Sakmongkol 07.10.2011 11:01:16 | |
---|
Kärpäsruoska: timanttisetti viiksikarvapinnoitteella. Tämmösen mää haluan heti. |
hevikukko 07.10.2011 13:59:44 | |
---|
Huomasin Elixirit vaihdettuani Musariin, että soitto luistaa paremmin. Tässä sitä näkee eri mielipiteet =) Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa |
John Titor 07.10.2011 14:11:17 (muokattu 07.10.2011 14:14:20) | |
---|
MoreK: En mä kyllä ymmärrä mikä tarve joillakin on tulla vinoilemaan, jos ketjun aloitus tuntuu omasta mielestä turhalta tai vähäpätöiseltä. Pätemisen ja itsensä korostamisen tarve? Täällä on keskimäärin saanut asiallisia vastauksia, mutta välillä tuntuu että osa on harjoitellut nettietikettiä suomi24-palstoilla. Humöör. Meitä on täällä aika iso kasa jengiä, jotka ovat oppineet "tuntemaan" jo toisensa vuosien saatossa, inside-porukka huvittaa toisiaan nokkeluuksilla jne. ihan niin kuin missä tahansa ryhmässä ihmisiä toimitaan. Elä ota ittees. Se on vähän niinku ku tuntematon oppilas tulee koululla käymään, vähän pitää kokeilla minkälainen kaveri on kyseessä, ainakin jos se päästelee suustaan jotain sammakkoja. Sä ite sanoit jo ekassa viestissäs että "Vai onko tää vaan kokemattomuutta?". No on se. Ongelma: Elixirit ei sovi mulle. Päätöksenteossa huomioonotettavia asioita: Oon soittanut niillä vasta vähän aikaa. Vaikuttaako kielet olennaisesti mun saundiin? Kuulostanko paremmalta? Onko niissä muita etuja? Onko jokin muu muuttunut samaan aikaan mun soitossa, voisko ongelma olla siinä? Ratkaisu A: Soitan niin kuin ennenkin, kokeilen niitä muutaman viikon/kuukauden ja näen sitten, sopiiko ne mulle. Ratkaisu B: Treenaan hampaat irvessä niin kauan, että vittu ne tilut lähtee vaikka olisi mitkä hevosen esinahasta tehdyt kielet alla. Ratkaisu C: Vaihdan kielet semmosiin jotka tuntu mulle sopivammilta. Ratkaisu D: Muusikoiden.net tietää, mikä on mulle sopivinta, siispä menen jauhamaan paskaa sinne. Mistä kukaan täällä tietää yhtään mitään sun ongelmista? Piekse niitä kieliä ja keskity olennaiseen, jos ne ei sovi hetken päästäkään niin mitä sitten, vaihda ne. Vaikka muiden mielipide ois mikä, mitä se sun ratkaisuihin vaikuttaa? Sä tiedät mikä sulle on parasta. Seuraavaksi vuorossa vinoilua. Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
MoreK 08.10.2011 06:19:15 | |
---|
John Titor: Humöör. Humöör on usein vaikeampi laji kuin kitaransoitto. Peace. |
Jucciz 08.10.2011 13:21:22 | |
---|
MoreK: Humöör on usein vaikeampi laji kuin kitaransoitto. Peace. Does humour belong in music? Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
aalataur 08.10.2011 13:46:19 (muokattu 08.10.2011 13:47:16) | |
---|
Eikös MoreK ole ihan pätevä soittelija ja voittanut noita sooloskabojakin, mikäli oikein muistan. Ainakin itse haluan tällöin yrittää ottaa vakavasti kaikki henkilön triviaaliltakin tuntuvat pohdinnat ja kysymykset, koska sitä treenaamistakin on tehty. Ja aikanaan mietin paljon samantyylisiä juttuja. Kyllä mulla esim. pleku vaikuttaa, en mä oikein osaa tiluttaa muuta kuin jatskolmosella. Ainakaan hirveen paljoa erilaisella lärpättimellä, tyyliin 0.88 Tortex. Kieliä voi tietysti vaihtaa, Eliksiirit on kalliit muutenkin joten jos soitto ei skulaa niillä niin esim. GHS tekee minusta hyviä ja kestäviä peruskieliä. http://hikipedia.info/wiki/Tilutus |
aalataur: Eikös MoreK ole ihan pätevä soittelija ja voittanut noita sooloskabojakin, mikäli oikein muistan. Haha, no mutta eihän sillä, että on voittanut jotain m.netin sooloskaboja, ole hirveästi tekemistä sen kanssa että on oikeasti pätevä soittelija. :D If you want to know what other people hear when they listen to music, listen to music you don't understand. -Guthrie Govan |
BigPapa 09.10.2011 11:35:10 (muokattu 09.10.2011 11:36:44) | |
---|
Räkkipeli: Haha, no mutta eihän sillä, että on voittanut jotain m.netin sooloskaboja, ole hirveästi tekemistä sen kanssa että on oikeasti pätevä soittelija. :D Mun ymmärtääkseni nämä, jotka eniten on näitä M.Netin Kitarat:Soittaminen palstan sooloskaboja voittaneet - Kuha ja Jucciz - ovat melkoisen päteviä soittajia, että kyllä sillä jotain tekemistä sen kanssa on. |
Räkkipeli 09.10.2011 11:42:21 | |
---|
BigPapa: Mun ymmärtääksen nämä jotka eniten on näitä M.Netin Kitarat:Soittaminen palstan sooloskaboja voittaneet - Kuha ja Jucciz - ovat melkoisen päteviä soittajia, että kyllä sillä jotain tekemistä sen kanssa on. No joo, kunhan vinoilin. Monesti on kuitenkin äänestyksissä todennut, että kaikilla on varmaan hyvinkin erilaiset kriteerit antaa pisteitä. Etenkin huvittaa eniten se sosiaalinen puoli, että jos joku antaa pisteitä niin todennäköisesti sille pitää antaa takaisin kans. En tiedä onko nää vaan mun pään sisällä todettuja juttuja, mutta ei todellakaan tunnu siltä että kriteerit tulisi soittajan taidoista, joissain tapauksissa. If you want to know what other people hear when they listen to music, listen to music you don't understand. -Guthrie Govan |
Jucciz 09.10.2011 14:12:47 | |
---|
Mää ainakin oon eläny siinä oletuksessa, että ihan sopupelipohjalta oon omat pisteeni sooloskaboissa saanu. Tuskin on ollu asialla tekemistä soitannan laadukkuuden kanssa. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
aalataur 10.10.2011 01:58:21 | |
---|
Räkkipeli: Haha, no mutta eihän sillä, että on voittanut jotain m.netin sooloskaboja, ole hirveästi tekemistä sen kanssa että on oikeasti pätevä soittelija. :D No ei hirveästi, mutta kuitenkin antaa se jotain osviittaa. Itse tosin seurailen lähinnä enää RM skabojen kulkua. Kyllä mä pyrin sivuuttamaan sosiaaliset seikat, tietysti ehkä harmittaa jos joku aina antaa mulle pisteen enkä pysty sille koskaan antamaan. Ehkä on joskus kannatuspiste tullut annettua vähän heikommalle soololle kovasta yrityksestä. http://hikipedia.info/wiki/Tilutus |
Snapo 11.10.2011 08:18:41 (muokattu 11.10.2011 08:18:59) | |
---|
Jaa tässäkö se pitkän iän salaisuus piilee. Kun käyttää Elixirejä niin ei voi sweepata, vaikka haluais? Olisi oiva hoitomuoto tämä, taidanpa käydä ostamassa paketillisen. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |