mattjuha 14.10.2011 00:11:47 | |
---|
|
OPJ1974 14.10.2011 10:29:14 | |
---|
mattjuha: Laitoin äsken tilaukseen. Hintaa tuli huimat 22,55 euroa, kun postikulujakaan ei tullut. Tekis mieli tilata itsekin, mutta tää vielä pohdituttaa: Not compatible.. YAMAHA Newest models w/ solid shaft. Mitähän tuo mahtanee käytännössä tarkoittaa; onko mun kolmisen vuotta vanha, 800-sarjalainen kuitenkin tuota FP-mallistoa, jonka kanssa toi on yhteensopiva? |
OPJ1974: Tekis mieli tilata itsekin, mutta tää vielä pohdituttaa: Not compatible.. YAMAHA Newest models w/ solid shaft. Mitähän tuo mahtanee käytännössä tarkoittaa; onko mun kolmisen vuotta vanha, 800-sarjalainen kuitenkin tuota FP-mallistoa, jonka kanssa toi on yhteensopiva? Veikkaisin että tarkoittaa enemmän noita suoravetoja? |
Kailis 14.10.2011 14:47:26 | |
---|
Mites kun tarkistin mun DW 5000 niin siinä on nimenomaan pyöreä se akselin pää eli olisko pre 1990? Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
Einola 15.10.2011 17:13:00 | |
---|
|
Zantso 16.10.2011 21:31:56 | |
---|
Hoi taas, te oikeat rumpalit! Olen viime aikoina harjoitellut sviivel-tekniikkaa ja joka kerta soiton lopettaessani ja suihkuun suunnatessani huomaan polveni olevan hieman kipeä. Luin jostakin että tuo tekniikka voi aiheuttaa polvivamman tai sitten vain teen jotain väärin. Mutta onko se vaarallista, nimittäin tuo polvivammahan on vissiin hieman kyseenalainen juttu. Ja kun tänään laitoin painavammat nuijat sain myös jalkaterän kipeäksi oikeasta sivusta. Toistaiseksi en ole siis onnistunut sviivelissä kun oikealla jalalla. Ja anteeksi taas nämä häiriöt. Miellyttävää illan jatkoa. Tai yön. Tama mies on rumpali. |
dictatorsh*t 17.10.2011 15:18:41 | |
---|
Täällä kun tuntuu olevan enemmänkin jengiä, joka on hankkinut rumpuja eBayn tai muun kautta ja siis toiminut tullin kanssa, joten esitän kysymyksen: mitä dokumentteja meikäläisen tarvitsee varata mukaan tullipostissa käydessäni? PayPal-kuitti, eBayn tilausvahvistus, henkilötodistus, mitä muuta? Joskus olen itsekin tullin kanssa kikkaillut, mutta olen sittemmin autuaasti unohtanut kaiken. Kiitos etukäteen. Tsekkaa toki UTUn uusi single! |
hollmi-5 17.10.2011 16:26:47 | |
---|
dictatorsh*t: Täällä kun tuntuu olevan enemmänkin jengiä, joka on hankkinut rumpuja eBayn tai muun kautta ja siis toiminut tullin kanssa, joten esitän kysymyksen: mitä dokumentteja meikäläisen tarvitsee varata mukaan tullipostissa käydessäni? PayPal-kuitti, eBayn tilausvahvistus, henkilötodistus, mitä muuta? Joskus olen itsekin tullin kanssa kikkaillut, mutta olen sittemmin autuaasti unohtanut kaiken. Kiitos etukäteen. Kuitti ostoksesta riittää. Soundit, piuhat ja kajarit. |
dictatorsh*t 17.10.2011 16:58:20 | |
---|
hollmi-5: Kuitti ostoksesta riittää. Tattista vaan! Tsekkaa toki UTUn uusi single! |
Bobana 17.10.2011 18:00:14 (muokattu 17.10.2011 18:01:17) | |
---|
dictatorsh*t: Tattista vaan! Kätevimmin tullaus käy netissä. Meikäläinenkin käännytettiin tullinpostissa kun puuttui kuriirin joku todistus. Sitten vaan nettiin tekemään ilmo ja voila. S-postiin tuli tullauslaput jotka skannattiin kuriirille joka sitten kiikutti kamat kotiovelle. EDIT: Niin siis tuo operaatio on tarpeen EU-n ulkopuolelta tulevalle roinalle. EU:n sisällähän tavarat kulkee niinkuin suomessakin. Ai nyvvai??! |
TheMusiikkmies 17.10.2011 18:38:30 | |
---|
Kävinpä sitten yhen kaverin luona koittamassa rumpuja (Pearl Forum) ja ihan hyvältähän se tuntu soittaa. Sen pistin merkille että akustinen setti on TODELLA äänekäs minun korvilleni.. Piti olla kuulosuojaimet kun vedettiin. Nyt mietin että jos kiinnostus pysyy vielä rumpuihin niin voisi ostaa sähkörummut. Kotisoittelua vain ihan huvin vuoksi joten ei tarvitse olla sitä super huippua 2000 tuhannen settiä vaan ihan joku perus (joku voi sanoa paska) setti jolla soittelee ihan vain huvin vuoksi silloin tällöin. Aloin sitten katsomaan thomannilta halpoja sähkörumpuja ja halvin jonka löysin joka ei ole millenium on tämä http://www.thomann.de/fi/alesis_dm6_edrum_kit.htm Onko tuosta mihinkään? Ihan hyvältä tuo kuulostaa omaan vaatimattomaan korvaani. http://www.youtube.com/watch?v=2W2PC2_aLzE Tosiaankaan ei ole mitään huippu settiä hankkimassa vaan joku millä voi sillon tällöin vaan hakata omaksi huvikseni :) Kitara on pääinstrumentti jolle tulee kohta 6 vuotta täyteen soitettuna joten rummut olisi vaan pientä vaihtelua elämään :) |
dictatorsh*t 17.10.2011 19:12:24 | |
---|
Bobana: Kätevimmin tullaus käy netissä. Niinpä kävikin, tattista taas! Meikäläisellä on vaan yleensä sellainen kammo tiettyjä tietotekniikan välityksellä hoidettavia asioita kohtaan, lähinnä virallisia kuten just tullit, verot ja kelat mutta myös arkisempia niinko vaikka kirjatentit. Mihin tämä liittyi, en tiedä, mutta rumpu on tulossa yhtä kaikki. Tsekkaa toki UTUn uusi single! |
ferodoz 17.10.2011 19:33:33 | |
---|
TheMusiikkmies: Kävinpä sitten yhen kaverin luona koittamassa rumpuja (Pearl Forum) ja ihan hyvältähän se tuntu soittaa. Sen pistin merkille että akustinen setti on TODELLA äänekäs minun korvilleni.. Piti olla kuulosuojaimet kun vedettiin. Nyt mietin että jos kiinnostus pysyy vielä rumpuihin niin voisi ostaa sähkörummut. Kotisoittelua vain ihan huvin vuoksi joten ei tarvitse olla sitä super huippua 2000 tuhannen settiä vaan ihan joku perus (joku voi sanoa paska) setti jolla soittelee ihan vain huvin vuoksi silloin tällöin. Aloin sitten katsomaan thomannilta halpoja sähkörumpuja ja halvin jonka löysin joka ei ole millenium on tämä http://www.thomann.de/fi/alesis_dm6_edrum_kit.htm Onko tuosta mihinkään? Ihan hyvältä tuo kuulostaa omaan vaatimattomaan korvaani. http://www.youtube.com/watch?v=2W2PC2_aLzE Tosiaankaan ei ole mitään huippu settiä hankkimassa vaan joku millä voi sillon tällöin vaan hakata omaksi huvikseni :) Kitara on pääinstrumentti jolle tulee kohta 6 vuotta täyteen soitettuna joten rummut olisi vaan pientä vaihtelua elämään :) Nuo käyvät siihen hommaan ihan hyvin. Mutta katsoppas tosta torilta esimerkiksi Yamahan dtxpress tai dtxplorer sarjojen sähkösettejä käytettynä. Ovat parempia ja pitävät hintansa paremmin jos tulee tarve myydä pois. Mulla on ittellä toi dtxplorer ja oon tykänny kyllä. Handmade in Finland. |
Hakki 17.10.2011 19:35:28 | |
---|
DrummerBoy13: Kysymys: Millainen on näiden http://soundpercussiondrums.com/ hinta-laatusuhde? Samaa "laatua" kuin Milleniumin kannut? Kyllä ne vähän sinne päin näyttäis kallistuvan. while(true) {play(metal);} |
Krisse82 19.10.2011 22:31:51 | |
---|
Osaako joku pikaisesti kertoa, mistä helpoiten erottaa uuden ja vanha (aidon) Genistan? Ihan samoja rumpuja kun eivät taida olla. Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin... |
Velli 19.10.2011 23:27:33 | |
---|
Krisse82: Osaako joku pikaisesti kertoa, mistä helpoiten erottaa uuden ja vanha (aidon) Genistan? Ihan samoja rumpuja kun eivät taida olla. Tässä specsejä, jotka ovat vanhoissa Genistoissa erilaisia verrattuna nykyisiin Genistoihin: -Basarin jalat -RIMS-ripustus tomeissa -Tomipidike basarin päällä -Badge -Värit |
DrmBug 20.10.2011 19:09:14 | |
---|
Mikä on mielestänne toimivin tapa tsekata temmot keikalla, jos muuten ei klikin kanssa soiteta? Metronomin valon mukaan näkee suunnilleen, mutta onko parempia tapoja? |
-Dr.DW- 20.10.2011 20:00:25 | |
---|
DrmBug: Mikä on mielestänne toimivin tapa tsekata temmot keikalla, jos muuten ei klikin kanssa soiteta? Metronomin valon mukaan näkee suunnilleen, mutta onko parempia tapoja? Treeneissä ainakin onnistuu, kun laulaa mielessään heken biisiä... Niin miksipä ei keikallakin? Viuna on viisaiden juoma, vaan nousee se tyhmäänkin päähän! |
Ruutikallo 20.10.2011 20:17:49 | |
---|
-Dr.DW-: Treeneissä ainakin onnistuu, kun laulaa mielessään heken biisiä... Niin miksipä ei keikallakin? Tuota kikkaa mä käytän, ellei ole tarkkoja tempoja määritelty tai ei ole metronomia mukana. Metronomin valo on kätevä, tosin mulla on sellainen Korgin (mallia en muista) metronomi, jossa tempo valitaan kiertämällä. Huonossa valaistuksessa sen pieniä numeroita on ikävähkö tsiigailla =) [kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46
www.tukalaband.com |
Vallu-Veke 20.10.2011 20:22:42 (muokattu 20.10.2011 20:31:14) | |
---|
Velli: Tässä specsejä, jotka ovat vanhoissa Genistoissa erilaisia verrattuna nykyisiin Genistoihin: -Basarin jalat -RIMS-ripustus tomeissa -Tomipidike basarin päällä -Badge -Värit Nuo varmaan ja aidossa Genistassa löytyy badgesta aina "Made in England" eri muodoissaan. Badge on niitattu. Kaikissa Suomeen tuoduissa, aidoissa ei kait ollut RIMS:sejä? Amerikkaan meni RIMS:it ilmeisesti aina vakiona, muualle ei Tuolta Reboun 4 vaikka, ks, esim. kansi... http://www.drumarchive.com/Premier/Paljon on kait vaihdettu jälkeenpäin? Uusissa "Made in England" on pois ja lisäksi P-badget on neljällä ruuvilla kiinni rungossa, ei niitattu. RIMS tms. löytyy uusista tarvittaessa myös: http://drumset.premier-percussion.c … gue/drumset/drumsets/genista-series |