talvea ja sähkölaskuja odotellessa.... Man With Bad Tone Laughs Alone! |
JuSu 15.10.2011 12:02:38 | |
---|
McNulty: Eiköhän niitä. Valintoja valintoja... monesti nimenomaan kukkarolla suoritettavia :) ...sekä prioriteeteilla, miten paljon haluaa asumiseen sijoittaa, millaisen asunnon haluaa ja ennenkaikkea mistä. |
JuSu 15.10.2011 12:03:36 | |
---|
Methis: Eipä sitä tarvi slummissa asua vaikka ei kerrostalossa viihtyisikään. Ei meikäläinenkään järin tästä asumismuodosta innostu. Juu, kyllä mä tämän ymmärrän, jos ei tykkää. Mutta kun Jucciz-parka ilmeisesti joutuu pitämään majaa jossain loukossa, kun se ei ole ollenkaan ihmiselle sopiva paikka. |
Kunnallisjäte 15.10.2011 17:44:16 | |
---|
Peterson Stomp Classic "When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor |
javia 15.10.2011 21:14:53 | |
---|
Syksyn petaali hankinnat... Jack deville dark echo, Fulltone 69 (orginaali), Lovepedal babyf.trem. ja perus vox wah, Jonka olen jo kerennyt modaan kunnolla. tbp, the Whipple induc. + icar pot + muut tarvittavat säädöt. Soundaa meleki paremmalta kuin aiemmin omistamani picture wah. Niin ja voodoo vibe jr.. Man With Bad Tone Laughs Alone! |