Demostudio 02.04.2004 15:14:09 | |
---|
Bändin nimi: Jucciz Kappaleen nimi: kuulaus URL: http://peavey.mine.nu/mp3/biisit/kuulaus.mp3 (Mp3) Toissa yönä en saanut unta: menin vessaan rämpyttämään kitaraa, etten herättäisi vaimoa. Tällainen biisi syntyi. Kaikki kommentit ovat tervetulleita. |
Timo JM 02.04.2004 15:30:45 (muokattu 02.04.2004 18:01:17) | |
---|
Tää oli hieno! Kaunis ja rauhallinen tunnelma. Hyvä biisi on aina hyvä biisi, oli tyylilaji mikä tahansa! Ilmeikästä kitarointia. Yhden kohdan olisin muuttanut: Eli teemahan tuli alussa ja lopussa kaksi kertaa peräkkäin. Ensimmäisen kierron puolessa välissä olisin laittanut melodian kulkemaan mielummin aina alaspäin kuin ylös. (Eli tarkalleen sanottuna kuudennen ja seitsemännen tahdin välisessä kohdassa.) Näin teema olisi saanut eri luonteen jälkimmäisellä kierrolla. ...siis mun mielestä. |
Heresy 02.04.2004 19:39:41 | |
---|
Mukava kappale, hyvä tunnelma. Kitara on selvästi hallussa. Tykkään. hiljaisuus rokkaa kovemmin |
PekKampela 02.04.2004 21:45:46 | |
---|
Säestän. Tunnelma on erinomainen ja soundit mukavan pehmoset. Fraseeraus muikiaa. Itsekkin harrastelen joskus vessakitarointia, vaikka siellä ahasta onkin. |
Deep Shadow 03.04.2004 00:22:25 | |
---|
Tunnelmallinen.. Kitara ehkä puski liikaa eteen.. Vähän vaimeampana olisi ehkä ollut parempi. "...eli annetaan kunnon aplodit ni ei sitten tuu niitä jälkipuheita..." |
Nuuskamuikkunen 03.04.2004 11:26:13 | |
---|
Näitä sinun biisejä ois kiva kuulla ihan bändin soittamana. Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta. |
Jucciz 03.04.2004 15:25:35 | |
---|
Tunnelmallinen.. Kitara ehkä puski liikaa eteen.. Vähän vaimeampana olisi ehkä ollut parempi. Omilla aktiivimonitoreilla kokonaisuus vaikuttaa kyllä ihan suht tasapainoiselta, ja kitarabiisihän tämä on. Voi olla kyllä, että jotain jäi bändimme edellisen levyn miksauksista hampaankoloon ja päätin ottaa ainakin varman päälle: nyt kitara kuuluu kun olen itse puikoissa. :) Kiitoksia tähänastisista kommenteista. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Diablero 03.04.2004 15:26:37 | |
---|
Kiva rauhallinen sunnuntai-aamun tunnelmaverhonavauskahvinkeittohuokausbiisi. Pidin siis Ei kai se sulle kuulu mitä sä teet |
NORTON 03.04.2004 18:34:11 | |
---|
Hyvä biisi. Tässä oli parasta rummut, tai se vispilä jutska. Sunnuntai aamun musaa. Sulla on selkeästi lahjoja sävellyspuolella. Anteeksi! |
Jucciz 04.04.2004 17:39:54 | |
---|
Sunnuntai aamun musaa. Eli tänään tämä olisi pitänyt soida monessa paikassa. :) Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Kukkis 04.04.2004 18:10:52 | |
---|
Todella hienoa kitarointia. Yritin kirjoittaa sen tähän, mutta pilasin näytön. |
Rocktron 05.04.2004 10:17:35 | |
---|
Yhdyn edellisiin kommentteihin. "RockTron", Rock 'n' roll |
Vilhelmus 06.04.2004 10:27:09 | |
---|
Tota. En minä normaalisti tällaista jaksa kuunnella, mutta taustamusana menee mukavasti. Vahvaa dynamiikan tajua kitaroinnissa, minkä kyllä aavistinkin. Tosin vahva assosiaatio tuli johonkin toiseen biisiinkin, mitä mun kohdalla on kyllä enemmän sääntö kuin poikkeus. Hieno jälkeä ihan, muttei mun juttu. |
wiggy 06.04.2004 14:41:40 | |
---|
Toissa yönä en saanut unta: menin vessaan rämpyttämään kitaraa, etten herättäisi vaimoa. Hitto vieköön! Jos tällasta musaa osaisin tehdä, kyllä vaimoke olis tyytyväinen. Sais musiikkiharrastus siltä taholta paremmin arvostusta =) Hieno biisi ja upea toteutus! joopa joo, jaapa jaa, trallallaa |
Fuzzy Boner 06.04.2004 14:43:55 (muokattu 06.04.2004 14:45:06) | |
---|
Bändin nimi: Jucciz Kappaleen nimi: kuulaus URL: http://peavey.mine.nu/mp3/biisit/kuulaus.mp3 (Mp3) Toissa yönä en saanut unta: menin vessaan rämpyttämään kitaraa, etten herättäisi vaimoa. Tällainen biisi syntyi. Kaikki kommentit ovat tervetulleita. Hienoa! Mukavaa! Hyvä! Oon ollu ihan paskalla päällä koko päivän, nyt vähän mieli kirkastu. kiitos. Tehään kimppapiisi joskus?! Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |
Kuha 06.04.2004 18:35:21 | |
---|
Toissa yönä en saanut unta: menin vessaan rämpyttämään kitaraa, etten herättäisi vaimoa. Tällainen biisi syntyi. Kaikki kommentit ovat tervetulleita. Jos vessassa syntyy näin hyvää tavaraa niin...nostan hattua. Mä vain kikkailin |
Shaft 06.04.2004 20:13:44 | |
---|
Aika lyhyt pätkähän tuo oli, mutta varsin hyvältä se kuulosti. Metheny-vaikutteet ovat aika ilmeisiä.. |
Kitaranraiskaaja 06.04.2004 20:23:20 | |
---|
Mukavan rauhoittava. Päälause, sivulause (sulkujensisäinen huomautus). Huudahdus! |
Hienolta kuulostaa. Henk. koht. en ole kyseisestä tyylilajista erityisen kiinnostunut, mutta kyllähän hieno jazz-bossa-whatever-meininki on aina kivaa. Tuo nouseva hommeli muistuttaa kyllä ehkä hieman liikaa Samba Pa Tin vastaavaa. |
Jami 07.04.2004 12:53:45 | |
---|
Kaikenlaisen aidon tunnelmoinnin ystävänä tämä soi mulla monta kertaa peräkkäin. Pitkästä aikaa ehdin demopalstalle ja kahlasin läpi biisejä. Ajattelin että pilalle on mennyt palsta. Sitten tuli tämä vastaan. Ah mikä mielen kuulaus. Kiitos. Näitä vois sooloilijat tehdä ripakopallisen miittiin hevyrytyytysten sekaan. Tämä "Kuulaus":kin taittuis mukavasti bändiltä kun kertois sointukierron ja minkälaissen kompin haluais. Aharistaa. Tämä saatanan lakeus.
Ei sen vertaa puuta jotta sais ittensä hirtettyä. |