Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: The Sopranos
1 2
ruusteri
14.10.2011 08:19:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täältähän löytyy joku aihe, mutta sisältää kaite rankkaa spoilausta 6.kaudesta. En uskalla lukea.
 
Hitto oon koukussa tähän sarjaan. 2.kausi tuli hankittua ja eilen yhden jakson katsominen venyi kolmeen jaksoon. Samaa laatuluokkaa The Wiren kanssa. On se HBO aika laatufirma.
 
"Damn good coffee, and hot!"
Stradlin
14.10.2011 08:26:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä ihan parhaita sarjoja ikinä. Joskus pari vuotta sitten tuli katseltua kokonaisuudessaan, voisihan sitä vaikka jossain vaiheessa ottaa toisen kierroksen.
 
"Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori
Bonham
14.10.2011 09:39:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä katsoin kaikki kaudet putkeen kolmen viikon sisällä nyt syksyllä, kun jäi aikoinaan näkemättä suurin osa. Ei tätä voi liiaksi kehua, se on kai jo tullut selväksi!
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Ali
14.10.2011 09:56:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava sarja. Tosin itse katsoin vasta kaikki jaksot jälkikäteen tossa reilu vuosi sitten tai jotain. Yleissivistykseenhän tää sarja kuuluu melkeen.
 
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
dipshit
14.10.2011 11:03:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä on ylivoimaisesti paras sarja mitä on koskaan tehty.
 
Pessimist won't never be disapointed
kiriminni
14.10.2011 14:38:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin on. Piti tämäkin tulla sanomaan.
Parasta ei tarvi edes kehua,sen tietää.
 
Adrift
14.10.2011 15:37:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo on todella hyvä sarja kyllä. Kaikki boksit löytyy hyllystä, 6. kauden jälkimmäisen osion kahlaamista oon pantannut aika pitkään jo. Pitänee riipaista ja tuijotella sarja alusta asti tässä joulun pyhinä.
 
FatSam
14.10.2011 16:34:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä kaikkien aikojen paras sarja, ei kahta sanaa! Kaikki boksit oon kattonu 3 kertaa läpi, kohta uudestaan. Ei tohon kyllästy.
 
carnation
14.10.2011 16:55:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

FatSam: On kyllä kaikkien aikojen paras sarja, ei kahta sanaa!
 
Mulla on kaks sanaa: The Wire. Sehän se on se paras.
 
No joo, kyllähän sopraanojen seikkailut top kymppiin ellei jopa top vitoseen mahtuu, vaikka kaikenlainen kehuminen alkaa tuoda jo puun maun suuhun, sen verran itsestään selvää sarjan laadukkuus on. Uusintakierrostakin olen tässä viritellyt kun viime katselusta on se kolmisen vuotta. Kaksi ekaa kautta veivasin läpi tuossa kesällä ja jos vain jostain aikaa riittää, niin loput sitten joskus.
 
Ralph Cifaretto, siinäpä melko armoton kusipää, liekö sarjassa toista yhtä ikävää tyyppiä? Etenkin "se yksi kohtaus" on harvinaisen vastenmielinen.
 
Eli tämä (SPOILER ALERT) http://www.youtube.com/watch?v=bqB6JOe9BeE
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
InYourFace90
14.10.2011 17:04:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä on ihan paras sarja. Katon sarjaa just kolmatta kertaa läpi ja kakkoskaudessa mennään.
 
Haist.
Secreterial
14.10.2011 18:18:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oma all-time favorite. Paras sarja ikinä. Enon kautta tähän tutustuin, kun hän katsoi Sopranosia ja satuttiin käymään. Vaikutti hyvältä, ja jokunen vuosi eteenpäin niin aloin itse katsomaan. Kerran olen koko sarjan katsonut läpi. Ensimmäisen kauden katsoin uudelleen tuossa kesälomalla. Loistava on kyllä
 
"I never bluff" - Cordell Walker
Jussiman
14.10.2011 18:22:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=2WQuy-Hl-kY
 
carnation
14.10.2011 18:57:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hauskaa oman kanavan buffausta näissä monissa HBO-sarjoissa, esim. tää Junior ja Curb your enthusiasm -kohtaus on melkein jo nerokas:
 
http://www.youtube.com/watch?v=OUdZhMsSZcA
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
dipshit
14.10.2011 19:06:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehkäpä hauskin pätkä dialogia ikinä missään, ja aivan loistavasti näyteltynä. On se Paulie vaan hauska jätkä.
 
http://www.youtube.com/watch?v=LU9GQAJGIuo
 
Pessimist won't never be disapointed
Rahkonen
14.10.2011 23:38:16 (muokattu 14.10.2011 23:44:56)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä kesän aikana paikkasin aukon sivistyksessäni ja tuli sarja katsottua alusta loppuun ja pakko yhtyä sarjan hehkutukseen. Gandolfinin roolityötä Tony Sopranona ei voi kyllä liikaa kehua, huikean moniulotteinen ja uskottava hahmo. Hämmentävää katsoa herran haastatteluja, missä mies puhuu ilman Jersey-aksenttia ja Tony-maneereja.
 
"You can only talk rubbish if you're aware of knowledge." -Karl Pilkington
FatSam
15.10.2011 08:00:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

carnation: Mulla on kaks sanaa: The Wire. Sehän se on se paras.
 
Nojoo, voi sen noinkin nähdä, mutta mulla järjestys on: 1. Sopranos 2. The Wire
 
Lennu
15.10.2011 09:25:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rahkonen: Tässä kesän aikana paikkasin aukon sivistyksessäni ja tuli sarja katsottua alusta loppuun ja pakko yhtyä sarjan hehkutukseen. Gandolfinin roolityötä Tony Sopranona ei voi kyllä liikaa kehua, huikean moniulotteinen ja uskottava hahmo. Hämmentävää katsoa herran haastatteluja, missä mies puhuu ilman Jersey-aksenttia ja Tony-maneereja.
 
Loistava näyttelijä. Mutta sen Sopranos teki, että ei halua nähdä Gandolfinia enää missään leffassa, koska se on Soprano. Tony Soprano ei voi olla kuin Tony Soprano.
 
Musiikkinäytteessä tällä kertaa vakavahenkinen polkka.
Jussiman
15.10.2011 12:48:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parhaat sarjat:
 
1. Sopranos
2. Kylmä Rinki
3. Sons Of Anarchy
 
Rhapa
15.10.2011 12:57:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jussiman: Parhaat sarjat:
 
1. Sopranos
2. Kylmä Rinki
3. Sons Of Anarchy

 
Tähän vielä se the wire, niin homma paketissa.
 
Jussiman
15.10.2011 12:58:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rhapa: Tähän vielä se the wire, niin homma paketissa.
 
Wirea en ole itse koskaan katsonut, pitää joskus kyllä tutustua siihenkin
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «