Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Paul McCartney Suomeen 12.12.2011
1 2 3 4 5
Mikke-poika
10.10.2011 11:29:21 (muokattu 10.10.2011 12:12:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Konsertti Hartwall Areenalla.
 
Tämän areenakeikan voisi käydä katsomassa, viimeksi olin 2004 Stadikalla.
 
http://www.nelonen.fi/uutiset/kaikk … /paul-mccartney-suomeen-joulukuussa
 
HaloOfFlies
10.10.2011 11:38:23
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helvetti, tuonnehan on päästävä!
 
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
Flash
10.10.2011 11:59:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maccan areenakeikka on kyllä unelmien täyttymys. Liput tietenkin maksavat maltaita, mutta se oli toki odotettavissakin. 2010 tuli viimeksi nähtyä ukko livenä ja kyllä toimii edelleen.
 
Live Music Is Better!
Jokapaikanapina
10.10.2011 13:03:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maksaapa saatanasti liput. Mutta ei voi mitään, tämä mies on nähtävä. Inhottava ajatus sinänsä, mutta yksi inspiroivimmista henkilöistä ikinä kun on kyse, niin ei sitä vaan voi feidata. Onneksi mies ei ole pelkkä nähtävyys itsessään, vaan vetää osaavan bändin kanssa hyvän shoun.
 
Mikke-poika
10.10.2011 14:25:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokapaikanapina: Maksaapa saatanasti liput. Mutta ei voi mitään, tämä mies on nähtävä. Inhottava ajatus sinänsä, mutta yksi inspiroivimmista henkilöistä ikinä kun on kyse, niin ei sitä vaan voi feidata. Onneksi mies ei ole pelkkä nähtävyys itsessään, vaan vetää osaavan bändin kanssa hyvän shoun.
 
Minä itse taas kuvittelin että liput olisi olleet kalliimpiakin, koska esim. Eaglesin ja Tina Turnerin liput samaan halliin maksoivat pari vuotta sitten 119-139-169 euroa.
 
Harkintaan menee sen vuoksi että tuon jo 2004 näin ja pidin kyllä keikasta, mutta katsoo nyt.
 
DJKaaos
10.10.2011 15:41:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kai tuonne on mentävä. Olympiastadionilla olin 2004 ja kyllä pidin. Maccan bändihän on törkeen kova ja biisit toimii hyvvin hieman uudelleen sovitettuina.
 
Minä olen minä.
Stain
10.10.2011 18:41:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maccalla varmaan alkanu rahat loppumaan kun noin viitsii kyniä. Vaihtais nyt edes settilistan kerran kymmeneen vuoteen. Samat Foxy Lady -teaset näyttää olevan kun kaheksan vuotta sitten, aika väsynyttä.
 
"No se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei Mandy viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau, vittu tehdään levy sitten."
Flash
10.10.2011 18:57:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stain: Vaihtais nyt edes settilistan kerran kymmeneen vuoteen.
 
Kyllä viimevuonna oli aika erilainen setti, kuin 2004. Toki siellä on paljon niitä pakollisia biisejä, joita ei voi jättää pois.
 
Live Music Is Better!
Stain
10.10.2011 19:06:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toki siellä on paljon niitä pakollisia biisejä, joita ei voi jättää pois.
 
Foxy Lady -tease?
 
"No se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei Mandy viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau, vittu tehdään levy sitten."
Flash
10.10.2011 19:12:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laskinpa huvikseen, että olen kahden Maccan keikan aikana kuullut yhteensä 55 eri biisiä, eli kyllä se setti on vuosien varrella vaihtunut aika paljonkin... Foxy Lady teasea en laskenut mukaan.
 
Live Music Is Better!
Loijaa
11.10.2011 23:54:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko nähdä, vaikka tämänhetkiseen (nolla)budjettiini nähden liput ovat yyberkalliita. Areenalla kun keikka, niin varmaan loppuunmyydään aika nopeasti.
 
Nazis were sick fucks (N.Sixx)
Ron McGovney
12.10.2011 15:25:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ah, permantopaikat hankittu!!!
 
Niin eli kaikille avoin ennakkomyynti käynnissä osoitteessa paulmccartney.com/tickets !
 
Flash
12.10.2011 16:11:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ron McGovney: Niin eli kaikille avoin ennakkomyynti käynnissä osoitteessa paulmccartney.com/tickets !
 
Joo, itse hankin tuota kautta liput Tukholman keikalle (kolmos rivi kientälle), kun vaimolle ei tuo Helsingin päivämäärä passannut.
 
Live Music Is Better!
lukethesis
12.10.2011 16:33:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä nää konserttiliput on kyllä jotenkin ihan kornin kalliita nykyään... 120-150 euroa, huh huh. Miten on mahdollista että tuolla mccartney.comissa myydään lippuja, vaikkei "Suomen myynti" ala kuin vasta 17.10.? Onko se sitten niin että siellä eivät ole kaikki alueet myynnissä - esim. mulle tarjoaa permannolta vaan E:tä, ovatko nuo muut jo muka menneet, vai saitteko lähempänä lavaa?
 
Kun jäi Maccan show edellisen kerran väliin, sekä tuo Eagles, sekä Princekin...niin kyllä tää nyt varmaan täytyy käydä kuuntelemassa, maksoi mitä maksoi. :/
 
Ron McGovney
12.10.2011 16:37:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jänniä tosiaan nuo Maccan ennakkomyynnit; kaikille keikoille siis myynnissä ennakkolippuja ilman kirjautumista ja ilman ennakkovaroitusta. Areenalle tosiaan vain osa katsomoista nyt myynnissä. Itse hankin juuri E-katsomoon permannon keskivaiheille. Vähän jännittää miten homma toimii kun lippuja ei lähetetä vaan pitäisi saada tilausvahvistusta vastaan Areenalta ennen keikkaa...
 
Flash
12.10.2011 17:04:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ron McGovney: Jänniä tosiaan nuo Maccan ennakkomyynnit; kaikille keikoille siis myynnissä ennakkolippuja ilman kirjautumista ja ilman ennakkovaroitusta.
 
Kyllä mulle tuli ilmoitus mailitse, kun olen joskus aiemmin rekisteröitynyt tonne. Viime vuonnakin tuota kautta ostin Lontoon keikalle lipun.
 
Areenalle tosiaan vain osa katsomoista nyt myynnissä.
 
Joo, ei ollut Globeninkaan tarjolla, kuin osa katsomoista. Sinänsä hyvä, että jää osa parhaista paikoista yleiseenkin myyntiin. Vaikka ihan yleinen myynti tämäkin kyllä on...
 
Vähän jännittää miten homma toimii kun lippuja ei lähetetä vaan pitäisi saada tilausvahvistusta vastaan Areenalta ennen keikkaa...
 
Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Henkkari pitää myös olla mukana! Joskus vaativat myös sen kortin, millä liput on maksettu, mutta nyt siitä ei ollut mitään mainintaa.
 
Live Music Is Better!
HaloOfFlies
12.10.2011 17:46:44
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ron McGovney: Jänniä tosiaan nuo Maccan ennakkomyynnit; kaikille keikoille siis myynnissä ennakkolippuja ilman kirjautumista ja ilman ennakkovaroitusta. Areenalle tosiaan vain osa katsomoista nyt myynnissä. Itse hankin juuri E-katsomoon permannon keskivaiheille. Vähän jännittää miten homma toimii kun lippuja ei lähetetä vaan pitäisi saada tilausvahvistusta vastaan Areenalta ennen keikkaa...
 
Veloitetaanko tuo maksu muuten nyt vai vasta sitten noudettaessa Areenalta? Kertaakaan en ole ennakkomyynnistä lippuja ostanut ja nyt tekisi mieli.
 
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
Flash
12.10.2011 19:15:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

danny: Veloitetaanko tuo maksu muuten nyt vai vasta sitten noudettaessa Areenalta? Kertaakaan en ole ennakkomyynnistä lippuja ostanut ja nyt tekisi mieli.
 
Heti tietenkin. Tai sitten kun luottokorttilasku tulee...
 
Live Music Is Better!
Jokapaikanapina
12.10.2011 20:05:20 (muokattu 12.10.2011 20:05:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ron McGovney: Vähän jännittää miten homma toimii kun lippuja ei lähetetä vaan pitäisi saada tilausvahvistusta vastaan Areenalta ennen keikkaa...
 
En muista oliko sama lafka, mutta Roger Watersin keikalla tämä toimi aivan moitteettomasti.
 
EDIT: Oikeastaan mukavampikin näin, sillä tilausvahvistuksia saa aina printattuu uudestaan, mutta liput voi hukata vain kerran.. :)
 
Humbucker
12.10.2011 21:05:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viime keikan missasin ja luulin että oli viimeinen kerta että nähdä Macca Suomessa. Mutta äsken näin etusivulla mainoksen ja nyt on liput hommattu.. JES!
 
"Something strange in my head. There must be mushrooms in my head"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «