baron 06.04.2004 11:07:00 | |
---|
. Voisin rohkeana käydä itsekin laulamassa tuollaisen hemmon säestyksellä pikku kumarassa yhteisesti sovitun biisin. Tervetuloa, mä itse en valitettavasti osaa laulaa. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
isojussi 07.04.2004 00:17:35 | |
---|
Tervetuloa, mä itse en valitettavasti osaa laulaa. Mulla olis muuten rankka kupletti- ja lauluparodiaohjelmisto, joka kaipais hullua pianistia. kiinostaisko yhteistyö? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Mulla olis muuten rankka kupletti- ja lauluparodiaohjelmisto, joka kaipais hullua pianistia. kiinostaisko yhteistyö? Toi kohta "hullu" kyllä toimisi! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
isojussi 07.04.2004 01:09:35 | |
---|
Toi kohta "hullu" kyllä toimisi! Hyvä! Se on ainoa ehdoton vaatimus. Palaan asiaan. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
perkeles 11.04.2004 00:09:27 | |
---|
alkuperäiseen aiheeseen palaten: tosi hyvä laulaja ei välttämättä edes tarvitse säestystä, tai vaan hyvin vähän. esim. pauli hanhiniemi pärjää kyllä pienemmälläkin taustalla. ja kuullostaa ihan uskottavalta. HELLO CLEVELAND |
isojussi 11.04.2004 10:33:22 | |
---|
...tosi hyvä laulaja ei välttämättä edes tarvitse säestystä, tai vaan hyvin vähän... Tai pikemminkin: Hyvä esiintyjä. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |