rockid 10.10.2011 20:54:38 | |
---|
|
AP 10.10.2011 20:59:12 | |
---|
Kun nyt kerran kysytään...puoltavat varmaan paikkaansa juuri tietyn soittajan lava-setupina, mutta "siviilikäytttöön" hankkimista en välttämättä ymmärrä. Mieluummin kustomoi omannäköisensä nipun kyllä. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Velli 10.10.2011 21:56:58 | |
---|
Kyllä tuo on mun mielestä enemmänkin keräilyesine kuin soittosetti. Toki soundit ovat kohdillaan, mutta ei tuon näköisellä setillä voi mun mielestä käydä mitään perus keikkaa heittämässä. Johonkin itämaiseen teemajuttuun voisivat tosin sopia hienosti. Pari kertaa olen harkinnut tuon setin hommaamista, mutta opiskelijan taloudella ei pysty hommaamaan noin kallista settiä pelkästään koristeeksi. |
markkuliini 10.10.2011 22:15:56 | |
---|
Velli: Pari kertaa olen harkinnut tuon setin hommaamista, mutta opiskelijan taloudella ei pysty hommaamaan noin kallista settiä pelkästään koristeeksi. Toi setti, eli numero 27, olis se mikä katkaisis opiskelijan selän? :D Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Velli 10.10.2011 22:20:20 (muokattu 10.10.2011 22:22:30) | |
---|
markkuliini: Toi setti, eli numero 27, olis se mikä katkaisis opiskelijan selän? :D No mutta muut setit sentään maksavat pikku hiljaa itseään takaisin keikkojen ja vuokrahommien myötä :). Ostan tuon Washi-setin sitten joskus isona ;). |
Velli: Kyllä tuo on mun mielestä enemmänkin keräilyesine kuin soittosetti. Toki soundit ovat kohdillaan, mutta ei tuon näköisellä setillä voi mun mielestä käydä mitään perus keikkaa heittämässä. Johonkin itämaiseen teemajuttuun voisivat tosin sopia hienosti. Pari kertaa olen harkinnut tuon setin hommaamista, mutta opiskelijan taloudella ei pysty hommaamaan noin kallista settiä pelkästään koristeeksi. Jos en ihan väärin muista, niin Koivulan Sakella on tuommoinen setti. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Velli 10.10.2011 22:25:04 | |
---|
hollmi-5: Jos en ihan väärin muista, niin Koivulan Sakella on tuommoinen setti. Joo niin on. Hänen settinsä oli toinen niistä washi-seteistä, joita hieman harkitsin ostavani. Kys. setti oli Sakella ihan kohtuulliseen hintaan myynnissä. Kohtuullisenakin summa oli vain liian iso... |